لیست قیمت خرید گرمکن غذا مقایسه انواع گرمکن غذا در ویترین نت-اخگرتابش

لیست قیمت خرید گرمکن غذا مقایسه انواع گرمکن غذا در ویترین نت-اخگرتابش

از این رو شرکت آگرین طبخ آرا به سبب ایجاد اطمینان خاطر و مشتری مداری دستگیره های خود را به مدت 20 سال گارانتی مینماید . به صورت ابعاد سفارشی در دو مدل گازی و برقی ترموستاتیک اتوماتیک با تکنولوژی مختلف و با تنوع متریال تولید میگردد . قابل ذکر است کلیه محصولات این شرکت دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد و در صورت خرید محصولات به مدت یک هفته تست رایگان بابت تامین خاطر مشتری از خرید محصول با کیفیت به جهت مشتری مداری از سوی این شرکت ارائه میگردد . در تعیین قیمت گرمکن غذا پرسنلی باید به نکات مهمی از قبیل ظرفیت گرمکن غذا، مدل پنل کاربری آن و انرژی مصرفی توجه کنید. هر چقدر گنجایش و ظرفیت گرمکن بیشتر باشد، قطعاً قیمت گرمکن ها افزایش پیدا می کند. ظرفیت گرمکن غذای رستورانی با توجه به تعداد مشتریان تعیین می شود، و قابلیت نگهداری غذا 100 نفر تا 200 نفر را دارند.

  • گرمکن غذا برقی امروزه به یک ضرورت غیر قابل اجتناب در مراکز طبخ غذا تبدیل شده است، استفاده از این گرمکن در هر آشپزخانه صنعتی توصیه می شود، زیرا بعد از پخت غذا نیاز به گرم نگه داشتن آن در مدت طولانی از اتفاقات هر روزه، مهم و جدانشدنی این مراکز است و می توان گفت این دستگاه بدون نگرانی از سوختن، فاسد شدن و تولید هرگونه قارچ و باکتری تا ساعت ها غذای شما را گرم نگه می دارد.
  • برای خرید گرمکن های صنعتی از نمایندگی های مجاز، علاوه بر کیفیت محصول می توانید جنس خریداری شده را گارانتی کنید و با خریدی مطمئن تر محصول را استفاده کنید.
  • دستگاه گرمکن غذا در صنعت و تجارت غذا در انواع مختلفی ساخته می شود تا نیاز های متنوع مشتریان را مرتفع کند رستوران ها فست فود ها ادارات و فروشگاه ها نیازی ضروری به این دستگاه دارند با این تفاوت که نوع آن با توجه به کاربردش متفاوت است.
  • قیمت های گرمکن های صنعتی بستگی به ظرفیت و جنس مواد مورد استفاده تغییرپذیر است، مواد اولیه مورد استفاده در این دستگاه می تواند تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت نهایی آن داشته باشد.
  • برایخرید گرمکن های غذا پرسنلیمی توانید با کارشناسان فروش صنایع برودتی ریما سرماتماس بگیرید، تا بتوانید از آن ها مشاوره بگیرید، و محصول مد نظر خود را انتخاب کرده، و ثبت سفارش انجام دهید.

برای بهتر شدن و یکنواخت شدن تمامی گرمکن ها و همین طور برای صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی، دستگاه قابلیت سیستم ترموستات را دارا می باشد. دارای دو مدل برقی و گازی میباشد.مناسب برای گرم کردن غذای کارکنان در کمترین زمان ممکن میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار کانتر گرم میباشد. پس برای خرید گرمخانه صنعتی دست دوم حتما با مشاوران البرز تجهیز در ارتباط باشید تا این تکنسین ها بتوانند بسیار عالی و فوق العاده بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهند تا شما نتیجه مطلوبی را دریافت کنید البرز تجهیز ارائه دهنده ی کلیه تجهیزات اشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران در این امر می توانند بسیار عالی شما را راهنمایی کرده تا شما نتیجه عالی را دریافت کنید. روش کار گرمکن غذاهای صنعتی بدین طریق می باشد که در ابتدا ظروف غذا اعم از (شیشه ای ،پیرکس ،قابلمه ، بشقاب )را درون دستگاه قرار دهید . گرم کن غذا ها به علت داشتن ترموستات ،خود دمای گرم کن را تنظیم و اتومات می کنه و مدت زمان گرم شدن غذا نیم ساعت الی 45 دقیقه به صورت میانگین می باشد .

