آیا واقعا لیاقت این را دارید که یک معامله گر موفق باشید؟ » تجارت در بازار را بیاموزید


شایسته یک معامله گر موفقمهم نیست در مورد جمله زیر که می خواهم بگویم چه فکر می کنید، درست است و اگر خواندن درس امروز را به پایان برس،د خواهید دید که چرا…

ثروتمندان و موفق‌های این دنیا، از جمله افراد تجاری، ورزشکاران حرفه‌ای، ستاره‌های سینما و امثال اینها، همه سزاوار پول و موفقیتی هستند که در زندگی خود به دست آورده‌اند و به دست آورده‌اند.

تقریباً در هر مورد، آنها سخت‌تر و باهوش‌تر از 99 درصد جمعیت دیگر کار می‌کنند، کاری را انجام می‌دهند که 99 درصد مردم انجام نمی‌دهند، ریسک می‌کنند، زمان، تلاش و پول سرمایه‌گذاری می‌کنند، مطالعه و تمرین می‌کنند. و صنایع خود را دائماً کامل می کنند. به طور مستقیم یا غیرمستقیم، آنها در حال تلاش برای تبدیل شدن به “بهترین” هستند، ا،ر ساعات بیداری خود.

بزرگترین تفاوت بین یک فرد موفق و یک فرد ناموفق تقریباً همیشه سطح وظیفه شناسی نسبت به کار و آگاهی از آنچه باید انجام شود و چه زم، انجام شود است. این بدان م،است که آنها همیشه وقف یادگیری و جذب دانش و اطلاعات جدید هستند، به این م،ی است که آنها برای رسیدن به جایی که می‌خواهند و رویاهایشان هستند کار می‌کنند، ی،ی به دنبال راه‌حل و پاسخ برای مشکلات و چالش‌هایی هستند که با آن‌ها روبرو هستند. . افراد ثروتمند و موفق با کاری که انجام می‌دهند زندگی می‌کنند و نفس می‌کشند، آنها پرشور هستند و معمولاً ،، در گروه هستند که آماده انجام هر کاری هستند، از جمله ریسک‌های لازم برای رسیدن به نتیجه مورد نظرشان.

این، دوستان من، بهای آزادی و سبک زندگی است، خواه از تجارت، تجارت، ورزش، مدیر اجرایی یا مدیر عامل سطح بالا، یا هر چیزی که شما انتخاب می کنید. ا،ریت ،، که در نهایت به زندگی خوب دست می یابند، سزاوار زندگی خوب هستند، نه به این دلیل که آن را به ارث برده اند، بلکه به این دلیل که برای به دست آوردن آن از دیگران تلاش کرده اند.

بنابراین، این شما را کجا رها می کند؟ فکر می کنید در حال حاضر در کجای زندگی خود در مورد افزایش سطح وظیفه شناسی خود قرار دارید، سطح آگاهی شما چقدر است؟ با خودتان صادق باشید، اگر اضافه وزن دارید، آیا سزاوار اضافه وزن هستید یا خوب غذا می خورید و به طور منظم ورزش می کنید؟ آیا شما در مورد سلامت و تغذیه مطالعه می کنید؟ اگر نه، پس احتمالاً لایق اضافه وزن هستید. آیا بازارها را مطالعه می کنید، آیا دائماً در مورد بازارها مطالعه می کنید، آیا دوره می گذر،د و به دنبال مربی می گردید، آیا هر روز بازار و نمودارها را مطالعه می کنید؟

هیچ فشاری در اینجا یا هیچ چیز دیگری وجود ندارد، اما در حال حاضر، پس از شنیدن یک مقدمه کوتاه. در مورد آنچه که ثروتمندان و موفق در این دنیا انجام می دهند و چگونه فکر می کنند و چگونه عمل می کنند، آیا فکر می کنید در این مرحله واقعاً شایسته موفقیت در تجارت و سبک زندگی آن هستید؟ آیا واقعاً آنچه را که لازم است انجام می دهید؟

اگر نه، ادامه مطلب را بخو،د…

حتی اگر هنوز ثروتمند نیستید، حتی اگر هنوز موفق نشده اید، حتی اگر فقط 1000 دلار در حساب معاملاتی خود دارید، باید طوری رفتار کنید که انگار یک میلیونر هستید، باید طوری رفتار کنید که انگار دارید قبلاً آن را ساخته‌ام و برای انجام آن، ایده‌هایی را در زیر ارائه کرده‌ام تا به شما کمک کند وارد شیار درست شوید. امیدواریم این شما را به این باور نزدیک کند که شایستگی تسلط بر بازی تجارت، سرمایه گذاری، تجارت، هر ت، را که انتخاب می کنید را دارید.

