۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

گاهی اوقات یک بازار از یک محدوده خارج می شود و برای شروع یک روند به زیر سطح حمایت یا بالاتر از مقاومت حرکت می کند. چگونه این اتفاق می افتد؟ زمانی که پشتیبانی از بین می‌رود و بازار به سمت پایین‌ترین سطح حرکت می‌کند، خریداران شروع به توقف می‌ نمایند. این امر به این دلیل است که خریداران دائماً متوجه ایجاد قیمت‌های ارزان‌تر می‌شوند و می‌خواهند منتظر رسیدن به کف باشند. در همان زمان، معامله گرانی وجود خواهند داشت که در وحشت به فروش می پردازند یا به سادگی مجبور به ترک موقعیت خود می شوند یا پوزیشن های فروش کوتاه می سازند زیرا معتقدند که قیمت ممکن است کاهش یابد. وقتی صحبت از انتخاب بهترین و سودآورترین استراتژی معاملاتی فارکس می شود، واقعاً هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید برای هر جفت ارز اسپرد و سواپ تعریف کنید. این نرم افزار واقعا نتیجه های قابل قبول و واقع بینانه ای را برای ما رقم می زند. شما در این نرم افزار قادر خواهید بود پارامتر های استراتژی بدون متوقف کردن عمل شبیه سازی را تنظیم کنید.

پس وقتی از یک استراتژی موفق فارکس صحبت می کنیم در واقع به دنبال تعریف شرایطی از پیش تعیین شده هستیم که می دانیم احتمال گرفتن سود در آن شرایط بسیار بالا است. شکست معاملات یک استراتژی مهم است، به خصوص در فارکس، زیرا این حرکت نشان دهنده شروع یک دوره بی ثبات است. با انتظار برای شکستن یک سطح کلیدی، معامله‌گران فارکس می‌توانند درست در زمانی که قیمت شکست می‌خورد وارد بازار شوند و تا زمانی که نوسانات دوباره آرام شود، از آن استفاده کنند.

  • هدف استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ تعیین شده است و دستور توقف ضرر در هر نقطه ای بین ۵ تا ۱۰ پیپ بالاتر یا پایین تر از کندل ، پس از تشکیل آن قرار می گیرد.
  • طرز عملکرد این استراتژی به اینگونه است که معامله‌گر باید ابتدا یک ارز با نرخ پایین را قرض گرفته و آن را در یک ارز با نرخ بهره بالا‌تر سرمایه گذاری کند تا به سوددهی مثبت دست یابد.
  • اکثر تحلیل گران، شکست خط بالای مثلث که با افزایش حجم همراه است را نشانه ای برای ورود به بازار جهت دستیابی به رشد شارپی می دانند.
  • افرادی که می خواهند آن را به صورت کامل و دقیق تری یاد بگیرند می توانند استراتژی فارکس pdf را از برخی از سایت ها که آن را در صفحه خود قرار داده اند، دانلود و استفاده کنند.

برای نقطه ورود دقیق می توانیم به یک تایم فریم پایین تر نیز برویم تا جزئیات بیشتری را ببینیم. بخاطر طولانی نشدن این مقاله از بیان این جزییات فعلا خودداری می کنیم. مخصوصا خطوط R2, R3 و S2, S3 همواره شاهد واکنش های زیادی از بازار در این مناطق هستیم.

چرا باید یک استراتژی معاملاتی موفق داشته باشیم؟

آقای مقراضی دقیقا همین استراتژی شخصی خودشان را به تحلیلگران شرکت سرمایه گذاری شان آموزش داده اند و آنها در شرکت های سرمایه گذاری مشغول استفاده از ین روش هستند. مشارکت در معاملات فارکس فرصتی برای مشارکت در بازار جهانی با پتانسیل قابل توجه است. با توجه به محبوبیت آن در بین معامله گران روزانه، فارکس حتی برای کسب سود سریع شهرت پیدا کرده است. برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و ساده ترین استراتژی فارکس سودده خود را خلق کنید.

