چشم‌های EUR/USD پس از افت دیرهنگام هفته گذشته، دوباره شکسته شدند


من می توانم استدلال کنم که این جفت واقعاً در رفع مانع نهایی در معاملات هفته گذشته کوتاهی کرده است، همانطور که در اینجا در روز جمعه ذکر شد. دلار تا حد زیادی جایگاه خود را حفظ کرد، همانطور که در اینجا پس از عقب نشینی گزارش CPI ملایم تر ایالات متحده، USD/JPY نیز بهبود یافت. اما امروز، با ورود به معاملات اروپا، ارزش دلار در سراسر جهان پایین و پایین نگه داشته می شود.

EUR/USD با 0.4% افزایش به 1.0630 رسیده است زیرا ،یداران تلاش می کنند تا یک ش،ت محکم بالاتر از مقاومت خط روند اصلی (خط سفید) و همچنین سطح 38.2 فیب اصلاحی نزولی نسبت به ژانویه سال گذشته که در 1.0610 مشاهده شد حفظ کنند. این دو نقطه همچنان سطوح کلیدی در نمودارها هستند که باید در این هفته با حرکت به سمت دوره تعطیلات کریسمس مراقب آنها باشید.

شرایط نقدینگی ضعیف‌تر ممکن است زمان سخت‌تری را برای مطالعه حرکت‌ها ایجاد کند، اما همانطور که قبلاً ذکر شد، قبل از نتیجه‌گیری زیاد، هر ،ید/فروش متوسط ​​دلاری را در برابر معاملات سهام می‌سنجیم.

تکنیک‌ها هنوز بهترین دوست شما هستند، اما واقعاً، وقتی از آ،ین هفته معاملاتی سال گذشته‌ایم، معامله بیش از حد فعال هرگز چندان عاقلانه نیست. در حال حاضر همه چیز مربوط به دوره انحلال است و جریان های موقعیت و فروش زیان مالیاتی می تواند هر گونه حرکت من، بازار را در دو هفته آ، تشدید کند.

با نگاهی به نمودار EUR/USD، ،یداران به دنبال ایجاد یک بازی در جستجوی ش،ت مجدد هستند، اما همانطور که هفته گذشته دیدیم، دستیابی به آن به این سادگی و آس، نیست زیرا نتوانستند دو سطح کلیدی را پاک کنند. برجسته شده است.

تبلیغات – به خواندن زیر ادامه دهید


منبع: https://www.forexlive.com/news/eurusd-eyes-upside-break-a،n-after-last-weeks-late-slip-up-20221219/