فارکس با آلپاری معاملات در Forex با یکی از برترین بروکرهای جهان

شرکت‌ها یا دولت‌ها برای خرید یا فروش کالا و خدمات خود در کشورهای خارجی نیاز به تبدیل و مبادله ارز خود با ارز کشور مربوط دارند. برای مثال وقتی سرمایه‌گذاران اروپایی بخواهند از کشور آمریکا خریدی انجام دهند یا در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند برای این منظور باید پولشان (یورو) را بفروشند و دلار آمریکا بخرند. البته حجم نسبتاً کوچکی از معاملات ارزی روزانه در بازارهای ارز به معاملات تجاری معمول و سرمایه‌گذاری‌ها اختصاص می‌یابد و سایر معاملات ارزی توسط بانک‌ها، تاجران و سفته‌بازها انجام می‌شود که برای به‌دست آوردن سود کوتاه‌مدت است. معامله‌گران و سوداگران با پیش‌بینی حرکت آتی قیمت ارزها، به هدف کسب سود در معاملات اقدام به خرید و فروش ارزها می‌نمایند.

  • فرصت سرمایه گذاری در معاملات معامله‌گران با تجربه، بدون انجام معاملات مستقل، واریز و برداشت وجوه سریع.
  • اما به دلیل مشکلاتی نظیر پرحجم بودن یا فاسد شدن به تدریج سکه‌های فلزی به‌عنوان معیار ارزش مورد استفاده قرار گرفت.
  • حفاظت از سرمایه مشتریان، برای بروکر آمارتکس اهمیت بالایی داشته و این شرکت تمام سرمایه‌های مشتریان را در حساب‌های جداگانه‌ای از حساب های عملیاتی خود نگه‌داری می‌کنند.
  • اغلب بروکرها مدارک شما را به زبان فارسی نیز قبول می‌کنند اما تعدادی از آنها تنها مدارک ترجمه شده را از شما می‌خواهند.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب، با توجه به نوع کارگزاری یا بروکر انتخابی، متفاوت خواهد بود. ارسال مدارک یا از طریق ایمیل و یا از طریق بارگذاری مدارک در خود سایت صورت می‌گیرد. بررسی و تایید مدارک در همان ساعات اولیه ارسال و یا حداکثر دو روز کاری بعد انجام می‌شود.

واریز و برداشت وجوه

در واقع با توجه به امکان‌پذیر نبودن ایجاد حساب بین‌المللی برای بسیاری از کاربران ایرانی، روش‌های مناسب‌تر دیگری را به شما پیشنهاد خواهیم داد. قبل از انتخاب بروکر، از مدارک درخواستی و مورد قبول آنها اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. صرافی Bingx در کشور سنگاپور ثبت شده و درحال حاضر در بیش از 100 کشور فعال است. از دیگر مزیت‌های بزرگ این بروکر، می‌توان به 15% بونوس یا جایزه واریزی اشاره کرد.

آلپاری بهترین کارگزار فارکس

در حال حاضر، ظهور صرافی‌های مجازی، افراد را از مراجعه حضوری بی‌نیاز ساخته است. از جمله روش‌های دیگر برای شارژ حساب فارکس، می‌توان به کیف پول‌های مجازی و کارت‌های اعتباری بین‌المللی اشاره کرد. کارت‌های اعتباری همچون مستر و ویزا کارت، بسیار معتبر بوده اما برای کاربران ایرانی گزینه مناسبی نخواهد بود.

از اینکه تجربیات معاملاتی خود را در قسمت دیدگاه با دیگر همراهان نظارت به اشتراک می‌گذارید، بسیار سپاس‌گزاریم. فارکس را می‌توان بزرگترین بازار مالی جهان دانست که ارزش معاملات روزانه آن به طور میانگین به 5 تریلیون دلار می‌رسد. فارکس بازاری بدون مکان فیزیکی مرکزی بوده و تمامی معاملات در آن به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد. در واقع فعالان این بازار در سراسر جهان تنها به وسیله کامپیوتر معامله می‌کنند و هیچ بازار متمرکزی در کار نیست. بازار بین‌المللی ارز هر دوشنبه با باز شدن شرقی‌ترین بانک‌های دنیا آغاز به کار می‌کند.