فارکس حرفه ای همه چیز در مورد استراتژی فارکس استراتژی Forex-فارکس تکنیکال

دقت داشته باشید اگر میانگین متحرک شیب مثبت داشت باشد بدان معناست که قیمت بالای روند صعودی وجود دارد اما اگر شیب اندیکاتور مووینگ اوریج منفی باشد یعنی روند در نمودار نزولی است. استراتژی فارکس بدون اندیکاتور یکی از مهم ترین روش ها برای انجام معاملات مختلف مالی در بازار فارکس است. استراتژی های مختلفی برای استفاده در فارکس وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

  • خطوط MA در طی روند صعودی یک منطقه پشتیبانی خواهد بود و در طی روند نزولی نیز مناطق مقاومتی وجود خواهد داشت.
  • معامله‌گران نوسانی به دنبال سودآوری از الگوهای قیمتی کوتاه مدت هستند و تقریباً هر 30 دقیقه یک بار میله‌های نمودار را چک می‌کنند.
  • بازارهای روندی برای معاملات انتقالی بهترین کارایی را دارند زیرا این استراتژی شامل بازه زمانی طولانی تری است.
  • برای مثال با انتخاب اندیکاتور rsi یک شرط قرار می دهید که اگر از سطح 70 عبور کرد برای شما یک فروش با حجمی مشخص انجام دهد.
  • حساب آموزشی Alpari International ابزار معامله در شرایط معتبر بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معاملات موفق نیازمند دانش و اعتماد به نفس است، که هر دو با وقت گذاشتن در حساب آموزشی قابل دستیابی هستند. پیش از ورود به استراتژی‌ها، بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین سبک‌های معاملاتی بیاندازیم، چراکه درک آنها وابسته به یکدیگر است. استراتژی‌ها، نقشه راهی را برای معاملات فارکس شما ارائه می‌دهند که باعث کاهش تصمیم گیری‌های عجولانه ناشی از هراس و وحشت در لحظات حساس می‌شود. با یادگیری استراتژی‌های فارکس شما یاد می‌گیرید چطور نظم قاطع خود را حفظ کنید که کلید معاملات موفق در فارکس می‌باشد.

در محور افقی سرمایه گذاری زمانی است، که نشان دهنده مقدار زمانی است که میتوانید برای نظارت فعالانه بر معاملات اختصاص دهید. استراتژی که بیشترین نیاز را از نظر منابع زمانی شما دارد، معاملات اسکالپ است که به دلیل فراوانی معاملات به طور منظم انجام می شود. برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و استراتژی فارکس سودده خود را خلق کنید. این روزها اکثر تریدرها به دنبال دانلود بهترین استراتژی فارکس یا دانلود رایگان استراتژی فارکس هستند. استراتژی فارکس سیستمی را تعریف می کند که معامله گر از آن برای تعیین زمان خرید و فروش یک جفت ارز یا سهام استفاده می کند. در استراتژی معاملات فارکس شما قادر خواهید بود نقاط حمایت و مقاومت را شناسایی کنید.

اهمیت استفاده از دانش عملی در انتخاب و بکارگیری استراتژی بدون اندیکاتور

به یاد داشته باشید که اندیکاتور ها در استراتژی معاملاتی Bali به گونه ای انتخاب شده اند که سیگنال اولیه خرید و فروش را ارائه می دهند. این قابلیت به معامله گر این امکان را می دهد که زمان بیشتری برای تایید تحرکات بازار و بررسی عوامل فاندامنتال داشته باشد. از مزایای استفاده از این روش معاملاتی می توان به امکان انجام معاملات بیشتر و نسبت ریسک به پاداش متوسط ​​اشاره کرد. از معایب استفاده از استراتژی معاملاتی روزانه، نیاز به سرمایه گذاری زمان زیاد در معاملات و نیاز به مهارت های تحلیل تکنیکال قوی است. در استفاده از این استراتژی معاملاتی روند محور، فرد با استفاده از مومنتوم جهت دار در بازار فارکس می‌تواند به سوددهی دست پیدا کند.

کتاب استراتژی فارکس

یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. کسی حق فروختن این مطالب ، ساختن پکیج آموزشی و به طور کل استفاده تجاری از آنها را ندارد. خیلی ها هستند که بهای فهم این مطالب را با ضررهای بزرگ میپردازند.

بهترین معامله گران فارکس همیشه از سبک ها و استراتژی های مختلف در جهت نحوه تجارت موفق فارکس آگاه هستند. در مثال بالا ترکیبی از stochastic oscillator، اندیکاتور ATR و میانگین متحرک، برای نشان دادن یک استراتژی معاملاتی سویئنگ استفاده شده است. روند صعودی در ابتدا با استفاده از میانگین متحرک 50 روزه (قیمت بالاتر از خط MA) شناسایی شده است.

چرا باید یک استراتژی معاملاتی موفق داشته باشیم؟

وقتی نوبت به معاملات موقعیتی می رسد، داشتن دانش عمیق از نحوه عملکرد بازارها در بلندمدت بسیار مهم است. این نوع استراتژی معاملاتی فارکس شما را ملزم به باز کردن موقعیت‌های میان‌مدت تا بلندمدت می‌کند و بسیار مهم است که بدانید چه عواملی ممکن است در این بازه زمانی بر قیمت تأثیر بگذارد. بنابراین، داشتن چشم‌انداز «کلان» امری عادی است و معاملات موقعیتی یک استراتژی است که توسط سرمایه‌گذاران در مقابل معامله‌گران روزانه اتخاذ می‌شود. وقتی نوبت به معاملات روزانه می رسد، شما به دنبال درگیر شدن در معاملات روزانه هستید. هدف پشت استراتژی معاملات روزانه فارکس، استفاده از نوسانات کوتاه مدت قیمت یک ارز یا جفت ارز است. در بیشتر موارد، معاملات زودتر باز می شوند و قبل از پایان روز بسته می شوند.

اما، استراتژی متقاطع از دو نشانگر متحرک مختلف – یک EMA سریع و یک EMA آهسته – برای سیگنال دادن به فرصت های معاملاتی هنگام عبور دو خط استفاده می کند. در این استراتژی فارکس می توانید از بازه زمانی ۶۰ دقیقه ای استفاده کنید. مناسب ترین جفت ارز برای تجارت با استفاده از این استراتژی فارکس عبارتند از EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD و AUD/USD.

معامله‌گران می‌توانند از کانال‌ها استفاده کنند تا با مقایسه رابطه قیمت با هر طرف کانال، تعیین کنند که آیا ارز بیش از حد فروخته شده یا بیش از حد خرید شده است. این روند ادامه می‌یابد تا زمانی که فروش تمام شود و ثابت شود که قیمت‌ها بیشتر از این کاهش نخواهد یافت. استراتژی‌های پیروی از روند، مجله خبری فارکس تکنیکال معامله‌گران را تشویق می‌کند که پس از عبور از مقاومت، دارایی را بخرند و پس از افت بازار از طریق حمایت، آن را بفروشند. در هنگام آغاز کار، مهم است که معامله ‌گران تعداد بازارها و نمادهای معاملاتی که باید به آنها توجه کنند را کاهش دهند تا بتوانند تمرکز بیشتری نسبت به سایر داشته باشند.