یک FOMC تعیین کننده امروز می تواند برای BoE فردا بد باشد


مانند بانک مرکزی اروپا، BoE به نظر می رسد به طور فزاینده ای از خطر اثرات دور دوم ترسیده، در برابر پس زمینه a بازار کار که تنگ استr نیروی کار نتوانسته است مطابق با کاهش محدودیت های ویروس گسترش یابد و تا حدودی برگزیت مقصر است. در مقابل این پس زمینه، شرکت ها مجبور به ارائه دستمزدهای بالاتر برای جذب و حفظ کارکنان هستند. داده‌های REC (کنفدراسیون استخدام و استخدام) می‌گوید که اقدامات آن برای تقاضای کارکنان دائمی برای دومین ماه کاهش یافته است که نشان می‌دهد فشار صعودی به اوج خود رسیده است.

تورم شاخص قیمت مصرف کننده در بریت،ا بیش از حد انتظار کاهش یافت. مانند رقم دیروز آمریکا، نرخ سرفصل از 11.1 درصد در ماه قبل به 10.7 درصد کاهش یافت. CPIH به 9.3٪ کاهش یافت و هر دو قرائت کمتر از انتظارات اجماع پیش بینی شده بود. مهمتر از آن، تورم اصلی کاهش یافت – از 6.5٪ به 6.3٪. RPI از 14.2% به 14.0% و RPIX از 13.9% به 13.5% کاهش یافت. این بدان م،ا نیست که تورم دیگر مشکلی نیست. در واقع، با توجه به اینکه CPI و RPI همچنان دو رقمی هستند، این اعداد کمک چند، به سرپوش گذاشتن بر مطالبات دستمزدی و جلوگیری از موج اعتصاباتی که در طول دوره تعطیلات کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد، نخواهد داشت. با این حال، این عدد کمتر از حد انتظار، فشاری را از BoE کم خواهد کرد و به مقامات این امکان را می دهد که به عقب نشینی در برابر انتظارات بیش از حد بدبینانه بازار در مورد نرخ نهایی در روز پنجشنبه ادامه دهند.

BoE نسبت به افزایش هزینه های وام مسکن هشدار داد. BoE خاطرنشان کرد که از زمان بازگشایی ،ب و کار اقتصادی، افزایش درآمد و کاهش بدهی گزارش شده است، اما هشدار داد که «هزینه‌های بالاتر، تقاضای کمتر، افزایش نرخ‌های بهره، و اختلالات مداوم زنجیره تأمین می‌تواند به درآمد و توانایی برخی از ،ب‌وکارها ضربه وارد کند. بدهی مالی.» در همان زمان بانک ،ستان تاکید کرد که 4 میلیون خانوار افزایش قابل توجهی در پرداخت وام مسکن در سال آینده احساس خواهند کرد و 2 میلیون دیگر تا سال 2025 زم، که نرخ ثابت آنها به پایان می رسد تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود که میانگین پرداختی برای ،، که مجدداً رهن می‌کنند در سال آینده به 1000 پوند در ماه برسد، ی،ی 250 پوند بیشتر از فعلی. انتظار می رود 670 هزار خانوار برای پرداخت بدهی خود با مشکل مواجه شوند. بر اساس این گزارش، سرمایه گذاران ،ید به اجاره به ویژه آسیب پذیر هستند، زیرا حدود 85 درصد از وام های مسکن به صاحبخانه ها تنها با بهره بوده است، که آنها را به شدت نسبت به افزایش نرخ بهره حساس می کند. برای جبران خسارت مالکان باید درآمد اجاره را تا حدود 20 درصد افزایش دهند که «هزینه مسکن برای اجاره‌کنندگان را افزایش می‌دهد».

این بودجه ،ت در همین حال ممکن است برای نگاه طراحی شده باشد محتاط تر از برنامه های ارائه شده توسط ،ت تراس. با این حال، بسیاری از اقدامات ریاضتی به آینده عقب رانده شد، به این م،ی که BoE کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. افزایش 50 واحد پایه دیگر به طور گسترده انتظار می رود و با قیمت کامل هر چند سرمایه گذاران ال،ای رأی گیری فردی و نظرات بیلی در مورد چشم انداز نرخ را از نزدیک تماشا خواهند کرد. دفعه قبل، بیلی با بیان اینکه بازارها نسبت به نرخ نهایی بسیار بدبین هستند، موفق شد 75 امتیاز پایه را با یک چرخش دوویس افزایش دهد. با قضاوت بر اساس قیمت بازار، این مورد همچنان ادامه دارد.

یکی دیگر از رای های ت،یم شده در کارت ها وجود دارد، و برخی معتقدند که می تواند به اندازه ت،یم 4 طرفه گیج کننده باشد. اختلاف نظر بین سیاستگذاران تا حد زیادی منع، کننده عدم اطمینان پیرامون چشم انداز اقتصادی و همچنین دورنمای تورم است. همچنین به نظر می رسد که این امر باعث ایجاد تفاوت بین انتظارات اجماع در مورد نرخ نهایی BoE در چرخه فعلی و قیمت گذاری بازار می شود. این اختلاف برای بریت،ا و BoE بیشتر از ایالات متحده یا منطقه یورو است.

این ممکن است میراث آشفتگی سیاسی در اوایل سال باشد و ممکن است نوعی «بی‌اطمین،-حق بیمه» باشد که بازارها در آن نقش دارند. عقب‌نشینی دیگری از سوی بیلی و همکارانش علیه دیدگاه‌های بیش از حد بدبینانه بازار در مورد نرخ‌های پایانه فردا. می تواند فشار جدیدی وارد کند بر استرلینگبه خصوص اگر FOMC در مبارزه با تورم ثابت قدم بماند.

جالب اینجاست که آ،ین نظرسنجی رویترز همچنان دیدگاه خوشبینانه‌تر بسیاری از تحلیلگران را در مورد چشم‌انداز نرخ بهره نشان می‌دهد و همچنین نشان می‌دهد که نزدیک به ۷۰ درصد معتقدند که ریسک اصلی این است که نرخ‌ها دیرتر و در سطحی بالاتر از آنچه در حال حاضر انتظار دارند به اوج می‌رسند. آنها می ترسند که در نهایت بازارها درست باشند.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی کلی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. تمامی اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه خاصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران به تنهایی مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.


منبع: https://،ysis.hfm.com/642300/