کیوی از ارتفاع می ترسد. پیش بینی تا 21.12.2022


2022-12-21 2022-12-21
تحلیل بنیادی میان مدت روند NZDUSD خسته کننده است

کیوی از ارتفاع می ترسد.  پیش بینی تا 21.12.2022 |  لایت فاینانس

دیمیتری دمیدنکو

لوگو

هیچ تجمعی نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. NZDUSD 18 درصد نسبت به پایین ترین سطح اکتبر افزایش یافت. با این حال، به نظر می رسد ،یداران دلار نیوزیلند دلسرد شده اند. بیایید در مورد چشم انداز فار، بحث کنیم و آن را بسازیم NZDUSD طرح معاملاتی

پیش بینی ماهانه دلار نیوزلند

با بهره گیری از انقباض پولی تهاجمی بانک مرکزی نیوزلند، رفع سریعتر محدودیت های کووید در چین، کاهش سرعت محدودیت های پولی فدرال رزرو، و افزایش ماه نوامبر در شاخص های سهام ایالات متحده، NZDUSD قیمت ها نسبت به پایین ترین سطح اکتبر 18 درصد افزایش یافت. با این حال، ،های نر دلسرد شده اند. فدرال‌رزرو به سختی از بین خواهد رفت و غافلگیری از سوی بانک مرکزی ژاپن، دارایی‌های پرخطر را کاهش داد. کیوی هم در حال سقوط است.

بازار باور ندارد که نرخ بهره فدرال رزرو به 5.25 درصد برسد و سپس تا سال 2024 در همین حد باقی بماند. مشتقات پیش بینی متفاوتی ارائه می دهند. سقف نرخ وجوه فدرال 4.9٪ خواهد بود و از اوایل سال 2023 کاهش می یابد. داستان مشابهی در مورد بانک مرکزی نیوزلند رخ می دهد. مایل است نرخ نقدی را از 4.25 درصد به 5.5 درصد در سال آینده افزایش دهد تا تورم را مهار کند. با این حال، سرمایه گذاران و همچنین کارشناسان بلومبرگ به افزایش نرخ 125 واحد پایه اعتقادی ندارند. به گفته کارشناسان مالی، افزایش جریان مهاجرت منجر به کاهش سرعت دستمزدها و کاهش تدریجی قیمت مصرف کننده خواهد شد.

پویایی تورم نیوزلند و نرخ های RBNZ

منبع: اقتصاد بازرگ،.

اقتصاد نیوزلند به سختی در برابر نرخ های بهره بالا مقاومت می کند، اگرچه RBNZ چنین انتظاری دارد. کاهش شاخص PMI، مصرف کننده و اعتماد تجاری ثابت می کند که کشور به سمت رکود پیش می رود. با توجه به رویدادهایی که در ایالات متحده، منطقه یورو و چین رخ می دهد، می توان فرض کرد که رکود جه، خواهد بود و این بر دارایی های پرخطر از جمله دلار نیوزیلند تأثیر منفی خواهد گذاشت. بانک مش، المنافع استرالیا بر این باور است که حتی ،وج پکن از سیاست کووید-ZERO، کیوی را تحت فشار قرار خواهد داد، زیرا بهبود اقتصادی چین بسیار کند خواهد بود. در این راستا، بانک پیش بینی می کند NZDUSD تا 0.58 پایین بیاید.

،های NZDUSD همچنین از تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش دامنه هدف برای بازده اوراق قرضه 10 ساله از +/-0.25٪ به +/-0.5 دلسرد شده اند. بازده بلافاصله به 0.4٪ جهش کرد و این با حد مجاز فاصله زیادی دارد. بازار مشتقه انتظار دارد رشد آنها به 0.8٪ برسد. این نشان دهنده تضعیف بیشتر کنترل منحنی بازده BoJ است که ین را تقویت می کند و هزینه تامین مالی در معاملات حمل و نقل را افزایش می دهد. یک بار دیگر، دارایی های پرخطر پایین خواهند آمد.

پویایی بازده واقعی و پیش بینی شده اوراق قرضه ژاپن

منبع: بلومبرگ

NZDUSD می تواند با افزایش بابا نوئل در بازار سهام ایالات متحده حمایت شود. در این صورت، ریسک پذیری جه، افزایش می یابد و از دلار نیوزیلند حمایت می کند. با این حال، من فکر نمی کنم کیوی به طور قابل توجهی پرواز کند. اقتصاد ایالات متحده در آستانه رکود است و شاخص های سهام ایالات متحده باید در سه ماهه اول کاهش یابد.

ماهانه NZDUSD طرح معاملاتی

بنابراین، از استراتژی به سمت فروش حرکت کنید NZDUSD به سمت 0.623 و 0.612 برای ورود به لانگ در بازگشت از این سطوح.

نمودار قیمت NZDUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منع، کننده نظر نویسنده است و ،وماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به ،وان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اه، دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{مقدار}} ( {{count}} {{،le}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/،ysts-opinions/medium-term-fundamental-،ysis-the-nzdusd-trend-is-exhausting/