با اقساطی 30 ماهه به صورت اقساطی خودرو پژو پارس lx tu5 سوار شوید ! کاراپ | behtarinyab

با اقساطی 30 ماهه به صورت اقساطی خودرو پژو پارس lx tu5 سوار شوید ! کاراپ | behtarinyab

شرایط فروش اقساطی پژو پارس اتومات در سایا خودرو به قدری شگفت انگیز است که گذر از آن کار هر کسی نیست. به خصوص اگر شما هم یکی از دلباختگان محصولات کمپانی پر طرفدار فرانسوی یعنی پژو باشید. برای خرید اقساطی پژو پارس اتومات در سایا خودرو نه لازم است نگران زمان تحویل باشید نه قیمت. اعتبار و سابقه ما به خوبی بیانگر این واقعیت است که امکان ندارد با مدیران فروش ما پای میز معامله بروید و ناراضی برگردید. پارس تیپ ELX قطعا محبوب ترین مدل از پژو پارس محسوب می شود که مزیت های متعددی دارد. این خودرو از نظر شتاب و سرعت یکی از بهترین سدان های تولید داخل به حساب می آید که اغلب علاقه مندان به پرشیا آن را با عنوان موتور زانتیا نیز می شناسند.

  • شود که این پول در بازار مدل های دست دوم با قیمت تندر 90، پژو پارس و مدل های مونتاژی زیادی مثل ام وی ام 315 و لیفان X60 کارکرده برابری می کند.
  • بنابراین پژو پارس همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عضو از خانواده معروف پژوهاست و علت این موضوع مزایای متعدد این ماشین است.
  • پژو پارس سال یکی دیگر از تیپ های اقتصادی و خوش قیمت پرشیا است که در مقایسه با سایر تیپ ها کمی ضعیف تر به نظر می رسد.
  • خرید خودرو آن هم در شرایط اقتصادی فعلی یکی از چالش های اساسی بسیاری از افراد به حساب می آید.
  • سیستم تعلیق پژو پارس به گونه‌ای طراحی شده است که در دست‌اندازها و خرابی‌های جاده عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد.
  • خرید اقساطی پژو پارس tu5 یکی از بهترین و محبوب ترین طرح ها برای خرید خودرو است.

در همین راستا شرکت های بسیاری اقدام به ارائه فرصتی برای خرید نقدی پژو پارس LX صفر کردند تا بخشی از نیاز بازار را تامین کنند. قیمت فروش اقساطی پژو پارس سال سبب شده تا عده ی زیادی تمایل به خرید این خودرو پیدا کنند. از این رو همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی خودروی پژو پارس سال پرداخته و ضمن بیان مزایا و معایب آن، اشاره ای به شرایط خرید اقساطی پژو پارس سال داشته باشیم.

طراحی ظاهری پژو پارس tu5

ضمنا استاندارد آلایندگی این پژو، یورو ۴ است و از این رو، خودرویی دوست‌دار محیط زیست، محسوب می‌شود و برای استفاده در شهرهای شلوغ و آلوده، گزینه مناسبی است. بر این اساس شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو دغدغه‌ای بابت مقروض شدن به دوست و آشنا یا دریافت‌ وام‌های کلان ندارید و می‌دانید که برای خرید خودرو فقط با سایا فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای خودرو طرف هستید. این ویژگی‌ها شرکت در طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو را در شرایط، اقتصادی فعلی توجیه می‌کند، زیرا یک موتور کم استهلاک تا حد زیادی در هزینه‌های جانبی خودرو صرفه جویی خواهد کرد. بنابراین رونق در بازار خودروهای کار کرده هم روند نقد شدن خودرو شما و به پول رسیدنتان را تسریع خواهد کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار آزاد

از جمله این موارد می توان به موتورهای TU5، TU5P، XU7 L3 8V و XU7 L4 16V اشاره کرد. اما همانطور که پیشتر هم گفتیم، ما در این مقاله از فروش اقساطی ایران خودرو، قصد داریم تنها به بررسی نکات کلیدی در زمینه فروش پژو پارس اقساطی tu5 بپردازیم. این مدل از خودروی پژو پارس مجهز به موتور 1587 سی سی TU5 می باشد که حداکثر قدرت موتور 105 در 5600 دور در دقیقه و همینطور حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را به ارمغان می آورد. اگر شما قصد شرکت در طرح فروش اقساطی سورن پلاس را دارین میتوانید با مراجه به سایت سایا خودرو از شرایط این طرح مطل شوید.

خرید اقساطی پژو پارس دوگانه سوز

همچنین سند خودرو به نام خودتان می‌خورد و می‌توانید پس از واریز پیش‌پرداخت، خودروی خود را تحویل بگیرید. بنابراین حال که قصد خرید قسطی پژو پارس tu5 را دارید، بد نیست که درباره یکی از شناخته شده‌ترین موتورهای به کار رفته در خودروهای ایرانی بیشتر بدانید. همانطور که مشاهده می‌کنید با وجود اختلاف قیمت پژو پارس tu5 مدل 1403 کارخانه یا خرید از بازار آزاد، این سدان در رقابت با سورن پلاس از امکانات پرطرفدار و کلیدی مانند نمایشگر لمسی یا کروز کنترل بی‌بهره است. بنابراین اگر عاشق و دلباخته دماغه کشیده پارس نیستید و مولفه تعیین کننده برای شما امکانات ایمنی و رفاهی است، این موارد را در نظر بگیرید. از نظر طراحی داخلی باید گفت پارس دارای یک کابین سوناتایی با متریالی نه چندان مرغوب است، اما درباره سورن پلاس باید اشاره کنیم که این خودرو در تیپ‌های متعددی عرضه شده است که هر کدام در کابین امکانات متعددی را دارا هستند.