گرمکن غذا برقی صنعتی ۲۰۰ نفره

سامانه‌های موضعی شرکت اخگر تابش با توان 30 الی 60 کیلووات و با طول 3 الی 12 متر توانایی گرمایش گرمکن‌های مختلف با طول متفاوت را داراست. مشعل این سامانه‌ها در بیرون از محیط گرمکن نصب می‎‌شود، باند تابشی سامانه‌ها درون گمرکن قرار می‌گیرد و گرمایش آن را به صورت تابشی تامین می‌کند. محصولات احتراق خروجی از دودکش سامانه‌ها می‌توانند به درون گرمکن نیز هدایت شوند تا به این صورت به گرمایش آن کمک کنند، همچنین میتوان از یک فن سیرکوله بهره برد تا هوای گرم تولیدی را درون گرمکن بچرخاند.

این گرمکن اداری دارنده ی 3 تا 15 طبقه است این طبقه ها دو جداره و دارای عایق حرارتی پشم سنگ بهداشتی و بدنه ی دوجداره که جداره ی داخلی از گالوانیزه و جداره ی بیرونی از جنس استیل 430می باشد که برای نگهداری و گرم نکه داشتن انواع غذا با گنجایش 10 الی akhgartabesh 200 طرف غذارادارد. شرکت تولید و فروش تجهیزات اشپزخانه و رستوران اماده همکاری با شماست تا با مشاوران متخصص در این زمینه نیاز های شما را بررسی کرده و متناست با نیاز های شما محصول مورد نظر را خریداری کنید. یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… استفاده از گرمکن های صنعتی است . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است که دستگاه از آن ساخته شده است. اگر گرمکن به خاطر وزش باد یا دلایل مختلف خاموش شود، ترموکوپل گاز متصل به گرمکن را قطع می کند و مانع از نشت گاز در محیط اطراف می شود.دستگاه گرمکن صنعتی گازی، معمولا بیشترین کاربرد را در اداره ها دارند.

انواع گرمکن صنعتی کدام است؟

گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند، و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دومنظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد، و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند. مبنای قیمت گذاری دستگاه گرمکن غذا برقی عبارت است از بدنه با روکش خارجی استیل که روی اسکلت شاسی مستحکم قرار دارد و دارای عایقبندی کامل پشم سنگ جهت چلوگیری از پرت انرژی و دارای طبقات مشبک جهت انتقال حرارتی یکسان در سراسر کابین میباشد همراه با المنت مناسب و ترموستات و سیم کشی با سیم نسوز و همچنین هزینه دستمزد کارگر و تولید شامل میگردد. برای خرید گرمکن باید به عوامل متعددی توجه کنید از جمله ظرفیت گرمکن ، پنل کابری آن و انرژی مصرفی آن و… از عواملی متعددی است که به روی قیمت گرمکن بسیار تاثیر گذار است در نتیجه باید در نتیجه هر چه ظرفیت گرمکن افزایش یابد قیمت ان نیز افزوده می شود .

گرمکن ویترینی ایستاده

این نوع گرمکن از طریق گاز شروع به کار کردن می کنند و برای اینکه حرارت به صورت مستقیم به مواد غذایی منتقل نشود بر روی شعله یک چدن قرار می دهیم. سیستم های گازی که دارای سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز در نظر گرفته شده است. تجهیزات هتلی میرزایی در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، تجهیز و راه اندازی هتل، رستوران، تالار، فست فود و کافی شاپ فعالیت می کند. شرکت میرزایی با داشتن دفتر در شهر استانبول ترکیه، این توانمندی را دارد که تمامی محصولات مورد سفارش مشتریان و همکاران محترم را (که در داخل کشور موجود نیست) در اسرع وقت از طریق باربری هوایی و ارسال زمینی در اختیار همراهان ارجمند قرار دهد. 🔹اجاق گرمکن صنعتی یا همان اجاق اینداکشن برند با کیفیت کاپ ترکیه یکی دیگر از انواع وسایل آشپزخانه برای پخت و همچنین گرمایش غذا می باشد. برایخرید گرمکن های غذا پرسنلیمی توانید با کارشناسان فروش صنایع برودتی ریما سرماتماس بگیرید، تا بتوانید از آن ها مشاوره بگیرید، و محصول مد نظر خود را انتخاب کرده، و ثبت سفارش انجام دهید.