چگونه می توان یک عشایر تجاری شد و از هر کجا تجارت کرد » یاد بگیرید که در بازار تجارت کنید


عشایر تجارتدر تجربه من، بهترین و سریع‌ترین راه برای ،ب درآمد، استفاده از روشی با فرکانس پایین است. اگر مدت زیادی است که من را دنبال می‌کنید، احتمالاً قبلاً این را می‌دانستید، اما در درس امروز می‌خواهم مفهوم «تجارت از هر کجا» را توضیح دهم و اینکه چرا واقعاً برای انجام معامله‌ای که «در آن انجام می‌دهید» سودمند است. سمت» یا «علاوه بر» سایر جریان‌های درآمد، به جای اینکه تمام امیدها و رویاهای خود را در آن قرار دهید.

به نظر من، هدف هر معامله گر جدید باید یک رویکرد معاملاتی مینیمالیستی باشد که در آن معاملات در مقادیر کم اما با اطمینان بالا انجام می شود. به عبارت دیگر، رویکرد تجارت تک تیرانداز چیزی است که من توصیه و آموزش می‌دهم و شخصاً نیز آن را تمرین می‌کنم. یکی از مزایای بزرگ این رویکرد این است که همانطور که در بالا ذکر شد، شما می تو،د به م،ای واقعی کلمه هر کار دیگری را که می خواهید انجام دهید در حالی که همچنان با بازارها در تماس هستید و معاملات انجام می دهید. می‌تو،د سفر کنید، شغل دیگری را نگه دارید، چندین کار جانبی دیگر، هر چیزی که بخواهید. هدف این است که تجارت را به «مکمل» سبک زندگی خود تبدیل کنید، نه تمرکز اصلی آن. انجام این کار، نه تنها برای سطوح استرس و وضعیت کلی رفاه شما عالی است، بلکه به م،ای واقعی کلمه بهترین کاری است که می تو،د برای حساب معاملاتی خود انجام دهید!

همه چیز در زندگی باید متعادل باشد. همانطور که می گویند، هر چیزی که در حد اعتدال باشد برای شما بد نیست و این شامل تجارت نیز می شود. ا،ر مردم در معاملات ضرر می کنند زیرا به سادگی اعتدال را رعایت نمی کنند. در عوض، آن‌ها تمام شب را با تماشای نمودارها بیدار می‌مانند و به نمودارهای بازه زم، کوتاهی گره می‌خورند که در نهایت آنها را به دام معاملات روزانه می‌کشد که بسیاری از مبتدیان خوش‌نیت را به دام می‌اندازد.

امیدوارم پس از خواندن درس امروز، نگرش تجارت کافی شاپ را اتخاذ کنید و بیشتر به ،وان یک معامله گر عشایری جه، / تاجر پاره وقت که ممکن است تجارت جانبی دیگری نیز داشته باشد نگاه کنید. یک چیزی که من به طور واقعی می دانم این است که ا،ر افراد ثروتمند دارای چندین جریان درآمد هستند، آنها همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نمی دهند. اگر در مورد آن فکر کنید، ،انه به نظر می رسد که من این را به شما بگویم. تنوع ایجاد کنید و صرفاً به تجارت وابسته نباشید، اما این باید به خودی خود چیزی به شما بگوید. من می‌خواهم شما موفق شوید و می‌دانم که تنها راه موفقیت در تجارت، برای ا،ر مردم، این است که مسیری مشابه مسیری را که در زیر ارائه می‌دهم دنبال کنید…

“تجارت عشایری” … خیلی خوب است که درست باشد یا پاسخی که به دنبال آن هستید؟

تجارت از هر نقطه؛ در حالی که در سفر هستید، در خانه هستید، زم، که برای کار دور هستید، در حالی که در کافی شاپ هستید، هر چه که باشد، آنقدر هم خوب نیست که واقعیت داشته باشد. در واقع، اتخاذ این رویکرد “تجارت از هر نقطه” به م،ای واقعی کلمه بهترین کاری است که می تو،د انجام دهید. بگذارید توضیح دهم که چگونه انجام می شود…

  • روی تایم فریم های نمودار درست تمرکز کنید

به منظور اتخاذ رویکرد “نومد” در معاملات خود، باید بر روی نمودارهای بازه زم، بالاتر تمرکز کنید. من در مورد بازه های زم، هفتگی و روزانه و 4 ساعته صحبت می کنم. به نظر من، بیشتر تایم فریم‌های دیگر صرفاً اتلاف وقت شما هستند، بدون جناس. اگر هنوز دلیل آن را نمی‌د،د، لطفا مقاله من در مورد قدرت معاملات بازه زم، بالاتر را بخو،د.

