استراتژی‌های معاملات فارکس Alpari International-فارکس تکنیکال

پرایس اکشن می‌تواند به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه یا اندیکاتور استفاده شود. فاندامنتال در این استراتژی به ندرت کاربرد دارد؛ با این حال، می‌توان از رویدادهای اقتصادی برای اطمینان بیشتر استفاده کرد. معاملات کری یا انتقالی شامل قرض گرفتن یک ارز به قیمت پایین‌تر و به دنبال آن سرمایه گذری در ارز دیگر به قیمت بالاتر برای کسب سود است. احساسات بازار روحیه و نظر معامله گران می تواند نقش مهمی در حرکت قیمت ارز ایفا کند و اغلب باعث می شود که معامله گران دیگر نیز از آن پیروی کنند.

  • سپس آنها باید از ابزارهای معاملاتی مختلف استفاده کنند تا بازار را شناسایی کنند و پس از آن منتظر بمانند تا یک فرصت معاملاتی پیدا کنند.
  • اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده درباره نحوه عملکرد آن توضیح دهیم، باید بدانید که هر آن چه شما نیاز دارید تا معامله پر سود و امنی را تجربه کنید، این استراتژی در اختیارتان خواهد گذاشت.
  • مسئولیت هرگونه ضرر احتمالی بر عهده شخص شماست همانگونه که مسئولیت سود نیز با خود شما خواهد بود.
  • در این قسمت چند استراتژی بسیار عالی از بین تعداد زیادی استراتژی انتخاب شده و در اختیار شما قرار گرفته.
  • مهم است که برای یافتن یک استراتژی که با علایق فارکس و اهداف تجاری شما همسو باشد، وقت بگذارید.

شاید عنوان نقاط حمایت و مقاومت بسیار ساده و کلیشه‌ای به نظر برسد اما بسیاری از معامله گران با همین استراتژی معاملاتی ساده سود های خوبی کسب می‌کنند. این استراتژی بسیار راحت است و به عنوان ساده ترین استراتژی فارکس شناخته می شود. به دلیل سادگی این استراتژی، بسیاری از معامله گران با هر سطح تجربه به این استراتژی علاقه مند هستند و از آن استفاده می کنند. در این استراتژی می توانید از حرکت جهت دار در بازارها برای سود و سودآوری کارآمد استفاده کنید. اما حتما به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در این بازار زمانی سودآور است که با تمامی بازارهای معاملات ارزی آشنا باشیم و اطلاعات زیادی در مورد آنها داشته باشیم. سرمایه گذاری در بازار فارکس مستلزم یادگیری شرایط، قوانین و استراتژی های معاملات فارکس است.

اینها بینش بسیار مورد نیاز را برای مقابله با رخدادهای بی ثبات در بازار فارکس به شما ارائه می دهند و آینده نگری لازم برای انجام معاملات را در صورت لزوم در اختیار شما قرار می دهند. برای مقایسه انواع استراتژی معاملات فارکس بر مبنای این سه معیار، آنها را در یک چارت حبابی قرار داده ایم. در محور عمودی «نسبت ریسک به پاداش» است که در آن استراتژی‌های واقع شده در بالای نمودار دارای پاداش بالاتری برای ریسک انجام شده در هر معامله هستند. معاملات پوزیشن معمولاً یک استراتژی فارکس با بالاترین نسبت پاداش ریسک است.

این یک استراتژی خوب است که به عنوان یک معامله گر مبتدی فارکس اتخاذ کنید. لازم به یادآوری است که بازار فارکس به شدت نقد است و از نظر حجم معاملات بزرگترین بازار جهان است. با فعالیت معاملاتی بالایی که هر روز انجام می شود، تعدادی موانع پیش می آید. متوجه خواهید شد که بازار فارکس می تواند بسیار بی ثبات باشد و مهم است که به یاد داشته باشید که تعداد زیادی از عوامل بر قیمت ارزها تأثیر می گذارند. هیچ بازار دیگری در جهان وجود ندارد که این همه شاخص های مختلف از آنچه واقعا در جهان اتفاق می افتد را شامل شود. بنابراین، شما به یک چشم تیزبین و توانایی اعمال یک استراتژی فکری نیاز دارید تا تمام این عوامل احتمالی را که به یک بازار هیجان انگیز، در عین حال پیچیده و همیشه در حال تغییر کمک می کنند، در نظر بگیرید.

