کاهش نرخ تورم کانادا کمتر از حد انتظار


  • نرخ تورم سالانه کانادا در ماه نوامبر به 6.8 درصد کاهش یافت.
  • احتمال 45 درصد افزایش 25 واحدی نرخ پایه نسبت به بانک مرکزی در ژانویه وجود دارد.
  • اعتماد مصرف کننده در ایالات متحده در ماه دسامبر به بالاترین حد در هشت ماه گذشته رسید.

پیش بینی USD/CAD امروز نزولی است. بر اساس داده های منتشر شده در روز چهارشنبه، نرخ تورم سالانه کانادا در ماه نوامبر به 6.8 درصد کاهش یافت زیرا قیمت سوخت با کندی افزایش یافت. این امر احتمال افزایش مجدد نرخ بهره را در ژانویه باز می کند.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که تورم از 6.9 درصد در اکتبر به 6.7 درصد در این ماه کاهش یابد. آمار کانادا گزارش داد که قیمت‌های مصرف‌کننده نسبت به اکتبر 0.1 درصد افزایش یافته است که بالاتر از ،ن‌های تحلیلگران از افزایش ثابت است. قیمت‌ها بدون احتساب مواد غذایی و انرژی 5.4 درصد افزایش یافت، در مقایسه با افزایش 5.3 درصدی در اکتبر.

این بانک اعلام کرده است که در تعیین نرخ سیاستی بیشتر به داده ها وابسته خواهد شد. بر اساس بازارهای پولی، در ژانویه، احتمال 45 درصد افزایش 42 درصدی قبل از داده ها، افزایش 25 واحدی نرخ پایه وجود دارد.

با کاهش تورم و قوی ماندن بازار کار، اعتماد مصرف کنندگان در ایالات متحده به بالاترین حد در هشت ماه گذشته در دسامبر افزایش یافت. با این حال، نگر، های مداوم از رکود باعث شد بسیاری از خانوارها نتوانند برای شش ماه آینده بلیت های بزرگ ،یداری کنند.

اطلاعات دیگری که در روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که نوامبر طول،‌ترین دوره از سال 1999 بود که در آن فروش خانه‌های دارای مالکیت قبلی برای دهمین ماه متوالی کاهش یافت.

فدرال رزرو که با تلاش برای کاهش تقاضا برای همه چیز، از مسکن گرفته تا نیروی کار، با تورم جنگ می کند، اقتصاد را در حالت هشدار رکود قرار می دهد زیرا در حال حاضر در میانه سریع ترین چرخه افزایش نرخ بهره از دهه 1980 قرار دارد.

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

سرمایه گذاران به داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده توجه خواهند کرد که وضعیت اقتصاد را در میان افزایش نرخ بهره نشان می دهد. همچنین نشان خواهد داد که آیا اقتصاد به احتمال زیاد وارد رکود خواهد شد یا خیر. ایالات متحده همچنین گزارش اولیه مطالبات بیکاری را منتشر خواهد کرد.

پیش بینی فنی USD/CAD: هدف بعدی پشتیب، 1.3537 است

پیش بینی USD/CAD
پیش بینی USD/CAD

USD/CAD پس از مدتی تثبیت در بالای آن، به زیر سطح حمایت 1.3600 ش،ته است. قیمت در حال حاضر زیر 30-SMA معامله می شود و RSI زیر 50 از حرکت نزولی حمایت می کند.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فار، هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

احتمال سقوط قیمت به سطح حمایت بعدی در 1.3537 بسیار زیاد است. در این مرحله، قیمت یا بالاتر می رود یا به زیر می رسد و روند نزولی را ادامه می دهد. اگر قیمت زیر 30-SMA بماند، روند نزولی ادامه خواهد داشت.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر بگیرید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی USD/CAD من

چشم انداز EUR/USD: احساس ریسک در داده های مثبت ایالات متحده بهبود می یابد

نرخ تورم سالانه کانادا در ماه نوامبر به 6.8 درصد کاهش یافت. احتمال 45 درصد افزایش 25 واحدی نرخ پایه نسبت به بانک مرکزی در ژانویه وجود دارد. اعتماد مصرف کننده در ایالات متحده در ماه دسامبر به بالاترین حد در هشت ماه گذشته رسید. پیش بینی USD/CAD امروز نزولی است. بر اساس داده های منتشر شده در روز چهارشنبه، نرخ تورم سالانه کانادا در ماه نوامبر به 6.8 درصد کاهش یافت زیرا قیمت سوخت با کندی افزایش یافت. این امر احتمال افزایش مجدد نرخ بهره را در ژانویه باز می کند. -آیا علاقه دارید در مورد کارگزاران معاملات روزانه اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید- تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که تورم از 6.9 درصد در…


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-forecast-ca،as-inflation-eases-less-than-expected/