هنگامی که در حال تجزیه و تحلیل و معامله در این بازه‌های زم، بالاتر هستید، می‌تو،د به سادگی نمودارها را هر روز یا حتی یک روز در میان در پایان روز بررسی کنید، من به این معامله پایان روز می‌گویم، و اساساً اینجاست که تصمیمات تجاری خود را بر اساس آن می‌گیرید. در نمودار روزانه در پایان روز معاملاتی در نیویورک بسته می شود. به عبارت دیگر، شما قبل از بسته شدن نوار روزانه فعلی تصمیمی نمی گیرید. این به شما این امکان را می دهد که از تمام نویزهای روزانه و حرکت بی م،ی قیمت چشم پوشی کنید، در این مدت می تو،د روی فعالیت های دیگر، هر چه که باشد، تمرکز کنید.

به طور طبیعی، اگر روی نمودارهای بازه زم، بالاتر تمرکز کنید، نسبت به زم، که دائماً نمودارهای درون روز را تماشا می کنید، معاملات بسیار کمتری خواهید داشت. این یک چیز خوب است و به شما امکان می‌دهد رویکردی بسیار آرام‌تر در معاملات داشته باشید که به شما امکان می‌دهد واقعاً از زندگی خود لذت ببرید و شبانه روز به رایانه خود وابسته نباشید. اما این مهمترین بخش نیست…

مهمترین بخش این رویکرد معاملاتی با فرکانس پایین این است که در واقع برای عملکرد کلی معاملات و شانس موفقیت طول، مدت شما بهتر از معاملات روزانه یا هر شکل دیگری از معاملات کوتاه مدت و با فرکانس بالاتر است. از این گذشته، آیا هدف از معامله، ،ب درآمد کلی و عدم از دست دادن آن نیست؟

  • به بازار اجازه دهید «بالا بردن سنگین» را انجام دهد

معامله گران روز ساعت ها جلوی رایانه های خود می نشینند. آنها بیشتر تجزیه و تحلیل می کنند، فکر می کنند و تجزیه و تحلیل می کنند، آنها اساساً در یک چرخ ماوس بی پایان از اضافه بار اطلاعات هستند و سعی می کنند تصمیمات تجاری بگیرند. این کاملا غیر ضروری و ضد تولید است! دلیل واقعی اینکه بسیاری از مردم در نهایت این کار را انجام می دهند این نیست که “معاملات روزانه جالب است”، بلکه به این دلیل است که آنها به سادگی معتاد معامله شدند. آنها به قیمت های متحرک، رنگ های چشمک زن و هیجان ورود به یک معامله جدید معتاد می شوند. این واقعاً می تواند یک اعتیاد باشد درست مانند یک مواد مخدر یا بازی های ویدیویی. از این رو، ماموریت شما این است که خود را کنترل کنید تا بازار در نهایت شما را کنترل نکند!

شما باید اجازه دهید بازار “کار” را انجام دهد تا زمان خود را برای تجزیه و تحلیل و فکر ، تلف نکنید. این “کار” فقط باعث می شود سطح کورتیزول (استرس) شما افزایش یابد که شما را در یک طرز فکر تجارت خطرناک تر قرار می دهد. تجارتی که برای تجارت ماهر و صبورانه من، نیست، بلکه برای تجارت دیوانه‌وار، تصادفی و غیرمنطقی مفید است. راه های اصلی که ما به بازار اجازه می دهیم “افزایش سنگین” را انجام دهد، تنظیم و فراموش ، معاملات شماست. مدام آنها را چک نکنید، در واقع تا یکی دو روز بعد آنها را فراموش کنید! شما با تماشای مداوم بازار به هیچ چیز کمک نمی کنید!

