ترید چیست و تریدر فارکس کیست؟

حساب دمو یا تمرینی حسابی است که با آن می‌توانید روی بهبود مهارت‌های خود کار کنید. آموزش فارکس و یادگیری آن مانند دیگر بازار های مالی یکی از مهم ترین و اولین قدم ها برای شروع سرمایه در این بازار جهانی می باشد. نداشتن دانش لازم و عدم تسلط به موضوعات و مبانی فارکس قطعا شما را دچار مشکل خواهد کرد.

  • به دلیل حجم معاملاتی این جفت ارز، نقدشوندگی بسیار بالایی دارد و قابل معامله با اسپرد بسیارپایین است.
  • هر یک لات از ارزی برابر است با 100،000(صدهزار) تا از ارز پایه.
  • MetaQuotes Software Corporation بیش از یک دهه پیش متاتریدر 4 را توسعه داد.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده و در کسب و کار و معاملاتتان به شما کمک کرده باشد. و آخرین دسته بازیگران فارکس، معامله گران خرد یا همان تریدرها هستند که برای کسب سود و معامله وارد بازار فارکس می‌شوند. این معامله‌گران که میلیون‌ها انسان از سراسر کره زمین هستند، در بازار فارکس نقش زیادی داشته و می‌توانند در بازار تاثیر گذار باشند. در بازار فارکس هم مانند کارهای دیگر، افراد موفق زیادی وجود دارند که الگو و سرمشق تمامی معامله گران هستند.

خرید و فروش در بازار فارکس

بازارهای سی اف دی، امروزه شرایط مناسبی برای تاجران و صنعت گران فراهم آورده است. بیش از هزاران نوع ابزار معاملاتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یا اینکه می توانند روی آنها معامله کرده و سود بسیاری بدست آورند.

زمان فعالیت بازار فارکس

به عبارتی وقتی زیان شما در جریان معاملات به حد مبلغ اعتبار اضافی دریافتی می‌رسد، بونوس شما حذف نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که این بونوس، تنها 30 روز اعتبار خواهد داشت. شرکت ITB با بیش از ده سال سابقه حضور در بازار فارکس دارای دفاتر فعال در لندن و سیشل است. قوانین استراتژی برک اوت ITBFX، منابعی هستند که به شما اجازه می‌دهند از ضرر دوری کنید.

به همین منظور، معامله‌گرانی که از لوریج استفاده می‌کنند می‌بایست تسلط کافی بر روی این ابزار معاملاتی داشته باشند و همچنین از مدیریت سرمایه قوی نیز برای کنترل میزان سود و ضرر خود برخوردار باشند. اما واقعیت این‌است که شما هیچ‌وقت نمی‌توانید در معاملات خود، همواره از ابتدای زمانِ باز شدن معامله در سود بروید. پس تا زمانی‌که معامله شما در ضرر است، این مقدار ضرر از مانده‌حساب شما کسر خواهد شد. در نظر داشته باشید که گاهی بازار فارکس واقعا خطرناک بوده و معامله در آن به معنای پذیرش احتمال ریسک غیر قابل جبرانی خواهد بود.

این امر باعث شده دلار آمریکا پایه بازارهای مالی بین المللی شود. تجارت و مبادله کالاها از زمان‌های قدیم وجود داشته است. در آن زمان‌ها، تجار کار اصلی خرید و فروش را انجام می‌دادند و به این ترتیب هم چرخ اقتصاد می‌چرخید و هم آن‌ها سود به دست می‌آوردند. با ظهور بازارهای مالی اصطلاحاتی همچون ترید، تریدر و انواع تریدرها به وجود آمده‌اند. ما قصد داریم در این مقاله برای آشنایی شما با این مفاهیم به زبان ساده آن‌ها را توضیح دهیم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بروکرهای فارکس دو قیمت مختلف را برای هر جفت ارز ارائه میدهند.

از آنجایی که فارکس یک بازار بین المللی می باشد اخبار ها و اتفاقات سیاسی و اقتصادی جهان تاثیر مشهود و قابل توجهی بر نوسانات قیمتی آن دارد . انجام مبادلات در بازار بورس فارکس به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت می باشد . بازار بورس فارکس مکان فیزیکی ندارد و به صورت غیر متمرکز کار می کند . در این روش، تمامی مراحل در مدت زمانی بسیار کوتاه و به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

اکثر معامله‌گران جدید ترجیح می‌دهند با معامله رایج‌ترین جفت ارزهای اصلی شروع ‌کنند، اما شما می‌توانید هر جفت ارزی را که در دسترس است معامله کنید. بازار فارکس Forexیک نوع بازار مالی بوده که در آن سرمایه گذاران اقدام به مبادله ارز های خارجی و کسب سود از این ناحیه می کنند . در ادامه مقالات شما میتوانید مقاله‌ها و تحلیل‌های فوق‌العاده‌ای را درباره تحلیل بنیادی مشاهده کنید. تحلیل تکنیکال بررسی نمودارها و حرکات قیمت برای یافتن آینده قیمت هست.