به روز رسانی بازار – 19 دسامبر – کووید از بازگشایی بیشتر است






  • این شاخص USD علیرغم افزایش مجدد بازدهی ،انه داری، حول 104.00 پایین در نوسان است. جه، موجودی بازارهای ساخته شده a شروع ،زان تا آ،ین هفته معاملاتی کامل 2022، با چشم انداز نرخ بهره افزایش بیشتر در سال آینده که لبه شادی جشن را از بین می برد و با نگر، هایی که به پایان می رسد شیوع کووید چین بازده آسیایی کاهش یافت، در حالی که ایالات متحده بازده نیز در پایین ترین سطح برگزار می شود ،انه ها به رشد ادامه داد، 10 سال با 3.1 واحد افزایش به 3.51 درصد رسید.. آسیایی سهام باقی مانده است تحت فشار، با نگر، در مورد شمارش کووید در چین نیز افزایش یافته است.
  • چین رسما اولین مرگ ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرد از زمان لغو برخی از شدیدترین اقدامات کنترل بیماری همه گیر در اوایل این ماه.

مقامات چینی نسبت به سه موج متوالی ابتلا به کووید در ماه‌های آینده هشدار داده‌اند، زیرا پس از برداشته شدن محدودیت‌ها در اوایل این ماه، موارد همچنان افزایش می‌یابد. فقط 42.3 درصد برای افراد 80 ساله و بالاتر این تقویت کننده را دریافت ،د.

  • یورو – تا در 1.0640 در حال حاضر و GBP گیر کرده است 1.2160-1.22 حوزه.
  • JPY – به پایین امتداد می یابد 135.80، با ین که بزرگترین سود روز است در حالی که گمانه زنی ها در حال ایجاد است مبنی بر اینکه بانک مرکزی ژاپن، که در روزهای دوشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه می دهد، به تغییر موضع فوق العاده خود در آینده چشم دوخته است.
  • ایلان ماسک از توییتر پرسید کاربران روز یکشنبه در مورد اینکه آیا او باید از سمت رئیس پلتفرم رسانه های اجتماعی کناره گیری کند و متعهد شدند که نتایج را رعایت کنند رای دهند. به علاوه، توییتر اعلام کرد که دیگر اجازه «تبلیغ رایگان برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی» مانند META.O Facebook و Instagram، Mastodon و غیره را در سایت‌های خود نمی‌دهد.
  • سهام – این JPN225 بیش از -1 درصد کاهش یافت. آویزان سنگ و CSI 300 به ترتیب -0.9٪ و -1.5٪ کاهش یافته است. US500 هفته گذشته 2% کاهش یافت (-20% برای سال) در حالی که امروز شاخص های ایالات متحده و اروپا در حال مدیریت سود اندک هستند. US500 0.1 درصد افزایش یافت.

  • USOil – رانش به $74.65
  • طلا – ثابت بود در 1793 دلار
  • بTC – معاملات زیر دلار باقی ماند17000.

امروز وجود دارد تقویم سنگین در پیش است به ،وان انتشار فشرده قبل از کریسمس در روز یکشنبه. گزارش‌های مسکن نشان می‌دهد که این بخش یکی از بخش‌هایی است که بیشتر تحت تأثیر انقباضات فدرال رزرو قرار گرفته است. چین انتظار می‌رود که پس از ثابت نگه داشتن نرخ بهره برای سه ماه متوالی، صبح روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری درباره نرخ بهره کلیدی را ارائه کند. ژاپن هم همینطور.

امروز: نظرسنجی دسامبر آیفو آلمان، بازار کار سه ماهه سوم منطقه یورو!

بزرگترین FX Mover @ (07:30 GMT) USDJPY (-0.59٪). MA ها پایین تر، هیستوگرام MACD و خط سیگنال منفی و سقوط ،د. RSI 37 و سقوط، H1 ATR 0.33، روزانه ATR 1.93.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی عمومی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. کلیه اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه مشخصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران تنها مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.






مقاله قبلینایک: نکات مهم گزارش درآمد این هفته
مقاله بعدیسهام فدرال ا،پرس با حجم کم قبل از گزارش درآمد.

آندریا پیچیدی پس از اتمام تحصیلات پنج ساله خود در بریت،ا، مدرک لیسانس ریاضی و فیزیک از دانشگاه باث و مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات دریافت کرده است، در حالی که او دارای مدرک فوق لیسانس (PGdip) در علوم اکچوئری از دانشگاه بات است. دانشگاه لستر



منبع: https://،ysis.hfm.com/643775/