تجارت کنید تا زندگی کنید، زندگی نکنید تا تجارت کنید.

عشایر تجارتدر مقاله‌ای که در مورد اینکه چگونه مینیمالیسم برای تجارت خوب است، نوشتم، در مورد اینکه چگونه رویکرد «کمتر، بیشتر است» برای تجارت و زندگی واقعاً رویکرد من است و چگونه زندگی روزمره‌ام را می‌گذرانم، بحث کردم. بسیاری از مردم تمام پول خود را صرف چیزهای مادی می‌کنند، و فکر می‌کنند که این باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود که پس از دریافت کالای مورد نظر، جذابیت به سرعت از بین می‌رود. به این ترتیب، داشتن مادیات کمتر، نه تنها برای حساب بانکی و وضعیت مالی کلی شما، بلکه برای سطح ذهن و استرس شما بسیار بهتر است.

این رویکرد حداقلی در معاملات نیز کار می کند. هرچه کمتر معامله کنید، کمتر نگران و به بازار فکر می کنید و احتمال اینکه حساب خود را بیش از حد معامله کنید و بیش از حد اهرم کنید، کمتر می شود. این تصادفی نیست که ا،ر سرمایه گذاران و معامله گران موفق معامله گران روزانه نیستند.

وقتی اینقدر معامله را متوقف کنید، متوجه خواهید شد که عملکرد معاملاتی شما به تدریج بهبود می یابد. چرا این اتفاق می افتد؟ این کاملا ساده است. مغز انسان به طور طبیعی برای تجارت خوب نیست، زیرا ما در کنترل خود و خودتنظیمی تکانه ها خوب نیستیم. وقتی جلوی کامپیوتری نشسته‌اید که قیمت‌ها بالا و پایین می‌شوند و پتانسیل ،ب مقادیر بی‌پایان پول را دارید، مانند دستور العملی برای کنترل خود است که از پنجره بیرون بروید. به همین دلیل است که کمتر، بیشتر است!

هرچه مغز شما کمتر با بازارها و معاملات شما (به خصوص با معاملات زنده) درگیر باشد، بهتر عمل خواهید کرد، زیرا مؤثرترین راه برای تمرین مداوم خودکنترلی این است که به سادگی نیاز به انجام آن را کاهش دهیم. .

نکات اصلی استراتژی معاملاتی قیمت “Nomad”…

بنابراین، اکنون باید درک کنید که چرا تجارت مانند یک عشایر برای عملکرد تجاری و سبک زندگی شما بسیار مفید است. اکنون، بیایید در مورد قطعات اصلی استراتژی معاملاتی “عشایری” بحث کنیم تا درک درستی از نحوه انجام آن داشته باشید:

