بهترین استراتژی معاملات سووینگ برای فارکس با دقت بالا-فارکس تکنیکال

البته قابل ذکر است که شما برای اینکه بتوانید بهترین استراتژی را در بازار فارکس پیدا کنید، باید به چند معیار توجه کنید. برای مثال اینکه شما می خواهید در چه مدت زمانی و به چه مقدار سودی برسید و همچنین که استراتژی مورد استفاده میزان ریسک به ریوارد آن چقدر می‌باشد. مسلم است که استراتژی که بتواند شما را در در زمان کوتاه تری به هدف‌های تعیین کرده از پیش برساند و ریسک کمتری نیز داشته باشد برای شما بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می‌شود.

  • در معاملات آتی باید با نرخ بهره پایین وام بگیرید و در ارزی با نرخ بهره بالاتر سرمایه گذاری کنید تا بازدهی مثبت داشته باشید.
  • در واقع لازم نیست تا همه سرمایه گذاران در تمامی معاملات شرکت کنند چرا که برخی از معاملات اصلا سود ده نبوده و بر عکس زیان ده اند.
  • معامله‌گران میان ‌مدت و بلند مدت معاملات خود را از چند روز تا چند هفته و ماه و حتی در برخی مواقع سالها باز نگه می‌دارند.
  • به عنوان نمونه برای دانلود ویدیو استراتژی فارکس میتوانید به وبسایت یوتیوب مراجعه نمایید.

اول تا 10 استراتژی های فارکس برای شما لیست کردم که بسیار آسان هستند. در اصل برای فارکس ساخته شده اند ولی اگر مایل باشید در باینری آپشن هم کاربرد دارند. در این قسمت چند استراتژی بسیار عالی از بین تعداد زیادی استراتژی انتخاب شده و در اختیار شما قرار گرفته. بنابراین باید برای خود قوانینی تعیین کنید که در این مواقع بتوانید احساسات خود را مدیریت کنید.

قدرت سایه های کندل استیک در پرایس اکشن

بازار فارکس در چهار مرکز تجاری اصلی لندن، نیویورک، سیدنی و توکیو گسترده شده است. هنگامی که خط MACD از بالای خط سیگنال عبور می کند، سیگنال خرید است و هنگامی که خط سیگنال از بالای خط MACD عبور می کند، سیگنال فروش است. مهم است که اطمینان حاصل شود که بازار در موارد قبلی به شاخص حرکت احترام گذاشته است و شرایط دقیقی را که به نظر می رسد کار می کند، بیابد. سبک‌های معاملاتی ضد روند برخلاف سبک‌های معاملاتی پیرو روند هستند – هدف آن‌ها فروش در زمانی است که یک نقطه اوج جدید وجود دارد و خرید در زمانی که یک فرود جدید وجود دارد.

انواع استراتژی معاملاتی در بازار فارکس و ابزارهای مورد نیاز آن

گاها بعضی افراد به اشتباه تحلیل را کلا با اندیکاتور شروع می کنند. در ادامه به سوالات متداولی که پیرامون استراتژی معاملات فارکس پرسیده می‌شود، پاسخ داده شده است. اگر زمان لازم برای تجزیه و تحلیل معاملات روزانه را ندارید یا می خواهید فعالیت های معاملاتی کوتاه مدت خود را با چشم مجله خبری فارکس تکنیکال انداز بلندمدت متنوع کنید، معاملات موقعیت گزینه خوبی برای بررسی است. با پرشین الیت دیگه نیاز نیست به دنبال تحلیل و سیگنال باشی ، ما شمارو در بهترین و قوی ترین کانال های تلگرامی ارز .دیجیتال خارجی عضو می کنیم و هر روزه بیشتر از 50 سیگنال درجه یک و حرفه ای دریافت می کنید .

💥 لیست بهترین استراتژی فارکس و انواع آن 💥

از مزایای این روش می توان به وجود فرصت های معاملاتی زیاد و نسبت ریسک و سود مطلوب اشاره کرد. نیاز به سرمایه گذاری های بلند مدت و نیاز به مهارت های تحلیل تکنیکال در سطح بالا از جمله معایب استفاده از این استراتژی های معاملاتی فارکس است. در این استراتژی معاملاتی استفاده از اخبار تاثیرگذار بر روند جفت ارز هم می‌تواند به عنوان تهیه کننده و یا تکذیب کننده روند معاملات پیش‌بینی شده باشد. مدت زمان معاملات در استراتژی پرایس اکشن کوتاه مدت متوسط و بلند مدت می باشد. به همین دلیل توجه بسیار زیادی از سهامداران به استراتژی معاملاتی پرایس اکشن جذب شده چون می‌تواند از این استراتژی در تایم فریم ها و سازه های زمانی متفاوت استفاده کنند.