معرفی بهترین استراتژی فارکس برای افراد مختلف حامی سرمایه-فارکس تکنیکال

این استراتژی یکی از استراتژی های میان مدت در بازار فارکس است و شما می توانید موقعیت های خود را برای چندین ساعت تا چند روز حفظ کنید. با این حال، بهتر است از راه طولانی استفاده کنید تا بیشترین مزایا را به دست آورید. اسکالپ کردن اصطلاح رایجی در فارکس است که به کسب سودهای کوچک، به صورت مکرر، اشاره دارد. اسکالپ کردن با باز کردن و بستن چندین پوزیشن در طول روز به دست می‌آید.

  • برای این استراتژی فارکس، دو مجموعه از خطوط میانگین متحرک برای بهترین نتایج انتخاب شده است.
  • وضعیت بازاری که به بهترین وجه برای این نوع استراتژی مناسب می باشد، پایدار و بی ثبات است.
  • برخی از معامله‌گران فارکس علاقه زیادی به تحلیل های چارتی ندارند.

بعد از آن باید به مدیریت پوزیشن پرداخت، مدیریت استاپ لاس و جابجا کردن آن نیز از سایر موارد مهم در گام 4 هست که باعث افزایش سوداوری این استراتژی فارکس می شوند. اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی یک استراتژی معاملاتی هستید که دامنه پیشرفته تری دارد، دیگر به دنبال آن نباشید. ما سه استراتژی اضافی را که در بهترین استراتژی معاملات فارکس گنجانده شده اند، بیان کرده ایم.

استراتژی آسان RSI Divergence برای معاملات روزانه فارکس و سهام (با وین ریت بالا)

این استراتژی را مستقیما در مرورگر تست کرده و عملکرد آن را بررسی کنید. معامله‌گران این سبک معمولا از پرایس اکشن استفاده می کنند و حرکات قیمت در روز های گذشته را بررسی می‌کنند. به طور کلی استراتژی های معاملاتی فارکس را می‌توان به چند سبک معاملاتی مختلف دسته بندی مجله خبری فارکس تکنیکال کرد. هر کدام از این ابزارها ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید متناسب با استراتژی معاملاتی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین باید این را در نظر گرفت که ممکن است یک استراتژی معاملاتی درست باشد اما شما حتی با تمرین نیز نتوانید بر آن تسلط پیدا کنید.

قابلیت های یک استراتژی کاربردی در فارکس

شما میتوانید از این استراتژی در تمامی بروکر های باینری آپشن و فارکس مانند FXTM ، آی کیو آپشن ، آلپاری ، پاکت آپشن و … استفاده کنید که همین موضوع یکی دیگر از قابلیت های عالی این استراتژی خاص وکاربردی هست. شما می‌توانید از دو نوع استاچستیک، یکی آرام و یکی سریع استفاده کنید. این استراتژی بیشتر در زمانی استفاده میشود که شما می‌خواهید زمان پایان اصلاح قیمت را متوجه شوید و حرکتی در جهت روند بازار داشته باشید. اسکالپ تریدینگ با استفاده ازاندیکاتور RSIرا می‌توان از جملهساده‌ترین استراتژی اسکالپدانست. در مثال بالا، جفت ارز EUR/USD یک روند صعودی را نشان می‌دهد که توسط سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر تایید شده است. در پرایس اکشن، رنج، روند، روز، اسکالپینگ، سوئینگ و معاملات پوزیشن وجود دارد.

استراتژی قدرتمند فارکس (کسب درآمد 100 در روز)

معامله گران باید به این نکته دقت داشته باشند که سریعا وارد معامله نشوند بلکه صبر کنند تا یک موقعیت مناسب تشکیل شود و سپس با تعیین حدضرر و حدسود خود وارد معامله شوند. استراتژی معاملات روزانه فارکس توسط معامله گران زیادی مورداستفاده قرار می گیرد و یکی از استراتژی های کاربردی بازار به شمار می رود که معامله گران می توانند با استفاده از آن معاملات سودآوری انجام دهند. بسیاری از معامله گران معاملات در نمودارهای روزانه را انتخاب می کنند.این معامله گران از استراتژی نمودار روزانه فارکس استفاه می کنند و معتقد هستند سودی که از معاملات روزانه به دست می آورند برای آنها قابل توجه تر است. بهترین زمان استفاده از استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ زمانی است که بازار لندن بازگشایی می شود.

در صورتی که مایل به سرمایه گذاری در بورس و فارکس بودید، میتوانید از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان استفاده کنید. اکثر تحلیل گران، شکست خط بالای مثلث که با افزایش حجم همراه است را نشانه ای برای ورود به بازار جهت دستیابی به رشد شارپی می دانند. در ابتدا ممکن است خریداران قادر به شکستن خط عرضه نباشند و باید چندین گام قبل از رسیدن به بیشینه قیمتی جدید انجام شود. تحلیل گران از افزایش حجم معاملات به عنوان نشانگر کلیدی برای دستیابی به بیشینه قیمت استفاده می کنند. الگوی فارکس به سبک پشوتن مثلث صعودی حدود چهار هفته طول خواهد کشید و بیش از 90 روز پایدار نخواهد ماند.