  • تجارت پایان روز – این احتمالاً “سنگ بنای” رویکرد تجارت عشایری است. معاملات پایان روز چیزی است که در مقالات دیگر به طور گسترده در مورد آن نوشته ام، که می تو،د در اینجا بخو،د، اما ایده اصلی این است که شما فقط پس از بسته شدن نیویورک هر روز تصمیمات معاملاتی می گیرید تا روزانه از آن استفاده کنید. نمودارها بیشتر است و مطمئن شوید که فقط نوارهایی را در نظر می گیرید که بسته شده اند. این کار نویز و سردرگمی تایم فریم های نمودار پایین را نیز از بین می برد.
  • تنظیم کنید و فراموش کنید – دوباره، مفهوم دیگری که قبلاً به طور گسترده در مورد آن نوشته ام، و دلیل خوبی هم دارد. تنظیم و فراموش ، معامله به این م،ی است که هنگامی که یک معامله را پیدا کردید و پارامترهای (ورود، توقف، اندازه موقعیت، ،وج) را تنظیم کردید، به م،ای واقعی کلمه تا روز بعد پس از بسته شدن نیویورک از رایانه دور می شوید. شما تمام روز در آنجا نشسته اید و نمودارها را بررسی نمی کنید و دیوانه وار سعی نمی کنید “پیدا کنید” چه اتفاقی خواهد افتاد (نکته: نمی تو،د بفهمید که این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین باید به استراتژی خود اعتماد کنید و بیشتر اوقات هیچ کاری انجام ندهید).
  • سیگنال‌های معاملاتی ساده – سیگنال‌های عمل قیمتی که من به دانش‌آموزان خود مبا، می‌کنم و به آنها آموزش می‌دهم، ماهیت ساده‌ای دارند. یادگیری آنها سخت نیست، و این راهی است که من آن را دوست دارم. شما به سادگی نیازی به معامله با اندیکاتورهایی ندارید که در سرتاسر اینترنت در سایر سایت‌های معاملاتی مشاهده می‌کنید. این فقط یک اتلاف وقت گیج کننده، بیش از حد پیچیده و غیر ضروری است. به هر حال، همه اندیکاتورهای فنی فقط مشتقاتی از عمل قیمت هستند، پس چرا در روی زمین شما یاد نمی گیرید که فقط اقدام به معامله قیمت کنید، فراتر از من است. یک معامله گر عشایری که از زمان خود برای لذت بردن از زندگی استفاده می کند، به جای خیره شدن به نمودارها در تمام روز، به یک رویکرد معاملاتی ساده مانند این نیاز دارد. به یاد داشته باشید، بخش دشوار معامله، مدیریت پول و روانشناسی است، بنابراین تجزیه و تحلیل نمودار واقعی و بخش تجارت را نیز سخت نکنید.
  • مدیریت پول – شاید مهم ترین گزینه برای اتخاذ این رویکرد «عشایری» و آرام در تجارت، مدیریت پول باشد. می بینید، اگر ریسک خود را تا حدی افزایش دهید که شما را مشغول معاملات خود کند، نمی تو،د معاملات خود را تنظیم کرده و فراموش کنید زیرا بیش از حد نگران از دست دادن پول خواهید بود. شما کاملاً باید یاد بگیرید که ریسک خود را در هر معامله کنترل کنید تا در حدی نباشد که از نظر ذهنی نتو،د آن را کنترل کنید.

نتیجه

تجارت عشایر تجارت در هر نقطهامیدوارم پس از مطالعه این درس بتو،د مزایای «تجارت مانند یک عشایر» را ببینید. بله، کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید. کمتر معامله کنید، معاملات خود را کمتر بررسی کنید، کمتر در رایانه حضور داشته باشید، اما به من اعتماد کنید، اگر به این روش معامله کنید، عملکرد معاملاتی شما بهبود می یابد. نکات کلیدی این است که حواس خود را از بازار پرت کنید، از یک استراتژی ساده مانند استراتژی های اقدام قیمتی که در دوره های تجاری حرفه ای ام آموزش می دهم استفاده کنید و ریسک خود را به درستی مدیریت کنید. یک سرگرمی پیدا کنید، سفر کنید، در واقع یک زندگی به دست آورید تا به طور مفیدی مشغول شوید، نه اینکه فقط دور هم بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید، که باعث می شود در نهایت کامپیوتر خود را باز کنید و شروع به تجارت بیش از حد کنید.

البته، شما باید بد،د که چگونه به درستی عمل قیمت را تجزیه و تحلیل کنید و کل استراتژی را در کنار هم قرار دهید تا به طور موثر از هر جایی تجارت کنید و این روش جدید تجارت را اتخاذ کنید. شما خواهید آموخت که چگونه استراتژی‌های اقدام قیمت را با رویکردی با فرکانس پایین و شبیه به عشایر در دوره تجارت حرفه‌ای و منطقه اعضا ،یب می‌کنم. امیدوارم با یادگیری آنچه برای من مفید بوده، برای شما مفید باشد و شاهد بهبودهای آهسته اما پیوسته در عملکرد معاملاتی خود باشید.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

ویژه کریسمس: 75% تخفیف در دوره تجارت حرفه ای Nial Fuller و پشتیب، ایمیل VIP (پایان می یابد 31 دسامبر) – در اینجا بیشتر بد،د
دوره بازرگ، حرفه ای نیل فو،
بروکر ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/،w-become-trading-nomad-anywhere