آیا حتی می د،د چرا معامله می کنید و از آن چه می خواهید؟

خنده دار است که بسیاری از معامله گران، اگر نگوییم ا،ر معامله گران، نمی دانند چرا حتی فراتر از «من می خواهم پول درآورم» معامله می کنند. دوستان مشکل داره

اگر نمی د،د به کجا می روید، چه اه،ی دارید، چگونه می تو،د برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید؟ شما نیاز به یک “بی،ه ماموریت” دارید که دلیل(های) شما برای تجارت چیست، فقط “آن را بال” نکنید و “ببینید چه اتفاقی می افتد” زیرا اگر این کار را انجام دهید، قمار می کنید.

شما باید در مورد این مز،فات واقعی باشید، به طور جدی، این پول واقعی و زندگی واقعی است، این پول شماست. این یک “بازی کوچک سرگرم کننده” نیست که ما در اینترنت بازی می کنیم. تجارت در بزرگترین صحنه جهان تجارت است. بازارهای مالی اگر برای انجام این تجارت به درستی آماده نیستید، قرار است بخار نورد شوید، به شما قول می دهم.

“آماده بودن” و “بازی صحیح” به این م،ی است که می د،د چرا معامله می کنید و دقیقاً هدف نهایی شما چیست، و این نمی تواند فقط “درآمد سریع” باشد، زیرا صادقانه بگویم، شما قرار نیست سریع درآمد داشته باشید. مگر اینکه فوق العاده خوش شانس باشید، و اگر برای ،ب درآمد در بازارها به شانس متکی باشید، در حال قمار هستید و در نتیجه حساب خود را منفجر خواهید کرد.

به ،وان مثال، چیزی که ،ی از تجارت می‌خواهد می‌تواند چیزی شبیه این باشد: «من می‌خواهم جریان‌های درآمدی خود را متنوع کنم و علاوه بر شغل 9-5 خود، راه دیگری برای ،ب درآمد به دست بیاورم، بنابراین اولین هدف من این است که فقط درآمد ماهانه‌ام را تکمیل کنم. درآمد معاملاتی” – این یک هدف تعریف شده خاص است که خیلی بلند نیست. اغلب اوقات، معامله‌گران با اه، غیرواقعی مانند «می‌خواهم فوراً کارم را رها کنم و روزانه هزار دلار درآمد داشته باشم» شروع می‌کنند – این نوع «اه،» مفید نیستند زیرا واقع‌بینانه نیستند.

تشنگی شما برای دانش باید سیری ناپذیر و سیری ناپذیر باشد

وارن بوفهوارن بافت هنوز هم هر روز مطالعه می کند، به احتمال زیاد بخش بزرگی از روزش. او با وجود اینکه تقریباً 90 ساله است و یکی از ثروتمندترین افراد زنده است، سر کار می رود و به تحصیل در صنعت و صنعت خود می پردازد. ا،ر مردم اگر پول وارن را داشتند دهه ها پیش سستی می ،د، اما او نه، و به همین دلیل است که او در کاری که انجام می دهد بهترین است.

تایگر وودز با وجود اینکه به هر چیزی که هر گلف باز حرفه ای آرزوی آن را دارد دست یافته است، هنوز هم به طور منظم گلف را تمرین می کند. بیشتر مردم در این مرحله دست به دامن می زنند و به زندگی تنبلی و تجملی متوسل می شوند. یک انگیزه درونی، رقابت، اشتیاق وجود دارد که تایگر، وارن و بسیاری دیگر را به حرفه خود اختصاص می دهد. آنها در حال حاضر به همان اندازه که در ابتدا بودند، قبل از موفقیت، فداکار هستند و این چیزی است که برای رسیدن به موفقیت در هر کاری لازم است.