اسکالپینگ یک استراتژی بسیار کوتاه مدت است که در آن، معامله‌گر معاملات خود را چند دقیقه یا حتی چند ثانیه نگاه می‌دارد. به عنوان یک اسکالپر، مسئله‌ی اصلی معامله‌گر چیستی و چگونگی رفتار فعلی بازار است و اینکه چگونه می‌تواند از این رفتار سود کند. ابزار اصلی معامله‌گر در معاملات اسکالپینگ اُردر فلو است که سفارشات خرید و فروش موجود در بازار را نشان می‌دهد. با مطالعه و شناخت دقیق از استراتژی های فارکس می‌توانید بهترین معاملات را داشته باشید. دوره ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین استراتژی باینری آپشن و فارکس بحساب می آید. که میتوان به جرئت گفت فراتر از یک استراتژیست چرا که از پکیج بصورت کلی شامل دو استراتژی با تمپلت و اندیکاتور های سفارشی و چند صد دلاری میباشد و براحتی نیاز شما را برای تحلیل ساده تر بازار های مالی فراهم میسازد.

همچنین جهت دریافت سیگنال فارکس رایگان پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را بخوانید. نکته جالب که در مورد این بازار بهتر است که بدانید این است که فارکس بازار برابری ارز ها می باشد. ارز های مختلف و متعددی در این بازار نسبت بهم سنجیده خواهند شد و نرخ برابری ارز ها به این گونه بدست می آید. سیگنال های استراتژی روزانه قابل اعتمادتر از بازه زمانی های کوتاه تر هستند و پتانسیل سوددهی بیشتری دارند. می‌تواند بسته به شرایطی که در بازار فارکس دارد می‌تواند میان مدت (چند روز تا چند هفته) تا طولانی مدت باشد. یعنی اندیکاتور مورد استقاده در استراتژی بعد از صدور سیگنال ریپینت یا اصلاح ندارد و نقطه ی صدورسیگنال را تغییر نمیدهد.

میان مدت ترین استراتژی در میان استراتژی های فارکس

لذا به منظور درک این موضوع که روند اصلی بازار به چه سمت است، از بحث فاندامنتال یا بنیادی نیز می توان کمک گرفت. دی تریدینگ یک استراتژی معاملاتی کوتاه مدت است که در آن، تریدر معاملات خود را برای دقایق یا ساعاتی نگاه می‌دارد. این استراتژی شباهت زیادی به سوینگ تریدینگ دارد، اما با سرعت بالاتری اجرا می‌شود. بازه‌های زمانی پنج دقیقه و پانزده دقیقه، بازه‌های مورد استفاده‌ی معامله‌گر هستند.

در ابتدا باید بگوییم که اندیکاتور به وسیله محاسبات ریاضی بر روی قیمت سهام و حجم معاملات آن، اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن سهام، مانند شتاب قیمتی، روند حرکتی و سایر معیار های مهم به افراد ارائه می ‌دهد. کارشناسان در این بازار بیان کرده اند که برای موفقیت هر معامله گر حداقل باید از 3 اندیکاتور استفاده کند. استفاده از تکنولوژی در بهره گیری از بهترین استراتژی ها و هم چنین اندیکاتور ها، معامله گران را به سمت استفاده از نرم افزار های قوی و کاربردی همانند دستیار فارکس حرفه ای برده اند. در واقع استراتژی های فارکس تماما لازم نیست با اندیکاتور ها انجام شود و راه های دیگری در این باره وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه قدرت بالا در عملکرد آنها است همچنین این دستگاه قابلیت برنامه نویسی دستی نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهد که هم به شکل دستی و هم اتوماتیک از آنها استفاده کنید. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود که متوجه شوید کدام یک از معاملات سودده و کدام یک زیان‌ده هستند با استفاده از نرم افزار شما نوع اندیکاتور جفت ارزها را متوجه خواهید شد. شما پس از تست استراتژی خود با این نرم‌افزار متوجه خواهید شد که آیا راه درستی را در پیش گرفته اید یا نه. اگر شما فردی حرفه‌ای در بازار فارکس باشید می توانیم از مزایای این نوع استراتژی عنوان کنیم که با انجام معاملات بیشتر در طول روز می توانید سود بیشتری کسب کنید همچنین میزان ریسک در این نوع معاملات متوسط است. همانطور که از نام این استراتژی فارکس مشخص است در معاملات فارکس امروز بسته خواهد شد و شما می‌توانید روی یک معامله را چند دقیقه تا چند ساعت وقت بگذارید.