آیا امکان دانلود استراتژی فارکس وجود دارد ؟

نوسانات کوچکتر و جزئی‌تر بازار در این استراتژی در نظر گرفته نمی‌شود و تمرکز برروی تصویر گسترده‌تر بازار است. نمودار بالا یک نوار حمایت و مقاومت واضح را در جفت ارز USD/JPY نشان می‌دهد که تریدرها از آن به عنوان نقاط ورود/خروج استفاده می‌کنند. نوسانگر RSI زمان بندی نقاط ورود/خروج را با کادرهای آبی و قرمز نشان می‌دهد. معاملات پرایس اکشن شامل مطالعه تاریخچه قیمت برای ایجاد استراتژی‌ تکنیکال در معامله است.

بنابراین تصمیم میگیرند که با ابزار های ساده تری مثل موبایل شروع به ترید کنند. طلا یک بازار 24 ساعته است این بدان معنیست که موقعیت های بسیار زیادی در بازار رخ می‌دهد. پس به عنوان یک معامله‌گر طلا میتوانید این را در نظر داشته باشید که در ماه های اولیه سال میلادی احتمال صعودی بودن طلا بسیار بیشتر از نزولی بودن آن است. جهت آشنایی بیشتر با این سبک ها می‌توانید به بخش مدرسه فارکس در سایت ایران بروکر مراجعه کنید.

استراتژی معاملات فارکس: خلاصه

شما در این نوع استراتژی معاملاتی فارکس نیاز کم تری به تصویر کاملی از بازار دارید. اما همچنان استراتژی معاملاتی فارکس برای موبایل وجود دارد و میتوان از روش های خاصی که در ادامه به آن می‌پردازیم، ترید با موبایل هم انجام داد. اما شما برای معامله کردن آن به یک استراتژی معاملاتی فارکس برای طلا نیازمندید.

نمایش گرافیکی نمودار را مطابق با استراتژی “Fight the tiger” (جفت ارز ها، تایم فریم ها) فعال نمایید. شما می توانید اندیکاتور ها را اضافه کنید (اندیکاتور های دلخواه خود را اضافه کنید). Bali یک استراتژی اسکالپینگ می باشد و یا حداقل برای تایم فریم های کوتاه مدت طراحی شده است. هرچند تایم فریم پیشنهادی نسبتا بلند می باشد، بنابراین سیگنال ها هم به ندرت ارسال می شوند.

روی کاغذ، استراتژی های ضد روند می توانند یکی از بهترین استراتژی های معامله در فارکس برای ایجاد اعتماد به نفس باشند، زیرا نسبت موفقیت بالایی دارند. آن ها فقط باید بدانند چه وقت از موقعیت فعلی خود خارج‌ شوند تا ضرر را مجله خبری فارکس تکنیکال محدود کنند. حتی هنگامی که بازار روند روبه رشدی دارد، نوسانات قیمت ناچیزی وجود دارد که بر خلاف جهت روند غالب است. به همین علت، معاملات روند از رویکرد بلندمدتی که به عنوان معاملات موقعیتی شناخته می شود، حمایت می کند.

همچنین به غیر از دانلود استراتژی شما میتوانید استراتژی فارکس مورد نظر خودتان را با استفاده از MetaEditor طراحی، تست و اجرا نمایید. بلی .در داخل سایت گوگل فارکس از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. شما میتوانید از صفحه ی اصلی سایت گوگل فارکس بر روی منوی «استراتژی و ابزارها» کلیلک کنید و سپس «استراتژی های کاربردی» را انتخاب نمایید. در بازار فارکس هیچ حداقل و حداکثری برای کسب سود و زیان وجود ندارد. با نرم افزار فارکس استراتژی بیلدر بدون نیاز به برنامه نویسی میتوانید استراتژی شخصی خود را با اندیکاتورهای موجود تبدیل به اکسپرت نمایید.