این را از خود بپرسید: آیا دائماً به دنبال افزایش دانش، مهارت و وظیفه‌شناسی تجاری خود هستید؟ راستش را بخواهید، حتی نباید احساس کنید که این کاری است که «باید انجام دهید»، باید بخواهید آن را انجام دهید. اگر آن میل ذاتی را ندارید که بخواهید آن را انجام دهید، پس شاید لیاقت این را ندارید که یک معامله گر موفق باشید و شاید باید زمان و تلاش خود را صرف ت، متفاوت کنید.

آیا فقط برای قمار اینجا هستید یا برای ،ب درآمد طول، مدت اینجا هستید؟

آیا می خواهید در درازمدت درآمد ،ب کنید یا فقط برای قمار اینجا هستید؟ ممکن است بگویید که اینجا هستید تا درازمدت پول دربیاورید، اما اینکه چگونه معامله می‌کنید و چه احساسی در زمان برنامه‌ریزی و انجام معامله دارید، چیزهای زیادی به شما می‌گوید.

اگر برنامه ای ندارید، پس در حال برنامه ریزی برای ش،ت هستید. اگر دائماً خودتان را حدس می‌زنید و به تصمیم‌هایتان اعتماد کمی دارید، احتمالاً استراتژی مؤثری را یاد نگرفته‌اید و برنامه معاملاتی هم ندارید.

معامله‌گران روزانه تقریباً همیشه به قمار ختم می‌شوند، زیرا به دلیل نمایشگرهای ثابت در چهره‌شان، تغییرات مداوم قیمت، وسوسه انجام معاملات ،انه‌ای که با هر سیستمی که معامله می‌کنند مطابقت ندارد، برای ا،ر افراد قوی‌تر از آن است که بر آن غلبه کنند. اگر می‌خواهید درازمدت درآمد داشته باشید، باید معاملات موقعیتی را یاد بگیرید که در آن معاملات را به طور متوسط ​​بین 1-3 روز تا 1-3 هفته نگه دارید.

تجارت روزانه بر طرز فکر اعتیاد به معامله تأثیر می گذارد که طرز فکر یک معامله گر حرفه ای نیست. معامله‌گران حرفه‌ای «برای هیجان» معامله نمی‌کنند، بلکه برای اه، معامله می‌کنند و برنامه‌ای برای رسیدن به آن اه، دارند. برخی از افراد می توانند تجارت روزانه را با موفقیت انجام دهند، اما تعداد بسیار کمی از آنها می توانند این کار را انجام دهند، زیرا این کار توانایی انسان را برای کنترل نفس شاید بیش از هر تلاش دیگری روی زمین آزمایش می کند. معامله گران حرفه ای از تجارت لذت می برند، اما باید حساب شده و آرام باشد، نه تکانشی و نامنظم.

آیا با تجارت خود مانند یک تجارت رفتار می کنید و با یک برنامه تجارت می کنید؟

این ممکن است تکراری به نظر برسد، اما به این دلیل است که مهم است. شما باید با یک برنامه تجارت کنید. اگر برنامه معاملاتی ندارید، باید هر چه سریعتر آن را بسازید. من یک الگوی کامل طرح معاملاتی در پایان دوره تجارت حرفه ای خود دارم که می تواند این روند را برای شما سریع پیگیری کند.

هر ،ب و کاری برای رسیدن به آن هدف و برنامه ای دارد، تجارت نباید متفاوت باشد. بسیاری از معامله گران (بیشتر) به سادگی در مورد تجارت یاد می گیرند، چند پست وبلاگ را می خوانند و سپس شروع به ریختن پول خود در یک حساب می کنند و سپس اجازه می دهند معاملات به پرواز درآیند. به همین دلیل است که آنها نیز پول خود را از دست می دهند و به همین دلیل است که آنها سزاوار موفقیت در تجارت نیستند.

آیا مثل یک “با،” فکر و عمل می کنید؟

اگر فکر نمی‌کنید و باور ندارید که قبل از اینکه واقعاً به موفقیت برسید، لایق موفقیت در تجارت هستید، چگونه فکر می‌کنید که هرگز آن را به دست خواهید آورد؟ تنها راه برای شروع درست انجام هر کاری، که باید انجام دهید تا موفق شوید، این است که ابتدا باور داشته باشید که شایسته آن هستید و به آن خواهید رسید. همانطور که قبلاً در مورد آن نوشته ام، شما باید مانند یک “با،” فکر کنید و رفتار کنید تا در نهایت تبدیل به یکی شوید.

