قیمت طلا زیر 1800 دلار پس از افزایش یک شبه نرخ بهره توسط فدرال رزرو


  • سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند صعودی باقی می ماند.
  • عوامل بنیادی باید امروز نرخ را هدایت کنند.
  • آزمایش و آزمایش مجدد خط روند صعودی می تواند یک مرحله جدید را بالاتر اعلام کند.

پس از آنکه فدرال رزرو با افزایش 50 واحدی به 5 درصد رسید، قیمت طلا یک شبه کاهش یافت. این ف، با قیمت 1792 دلار بسیار پایین تر از قیمت 1824 دلاری روز سه شنبه معامله می شود.

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

سوگیری علیرغم افت فعلی صعودی باقی می ماند. XAU/USD حرکت صعودی خود را از دست داد زیرا دلار آمریکا پس از افت شدید خود تلاش کرد دوباره به سمت خود بازگردد.

در حالی که ایالات متحده از کاهش تورم گزارش داد، طلا روز سه شنبه افزایش یافت. با این حال، پس از FOMC از دستاوردهای خود صرف نظر کرد. FED نرخ وجوه فدرال را 50 bps افزایش داد، از 4.00٪ به 4.50٪ همانطور که انتظار می رفت.

امروز، تغییر اشتغال استرالیا بهتر از حد انتظار بود در حالی که نرخ بیکاری مطابق با انتظارات بود.

بعداً، انتظار می رود SNB نرخ سیاست SNB را از 0.50٪ به 1.00٪ افزایش دهد، BOE می تواند نرخ رسمی بانک را از 3.00٪ به 3.50٪ افزایش دهد، در حالی که ECB ممکن است 50 bps افزایش نیز داشته باشد.

عوامل بنیادی واقعاً می توانند بازارها را تکان دهند، بنابراین XAU/USD می تواند حرکات شدیدی را ثبت کند. علاوه بر این، ایالات متحده قرار است داده های ،ده فروشی را منتشر کند. ،ده فروشی ممکن است کاهش 0.2٪ را گزارش کند، در حالی که انتظار می رود ،ده فروشی اصلی 0.2٪ رشد داشته باشد.

شاخص تولید امپایر استیت، ادعاهای بیکاری، نرخ بهره‌برداری از ظرفیت، تولید صنعتی، موجودی‌های تجاری و شاخص تولید فیلی فدرال رزرو نیز منتشر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: حذف سود

قیمت طلا

از نقطه نظر فنی، سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند، صعودی باقی می‌ماند. 1786 دلار و 1781 دلار سطوح پشتیب، کلیدی را نشان می دهند. اکنون، نقطه محوری هفتگی 1791 دلار را به چالش می کشد.

پس از ناکامی در ماندن در بالای مقاومت استاتیک 1810 دلار، یک فروش طبیعی بود. سقوط کرد و در زیر خط میانه (ML) چنگال نزولی بسته شد و همچنین به فروشندگان قوی سیگنال داد.

-اگر به معاملات روز فار، علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخو،د.

برداشتن حمایت نشان‌دهنده خط روند صعودی و 1786 دلار می‌تواند راه را برای کاهش بیشتر به سمت 1772 دلار و به سمت خط میانه پایین (LML) باز کند. با ماندن در بالای خط صعودی، آزمایش و آزمایش مجدد، قیمت ممکن است یک حرکت صعودی جدید ایجاد کند.

المپیک تونس

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگ، است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فار،، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌،وان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌،وان معامله‌گر پروپوزال، و به‌،وان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns

بعدی را بخو،د

تحلیل قیمت طلا

چشم انداز AUD/USD: دلار در پی فدرال رزرو هاوکیش افزایش یافت

سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند صعودی باقی می ماند. عوامل بنیادی باید امروز نرخ را هدایت کنند. آزمایش و آزمایش مجدد خط روند صعودی می تواند یک مرحله جدید را بالاتر اعلام کند. پس از آنکه فدرال رزرو با افزایش 50 واحدی به 5 درصد رسید، قیمت طلا یک شبه کاهش یافت. این ف، با قیمت 1792 دلار بسیار پایین تر از قیمت 1824 دلاری روز سه شنبه معامله می شود. آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید- با وجود افت فعلی، تعصب همچنان صعودی است. XAU/USD حرکت صعودی خود را از دست داد زیرا دلار آمریکا پس از افت شدید خود تلاش کرد دوباره به سمت خود بازگردد. قیمت طلا روز سه‌شنبه با کاهش تورم آمریکا افزایش یافت.…


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-below-1800-after-feds-rate-hike-overnight/