دلار در پی فدرال رزرو هاوکیش افزایش یافت


  • فدرال رزرو نرخ بهره را تا 50 واحد در ث،ه افزایش داد.
  • جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که پیش بینی می شود نرخ ها بیش از 5 درصد افزایش یابد.
  • با کاهش تولید کارخانه‌ها، اقتصاد چین در ماه نوامبر به کاهش شتاب ادامه داد.

چشم انداز امروز AUD/USD با افزایش ارزش دلار در پی نشست FOMC، نزولی است. فدرال رزرو یک شبه نرخ بهره را به میزان نیم درصد افزایش داد و مقامات آن پیش بینی ،د که افزایش بیشتری داشته باشند و نرخ ها را برای مدت طول، تر از پیش بینی اولیه بالا نگه دارند.

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اظهار داشت که پیش بینی می شود نرخ ها بیش از 5 درصد افزایش یابد که نشان دهنده عزم کمیته بازار آزاد فدرال برای مهار تورم با وجود احتمال رکود است.

شاخص دلار آمریکا به 103.89 افزایش یافت که 0.22 درصد در برابر سبدی از رقبای اصلی خود افزایش یافت. با این حال، همچنان نزدیک به پایین ترین سطح شش ماهه خود در جلسه قبل بود که نشان دهنده تردید بازار در مورد اینکه آیا فدرال رزرو واقعاً نرخ های بهره را تا این حد بالا خواهد برد، بود.

در آسیا، داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که اقتصاد چین در ماه نوامبر به دلیل کاهش تولید کارخانه‌ها و ادامه کاهش فروش ،ده‌فروشی ادامه داد، که هر دو پیش‌بینی‌ها را از دست دادند و بدترین آمار خود را در شش ماه گذشته ثبت ،د. افزایش موارد COVID-19 و محدودیت های گسترده ویروس، که تنها هفته گذشته کاهش یافت، اقتصاد را با مشکل مواجه کرد.

Aussie که اغلب به ،وان یک جایگزین مایع برای یوان استفاده می شود، با 0.55 درصد کاهش به 0.6826 دلار رسید.

رویدادهای کلیدی AUD/USD امروز

سرمایه گذاران مشتاق اطلاعات ،ده فروشی از ایالات متحده خواهند بود که وضعیت اقتصاد و مخارج مصرف کننده را روشن می کند. همچنین گزارش اولیه ادعاهای بیکاری از ایالات متحده ارائه خواهد شد که بینشی از بازار کار ارائه می دهد.

چشم انداز فنی AUD/USD: قیمت ها برای تست مجدد سطح پشتیب، 0.6800

چشم انداز AUD/USD

با نگاهی به نمودار بالا، می بینیم که قیمت پس از مواجهه با مقاومت 0.6875 عقب می نشیند و ش،ت می خورد. اگرچه ،س ها مسئولیت حرکت فعلی را بر عهده دارند، این روند همچنان صعودی است. این به این دلیل است که قیمت همچنان بالای 30-SMA است و RSI کمی بالاتر از 50 معامله می شود.

-اگر به معاملات روز فار، علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخو،د.

،س ها در حال نزدیک شدن به یک منطقه حمایتی شامل 30-SMA و سطح کلید 0.6800 هستند. آنها باید برای ش،تن به زیر این سطح، شتاب زیادی جمع کنند. اگر ش،ت بخورند، ،ها برای از سرگیری روند صعودی و احتمالاً بالای 0.6875 ش،ته خواهند شد.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی AUD/USD

چشم انداز EUR/USD: ECB چهارمین افزایش را ارائه می دهد، بیشتر در آینده

فدرال رزرو نرخ بهره را تا 50 واحد در ث،ه افزایش داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که پیش بینی می شود نرخ ها بیش از 5 درصد افزایش یابد. با کاهش تولید کارخانه‌ها، اقتصاد چین در ماه نوامبر به کاهش شتاب ادامه داد. چشم انداز امروز AUD/USD با افزایش ارزش دلار در پی نشست FOMC، نزولی است. فدرال رزرو یک شبه نرخ بهره را به میزان نیم درصد افزایش داد و مقامات آن پیش بینی ،د که افزایش بیشتری داشته باشند و نرخ ها را برای مدت طول، تر از پیش بینی اولیه بالا نگه دارند. آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اظهار داشت که نرخ ها…


منبع: https://www.forexcrunch.com/aud-usd-outlook-dollar-climbs-in-the-wake-of-hawkish-fed/