به ،وان خودتان، آیا مانند یک مدیر باتجربه صندوق تامینی با معاملات موقعیت و عدم تلف ، زمان در نمودارهای کوتاه مدت معامله می کنید؟ آیا شما آرام و جمع و جور و حسابگر هستید؟ آیا احساسات و بالا و پایین های ذهنی را از معامله حذف می کنید؟ اگر نه، باید روی این موارد کار کنید تا مستحق موفقیت در تجارت شوید.

آیا شما به طرز ناخوشایندی منضبط هستید و روی نینجا متمرکز هستید؟

برای سزاوار موفقیت در معاملات، باید زمان و تلاش لازم برای چنین “پاداش” را نیز صرف کنید. ممکن است نخواهید این را بشنوید، اما اگر می‌خواهید خود را در موقعیتی قرار دهید که مستحق موفقیت در تجارت باشید، باید به طرز بیمارگونه منظم باشید و تمرکز لیزری داشته باشید.

مبارزه بروس لیدر مقاله ای که در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک استاد بازرگ، نوشتم، در مورد چگونگی تبدیل شدن بروس لی رزمی کار مشهور به بهترین هنرپیشه خود صحبت کردم. او نمونه خوبی از نوع فداکاری و نظم و انضباط لازم برای سزاوار موفقیت در تجارت است. قرار نیست “فقط” برای شما اتفاق بیفتد زیرا فکر می کنید بیشتر از پسر بعدی آن را می خواهید. اجازه دهید چیزی به شما بگویم، هیچ شخصی در این زمین وجود ندارد که دوست نداشته باشد بتواند به طور مداوم در بازارها پول به دست آورد، بنابراین فقط “بد خواستن” به م،ای صفر است.

از حریفی که 10000 بار 1 ضربه را تمرین کرده است بترسید، نه از حریفی که 1000 ضربه را 1 بار تمرین کرده است، آن را در “لوله” خود بگذارید و کمی روی آن پف کنید.

نتیجه

پس از خواندن درس امروز، کاری که از شما می خواهم این است که سوالات زیر را از خود بپرسید و صادقانه پاسخ دهید:

  • برای ادامه ایجاد آگاهی و وجدان تجاری خود چه کاری می خواهید انجام دهید؟
  • آیا به اندازه کافی کار می کنید یا سوخت بیشتری در م،ن شما وجود دارد که می تو،د از آن استفاده کنید؟
  • آیا واقعاً شایسته موفقیت در تجارت، تجارت یا زندگی شخصی خود هستید؟ برای ،ب آن چه می کنید؟
  • آیا شما یکی از 1 درصدی هستید که “همه کادرهایی” را که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم، روز به روز علامت می زنند؟

ممکن است احساس کنید که کارهایی برای انجام دادن دارید، و این اشکالی ندارد زیرا من اینجا هستم تا به هر نحوی که می‌توانم به شما کمک کنم. فقط به یاد داشته باشید، در نهایت این شما هستید که باید زحمت بکشید، “عرق و اشک” را متحمل شوید، زیرا من می توانم از طریق دوره های تجارت حرفه ای و منطقه اعضای آنلاین خود به شما آموزش دهم، اما نمی توانم شما را مجبور به انجام آنچه برای شایستگی تجارت لازم است انجام دهید. موفقیت ممکن است فکر کنید مستحق موفقیت در معاملات هستید، اما اگر آن را در حساب معاملاتی خود انعکاس نمی‌دهید، به شما قول می‌دهم که هنوز لیاقت آن را ندارید، بنابراین باید دوباره گروه‌بندی کنید و برنامه‌ریزی کنید که چه کاری می‌تو،د انجام دهید تا شایسته آن باشید. موفقیتی که به شدت آرزوی آن را دارید.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

ویژه کریسمس: 75% تخفیف در دوره تجارت حرفه ای Nial Fuller و پشتیب، ایمیل VIP (پایان می یابد 31 دسامبر) – در اینجا بیشتر بد،د
دوره بازرگ، حرفه ای نیل فو،
بروکر ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/deserve-to-be-successful-trader