استراتژی معاملاتی فارکس آرون بالا پایین بنی فارکس هانتر

در این بازار استراتژی پرسود فارکس وجود دارد اما چیزی تضمینی مانند استراتژی 100 درصدی فارکس وجود ندارد. در داخل سایت گوگل فارکس شوید از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. ما انسان‌ها کلاً در درک احتمالات مشکل داریم، مثلا در نظر بگیرید که ما هر روز سوار اتومبیل خود می‌شویم و حتی یک لحظه هم نگرانی و استرس به خود راه نمی‌دهیم که چه اتفاقی ممکن است برای ما بیافتد.

  • و وظیفه ما تریدرها پیدا کردن این ایستگاه ها ( سطوح مهم و کلیدی) روی هر نمودار است.
  • این شیوه از معاملات بر روی موقعیت هایی تمرکز دارد که برای چندین روز حفظ می شوند، به طوری که معامله گران به دنبال سود بردن از الگوهای قیمت کوتاه مدت هستند.
  • همچنین دوره تخصصی کندل خوانی هم بصورت کاملا رایگان بهمراه پکیج برایتان ارسال میشود.
  • اکنون فقط به یک سیگنال نیاز دارید تا نشان دهد خط شکسته شده است و در این صورت نشانه‌ی معکوس شدن روند خواهد بود.
  • شما باید به دنبال شواهدی از وضعیت فعلی باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا متناسب با سبک تجارت شما است یا خیر.

در حالی که راهنماهای استراتژی معاملاتی زیادی برای معامله گران حرفه ای FX وجود دارد، بهترین استراتژی فارکس برای سود ثابت و ایجاد موفق ترین استراتژی های معاملاتی تنها از طریق تمرین گسترده قابل دستیابی است. بیایید لیست استراتژی های معاملاتی را ادامه دهیم و یکی دیگر از بهترین استراتژی های معاملاتی را بررسی کنیم. پس همانطور که دیدید دلیل اینکه ما استراتژی CTS را به عنوان موفق ترین و بهترین استراتژی فارکس و کریپتو در سال 2022 انتخاب کردیم آن است که این استراتژی به شدت برای همه چیز فکر کرده است و بسیار دقیق و حساب شده است. در گام 4 از استراتژی CTS تمامی محاسبات مدیریت ریسک را انجام می دهیم و فقط درصورتی که نسبت ریسک به ریوارد و دیگر موارد از جمله حجم مناسب ورود، به خوبی رعایت شده بودند وارد معامله می شویم. بعد از آن باید به مدیریت پوزیشن پرداخت، مدیریت استاپ لاس و جابجا کردن آن نیز از سایر موارد مهم در گام 4 هست که باعث افزایش سوداوری این استراتژی فارکس می شوند.

استراتژی پرایس اکشن در فارکس

مطلب فوق صرفاً به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این بازار مالی است و مسئولیت استفاده از محتویات این مقاله، کاملاً بر عهده خود خوانندگان است. وقتی درمورد الگوهای قیمتی صحبت میکنیم، مهم ترین مفهوم، مقاومت و حمایت است. این دو مفهوم به این دلیل رخ میدهد که فعالان بازار علاقه دارند قیمت های بعدی را براساس آخرین سقف و کف های قیمتی پیش بینی کنند. بهترین تریدرهای فارکس معتقدند سود معاملات در نمودارهای روزانه بیشتر از نمودارهای کوتاه مدت است. برای کمک در یادگیری استراتژی های معاملاتی بهتر است از گروه های آموزشی، پکیج ها، و کتاب‌ها استفاده کنیم.

به عنوان مثال اگر در موج 3 صعودی هستیم، خیالمان راحت است که یک حرکت پرفشار صعودی داریم. اما اگر در انتهای موج 5 هستیم، متوجه می شویم که الان دیگر وقت خرید نیست و بعد از این بازار قرار است استراحت بکند. دقت کنید گاها بعضی افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود می گردند. نقطه ورود برای گام های بعدی است و در آن جا از ابزار های دیگری استفاده می کنیم. الیوت یکی از ابزارهای خوب ما برای مشخص کردن جهت اصلی روند است که بعدا باهاش کار داریم.

۷) استراتژی معاملاتی ۴ ساعته فارکس

استراتژی معاملات برخلاف خط روند، به این صورت است که در صورت پیش بینی افزایش قیمت، میفروشند و در صورت پیش بینی کاهش قیمت، میخرند. اگر سعی کرده باشید که قیمت را به سمت بالا دنبال کنید وبه خاطر یک اصلاح کوچک ضرر کرده باشید ، حتما به دنبال راز شروع و پایان معامله خود هستید. این استراتژی یک ترفند کوچک برای تشخیص اینکه آیا قیمت به روند خود ادامه می دهد یا باز می گردد. زمان باز شدت بازار لتدن قیمت بسیار نوسان می کند و این باعث ایجاد موقعیت های خوبی برای ترید می شود. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر آخرین معامله سرمایه‌گذاران و معامله‌گران با موفقیت همراه بوده باشد، دفعه بعدی با شور و هیجان بیشتری وارد معامله می‌شوند. تمایل کمتر به بیش از حد معامله کردن برابر است با وقت‌گذرانی کمتر در بازارهای معاملاتی.

در این نوشتار قصد داریم تا دقیق ترین استراتژی فارکس، ساده ترین استراتژی فارکس و بهترین استراتژی فارکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما را با نحوه دانلود استراتژی فارکس آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید. از آنجا که در هر دو بازار فارکس و کریپتو ما مشغول تحلیل نمودارهای قیمت هستیم، عملا دقیق ترین و سودآورترین استراتژی کریپتو فرق چندانی با یک استراتژی فارکس موفق ندارد. پس چه کریپتو ترید می کنید و چه فارکس، می توانید از یک استراتژی مشخص استفاده کنید. سودآورین استراتژی های فارکس بارها و بارها تست شده اند و در شرایط مختلف بازار امتحان خود را پس داده اند و شما مطمئن هستید که با یکی از دقیق ترین استراتژی های فارکس مشغول کار هستید و شانس بالایی برای موفقیت دارید.

انواع استراتژی‌های معاملاتی فارکس و سبک انجام آنها

پیوت ها هم همینطور و تازه ما کلی مووینگ اوریج های مختلف می توانیم رسم کنیم. پس باید بتوانیم مناطقی را که این ابزارها روی هم یا به شدت نزدیک هم می افتند را به عنوان مناطق با اعتبار بالا شناسایی کنیم و از ایستگاههای کوچک سر راه صرف نظر کنیم. میانگین های متحرک یا همان موینگ اوریج ها را که می شناسید؟ این ابزارها به شدت کاربردی هستند و یکی از کاربردهایشان همین است که در پیدا کردن مناطق PRZ به کمک ما می آیند و ترکیب شان با سایر ابزارها نتیجه ای شگرف دارد. الگوی فراکتال خود از پنج شمعدان تشکیل شده است و نشان می‌دهد که قیمت در کجا تلاش کرده است تا بالاتر یا پایین‌تر حرکت کند.