استراتژی های فارکس و بهترین روش های معاملاتی در این بازار باینری آپشن کلاب-فارکس تکنیکال

استراتژی های فارکس، یکسری تکنیک های بخصوص هستند که، تریدر ها به منظور یافتن بهترین نقاط خرید و فروش در بازه ی زمانی مورد نظر، از آنها استفاده می کنند. در اینجا یک کتابخانه از استراتژی های فارکس برای شما ایجاد شده است که تمام مطالب را به همراه مثال های عملی توضیح داده است. بهتر است برای این استراتژی از تایم فریم های M15-M30 استفاده نمایید. شما می توانید هر جفت ارزی را معامله کنید، اما احتمالا به تنظیمات خاصی از اندیکاتور ها نیاز خواهید داشت.

  • RSI به معامله گران کمک می کند تا حرکت بازار و شرایط خرید یا فروش بیش از حد را شناسایی کنند.
  • شما همچنین می توانید از استراتژی هایی استفاده کنید که بر اساس مبانی بازار معامله می کنند زیرا در این سبک ها نیاز کمتری به تجزیه و تحلیل نمودار دارید و عمدتاً بر اساس اخبار معامله می کنید.
  • وقتی یک روند قوی در بازار مشاهده شود، معامله باید در جهت آن روند انجام گیرد.
  • همچنین معامله گران در نمودارهای روزانه سیگنال های معتبرتری دریافت خواهند کرد که با اطمینان بیشتری می توانند با توجه به آها وارد معامله شوند.

استراژی اسکالپ در فارکس یک اصطلاح رایج است که برای توصیف فرآیند کسب سودهای کوچک به طور مکرر استفاده می شود. این استراتژی از باز کردن و بستن چندین و چند موقعیت در طول روز تشکیل میشود. این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق الگوریتم هایی که از دستورالعمل های از پیش تعریف شده برای ورود و خروج استفاده میکنند، انجام داد. این استراتژی برای جفت ارزهای شناورتر بکار میرود، زیرا اسپردها معمولاً در این جفت ارزها پایین تر است که با ماهیت کوتاه مدت این استراتژی منطبق است. استراتژی های ضد روند متکی به این واقعیت هستند که اکثر شکست ها به روند طولانی مدت تبدیل نمی شوند. بنابراین، یک معامله گر با استفاده از چنین استراتژی می خواهد از تمایل قیمت ها برای بازگشت به پایین و پایین ترین سطح پیشین سود کسب کند.

انواع مختلفی از استراتژی اسکالپینگ وجود دارد که می توانید از بین آنها ساده ترین استراتژی اسکالپینگ را انتخاب و استفاده کنید. باید بدانید که موفق ترین معامله گران کسانی هستند که زمان زیادی را صرف یادگیری در مورد بازار فارکس می کنند. آنها جدای از یادگیری تکنیک های معاملاتی و استراتژی های مناسب برای معاملات، مدیریت ریسک خود را نیز تقویت کردند. شما باید همیشه در نظر داشته باشید که برای انتخاب استراتژی معاملاتی همیشه باید مزایا بیشتر از معایب باشد. درست است که تمام استراتژی های معاملاتی معایب خاص خود را دارند و هیچ استراتژی بدون عیب نیست این انتظار می‌رود که شما بهترین را انتخاب کنید.

خرید قوانین تجارت:

این استراتژی را می‌توان به صورت دستی یا از طریق الگوریتمی انجام داد که از دستورالعمل‌های از پیش تعریف شده برای زمان و مکان ورود و خروج از پوزیشن‌ها استفاده می‌کند. معاملات برک آوت شامل گرفتن یک موقعیت در اسرع وقت در یک روند معین است. شکست زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت بازار از محدوده ادغام یا معاملات خارج می‌شود – این معمولاً زمانی است که سطح حمایت یا مقاومت برآورده شده و از آن فراتر رفته است. محور عمودی RSI از 0 تا 100 می رود و قیمت فعلی را در برابر مقادیر قبلی خود نشان می دهد. اگر قیمت به 100 افزایش یابد، این یک روند صعودی بسیار قوی است، زیرا معمولا هر چیزی بالای 70 به عنوان خرید بیش از حد در نظر گرفته می شود. و اگر قیمت به 0 کاهش یابد، یک روند نزولی مستمر بسیار قوی است، زیرا هر چیزی زیر سطح 30 بیش از حد فروش تلقی می شود.

راهنمای رزومه طراح گرافیک فریلنسر

یک استراتژی فارکس را می توان به یک ساختار سازمانی متمایز تقسیم کرد که می تواند به معامله گران در پیدا کردن کاربردی ترین استراتژی کمک کند. نمودار زیر نحوه قرار گرفتن هر استراتژی در ساختار کلی و رابطه بین انواع استراتژی معاملات فارکس را نشان می دهد. معامله با استفاده از استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ طی چند مرحله انجام می شود.به عنوان مثال به مثال زیر دقت کنید. ابتدا یک تایم فریم 4 ساعته را انتخاب کنید و وارد معامله شوید.از ابزارهای معاملاتی استفاده کنید،در اینجا اندیکاتور میانگین متحرک 200 می تواند انتخاب مناسبی باشد.

معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس

به‌طور مثال زمانی که مارکت به یک نقطهٔ حمایتی می‌رسد معامله گران سبک ولیوم علاقه‌مندند که در آن ناحیه فروش زیادی ببینند. در این استراتژی تئوریک، معامله‌گران سعی می‌کنند در بازارهای پرطرفدار و بازارهای رنج‌بر سود بیابند. با کمک این استراتژی، زیرا امکان مدیریت کار در هر زمان وجود دارد. اما زمانی که خطوط مقاومت و حمایت شما در این معاملات شکسته می شود. این را بخاطر داشته باشید تا زمانی که برای خود یک پلن و استراتژی معاملاتی اصولی و قدرتمند نداشته باشید به درآمدهای میلیونی هم دست پیدا نخواهید کرد . هزینه دوره را تا جای ممکن کاهش دادیم تا همه اقشار جامعه بتوانند آن را تهیه کنند ، این روش های و استراتژی ها دقیقا همان مواردی هستند که تیم ما از آن استفاده میکند که منجر به درآمد های چند ده هزار دلاری برای ما شده است.

بهترین استراتژی های معاملات فارکس برای مبتدیان ، استراتژی های ساده و کاملاً اثبات شده ای هستند که قبلاً برای لیست بزرگی از معامله گران موفق فارکس کار کرده اند. با این حال ، از طریق آزمون و خطا و مجله خبری فارکس تکنیکال استفاده از حساب تجارت دمو، می توانید در مورد بازار فارکس و خود بیاموزید تا سبکی مناسب پیدا کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند قبل از انتقال به یک حساب کاربری مستقیم، خطرات تجارت را درک کنید.