پوند انعطاف پذیر برای هفته سنگین داده ها آماده می شود


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • دلار ناامید ممکن است هفته آینده تحریک شود و پوند را آسیب پذیر کند.
  • تقویم اقتصادی انباشته برای بریت،ا و ایالات متحده.
  • در حال افزایش ، ش،تن بافندگی.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیش بینی اساسی: نزولی

پس از اینکه دلار در جمعه گذشته نتوانست از داده های اقتصادی بهتر از آنچه انتظار می رفت (PPI و احساسات مصرف کننده میشیگان) سرمایه گذاری کند، پوند ،یس به سمت بانک مرکزی حرکت می کند که هفته نسبتاً قوی بود. این پس از داده های نیروی کار قوی (NFP) و داده های PMI خدمات ISM قوی است. به نظر می رسد که بازارها برای آماده شدن برای انبوهی از نقاط داده که هفته آینده برنامه ریزی شده اند، این داده ها را متوقف می کنند – تقویم اقتصادی زیر را ببینید. در حالی که اطلاعات زیادی بر سر راه بریت،ا وجود دارد، تورم مرکزی ایالات متحده خوانده شده و تصمیم فدرال رزرو نرخ بهره احتمالاً نقطه کانونی برای بازارهای جه، خواهد بود. فدرال رزرو بر اساس داده های مثبت فوق الذکر و متضاد تورم ملایم تر بدون راهنمایی مقامات فدرال رزرو در این دوره خاموشی FOMC ت،یم شده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مش، شدن در خبرنامه

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از دیدگاه بریت،ا، قیمت مسکن به دلیل سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه کاهش یافته است و با توجه به سیاست‌های مالی مطابق با بانک مرکزی ،ستان (BoE)، احتمالاً تصمیم هفته آینده نرخ‌ها همچنان در همان سطح باقی خواهد ماند. 50bps علامت گذاری. در حال حاضر بازارهای پول تقریباً با این حدس موافق هستند 88% احتمال (به ج، زیر مراجعه کنید). همین امر در مورد فدرال رزرو نیز صدق می کند که اطلاعات کمی در مورد اعلام تعجب آور هر یک از بانک های مرکزی باقی نمی گذارد. کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو در مرکز صحنه خواهد بود و بازارها در انتظار بی،ه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هستند. بی،ه قبلی او به تعدیل افزایش نرخ بهره در آینده اشاره کرد و طبیعتاً به شیوه‌ای غیرعادی اتخاذ شد. تورم اصلی ایالات متحده می‌تواند این لفاظی را در صورتی که ،ن‌ها را پشت سر بگذارد، تغییر دهد و فشارهای تورمی در منطقه و نیاز به سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه را برجسته کند.

احتمالات نرخ بهره بانک ،ستان

image2.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

ال،ای شمعد،

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

قیمت روزانه GBP/USD به دنبال افزایش شکل گیری ، (سیاه) پس از فشار اخیر به بالای SMA 200 روزه (آبی) ادامه می یابد. با این حال، ،ها قانع نشده‌اند که از این حرکت سوء استفاده کنند که می‌تواند نشانه‌ای از کاهش حرکت صعودی باشد. شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطوح بیش از حد ،ید نزدیک می‌شود که فضایی را برای قدرت پوند بیشتر باقی می‌گذارد، اما با توجه به بادهای مخالف اساسی که بریت،ا با آن مواجه است، می‌توان زمینه را برای پایین‌تر بودن سطح جفت کابل فراهم کرد. بسته شدن تأیید زیر SMA 200 روزه که باید با پشتیب، ، همزمان باشد، می‌تواند 1.2000 و 1.1900 دستگیره های پشتیب، به ترتیب.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیب، کلیدی:

  • 1.2154
  • پشتیب، 200 روزه SMA/Wedge
  • 1.2000
  • 1.1900

احساسات مشتری IG مختلط

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران ،ده فروشی در حال حاضر هستند کوتاه در GBP/USD، با 61% معامله گر، که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas




منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-gbp-weekly-outlook-resilient-pound-prepares-for-data-heavy-week-wv-20221210.html