بهترین استراتژی معاملات سووینگ برای فارکس با دقت بالا

در واقع این استراتژی با دیدی کاملا مهندسی شده و علمی بازار را می نگرد و به همین دلیل کاملا کاربردی است. خالق این استراتژی یعنی خود نیکولا دلیک چندین بار گفته که به شانس اعتقادی ندارد و زمانی فردی در بازار های مالی به موفقیت می رسد که آزمون و خطا و تمرین انجام داده باشد. در واقع می توان گفت که این استراتژی چکیده سال ها تحقیق و آزمون و خطا روی زوج ارز ها و بازار فارکس و … می باشد. به همین دلیل که احتمال بروز خطا در آن بسیار پایین آمده است و اعتماد سرمایه گذاران به طور کامل به آن جلب شده است. استفاده از استراتژی های معاملاتی همراه با یادگیری تحلیل های فاندامنتال وتکنیکال می‌تواند در سرمایه گذاری در فارکس به شما کمک کند.

  • ترفند این است که استاپ ضرر خود را زیر نوسان پایین قبلی (روند صعودی) یا بالاتر از نوسان بالای قبلی (روند نزولی) قرار دهید.
  • استراتژی های معاملاتی فارکس برای افرادی که در این بازار به فعالیت پرداخته اند بسیار مفید و هم چنین مهم می باشد.
  • چندتا از چندتای دیگر بهتر هستند و ممکنه به عنوان یک تریدر یکی را مناسب تر از دیگری تشخیص دهید.
  • استراتژی های معاملات هفتگی فارکس بر اساس اندازه موقعیت پایین تر و جلوگیری از خطرات بیش از حد است.
  • زمانی که یکی از سفارشات در حال انتظار فعال شد، اگر سفارشتان، سفارش خرید باشد، حد سود خود را در بالاترین قسمت الگو و اگر سفارشتان، سفارش فروش است، در پایین ترین قسمت الگو قرار دهید.

اگر فکر می‌کنید که اسکالپینگ بی اندازه سریع است، و معامله سوینگ برای سلیقه شما کمی کند است، پس معامله روزانه احتمالاً مناسب شماست. به‌طور مثال زمانی که مارکت به یک نقطهٔ حمایتی می‌رسد معامله گران سبک ولیوم علاقه‌مندند که در آن ناحیه فروش زیادی ببینند. شما باید با آزمون و خطا و بررسی گذشته بازار و بک تست گرفتن از اندیکاتورها استراتژی معاملاتی خود را پیدا کنید. توجه کنید که به هیچ عنوان نباید به تنهایی به یک اندیکاتور اتکا کنید و ملاک اصلی در استراتژی معاملاتی شما باید نمودار قیمت باشد. گفتن این که پرایس اکشن به تنهایی یک استراتژی معاملاتی است خیلی درست به نظر نمی‌رسد. خب همانطور که انتظار داشتیم و در تصویر میبینید، بازار بعد از برخورد به آن منطقه PRZ بیش از 650 پیپ ریزش کرد و سود شیرینی را برای معامله گرانی که با استراتژی CTS ترید می کنند برجای گذاشت.

ترفند و نکته سریع آیلتس برای کسب امتیاز بالا

استراتژی معاملات برخلاف خط روند، به این صورت است که در صورت پیش بینی افزایش قیمت، میفروشند و در صورت پیش بینی کاهش قیمت، میخرند. اگر سعی کرده باشید که قیمت را به سمت بالا دنبال کنید وبه خاطر یک اصلاح کوچک ضرر کرده باشید ، حتما به دنبال راز شروع و پایان معامله خود هستید. این استراتژی یک ترفند کوچک برای تشخیص اینکه آیا قیمت به روند خود ادامه می دهد یا باز می گردد. زمان باز شدت بازار لتدن قیمت بسیار نوسان می کند و این باعث ایجاد موقعیت های خوبی برای ترید می شود. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر آخرین معامله سرمایه‌گذاران و معامله‌گران با موفقیت همراه بوده باشد، دفعه بعدی با شور و هیجان بیشتری وارد معامله می‌شوند. تمایل کمتر به بیش از حد معامله کردن برابر است با وقت‌گذرانی کمتر در بازارهای معاملاتی.

به عنوان مثال اگر در موج 3 صعودی هستیم، خیالمان راحت است که یک حرکت پرفشار صعودی داریم. اما اگر در انتهای موج 5 هستیم، متوجه می شویم که الان دیگر وقت خرید نیست و بعد از این بازار قرار است استراحت بکند. دقت کنید گاها بعضی افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود می گردند. نقطه ورود برای گام های بعدی است و در آن جا از ابزار های دیگری استفاده می کنیم. الیوت یکی از ابزارهای خوب ما برای مشخص کردن جهت اصلی روند است که بعدا باهاش کار داریم.

سوال متداول استراتژی فارکس :

در ادامه به سوالات متداولی که پیرامون استراتژی معاملات فارکس پرسیده می‌شود، پاسخ داده شده است. وقتی بازار به پایین ترین حد اخیر نزدیک می شود چه اتفاقی می افتد؟ به زبان ساده، خریداران جذب چیزی می شوند که آن را ارزان می دانند. وقتی هیستوگرام MACD از خط صفر بالاتر می رود، می توانید موقعیت طولانی را وارد کنید.

در این بازار استراتژی پرسود فارکس وجود دارد اما چیزی تضمینی مانند استراتژی 100 درصدی فارکس وجود ندارد. در داخل سایت گوگل فارکس شوید از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. ما انسان‌ها کلاً در درک احتمالات مشکل داریم، مثلا در نظر بگیرید که ما هر روز سوار اتومبیل خود می‌شویم و حتی یک لحظه هم نگرانی و استرس به خود راه نمی‌دهیم که چه اتفاقی ممکن است برای ما بیافتد.