ورود به فارکس و ثبت نام در فارکس بزرگترین بازار مالی جهان-فارکس تکنیکال

در واقع زمانی که انتظار کاهش قیمت ها را دارید، باید از این فرصت استفاده کنید. در حال حاضر پلتفرم های تحلیلی و معاملاتی مختلفی توسط فعالان بازار جهانی ارز مورد استفاده قرار می گیرد که معروف ترین آن ها ساخته یک شرکت روسی به نام Meta Quotes می باشد. با توجه به ماهیت بین المللی و استراتژیک بازار فارکس، اخبار و وقایع مهم قدرت‌های بزرگ اقتصادی در طول روز، بر نوسانات این بازار تاثیر مستقیم و بسزایی دارند. کارگزار تمام پیشنهادهای معاملاتی را طبق روال STP دریافت می نماید؛ اما تفاوت در این است که بهترین قیمت اعمال سفارش را بر اساس تقاضای موجود در بازار، به مشتری پیشنهاد می‌کند. در این حالت کارمزد ثابت نیست و شما به عمق معاملات بازار جهانی دسترسی خواهید داشت.

  • البته به‌جز موارد گفته‌شده بعضی از بروکرها سهام کشورهای مختلف، صندوق‌های قابل معامله و ارزهای دیجیتال را هم به کاربرانشان ارائه می‌دهند.
  • فرصت سرمایه گذاری در معاملات معامله‌گران با تجربه، بدون انجام معاملات مستقل، واریز و برداشت وجوه سریع.
  • راجع به آینده خودشان و قیمت‌ها مطمئن نیستند و اگر کم باشد نشان دهنده رکود است.
  • در این موج که طولانی‌ترین موج در امواج الیوت است، قیمت از بالاترین نقطه موج یک هم فراتر می‌رود.
  • در واقع شما جهت معاملاتی نسبت به رشد قیمت یورو و افت قیمت دلار را دارید.

در صورتی که مشخصات حساب بروکر خود را وارد کرده باشید، صرافی به طور مستقیم حساب دلاری شما در بروکرتان را شارژ خواهد کرد. در غیر این صورت، صرافی، ریال شما را به دلار تبدیل کرده و در گام بعد، خودتان این دلارها را به حساب بروکرتان انتقال می‌دهید. از دیگر روش‌های شارژ حساب می‌توان به صرافی‌ها اشاره کرد.

روش انجام معامله در بازار فارکس

اما پس از مدتی آدم‌ها متوجه شدند که با این روش، ثروتمند نمی‌شوند. فارکس به عنوان یک بازار غیر متمرکز دارای سایت یا پلتفرم منحصر به فردی نیست و کارگزاری های مختلف به وسیله سیستم های مختلف ارتباط شما را برقرار می کنند. در این بین تعدادی سایت مربوط به پیگیری اخبار موثر وجود دارند که می توان به forexfactory و fxstreet اشاره کرد. دو اتفاق تاریخی بسیار مهم در بازار ارز وجود دارد که تاثیر عمیقی بر این بازار گذاشته است. این دو رویداد تاریخی ایجاد سیستم استاندارد بر پایه طلا در سال ۱۸۷۵ و سیستم برتون وودز در سال ۱۹۴۴ بوده است. ایتسکا به شما اطلاعات کاملی از نحوه حضور در بازار های مالی را ارائه میکند.

بسیار خوشحالیم که با مطالب ارائه شده توانسته ایم به شما در این زمینه کمک کنیم. در رابطه با یادگیری بازار، راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد. لذا یا خود شخصا باید آنقدر به صورت صحیح و خطا پیش بروید و با از دست دادن سرمایه در بازار، هزینه کنید تا در نهایت پس از یک مدت طولانی بتوانید به یک معامله گر تبدیل شوید. و یا آنکه از یک مربی کمک گرفته و با صرف زمان و هزینه کمتر به دلیل بهره گیری از تجارب استاد، به نتیجه برسید. پیشنهاد ما مسلما گزینه دوم است چرا که سریعترین و کم هزینه ترین راه برای موفقیت در بازار خواهد بود.

جفت ارزهای کراس

من خودم توسط همین اموزشا تونستم تو یه سال هزار دلارو به ده هزار برسونم.بنظرم بعد از تکنیکال فقط باید روی مدیریت سرمایه کار کرد. بازار فارکس ، بعنوان بزرگترین بازار دنیا شناخته شده که روزانه 5 تریلیون دلار گردش مالی دارد. باید بیاموزیم که معاملات خود را با برنامه ریزی پیش ببریم. داشتن صبر، پشتکار، تلاش، مداومت در یادگیری، هدف و برنامه ریزی، معامله گر را به موفقیت می رساند.

کلاهبرداری واقعیت ناخوشایندی در بازار خودکار نرم افزار فارکس است ، اما با انجام مراقبت های لازم در هر بنگاه ممکن است از این کلاهبرداری جلوگیری شود. وب سایت های کمیسیون معاملات آتی کالاها CFTC) )و انجمن ملی آینده را از نظر هشدارهای مصرف کننده بررسی کنید. بطور کلی رابط بین معامله گران شخصی و بازار، کارگزار است و مهمترین کاری که یک کارگزار انجام می دهد، و برای انجام معاملات در فارکس انتخاب یک کارگزار ضروری می‌باشد.

توجه داشته باشید که در برخی شرکت‌های کارگزاری پیپ، رقم‌های پنچم و سوم بعد از اعشار می‌باشد. یکی از مهم ترین مسائل برای معامله گران در بازار فارکس، محاسبه ارزش دلاری پیپ است تا بتوانند با توجه به آن، به محاسبه سود و زیان کلی خود بپردازند. محاسبات پیپ برای هر کدام از انواع جفت ارزها متفاوت است که در جدول به جزئیات بیان شده اند. اصطلاح متاتریدر در بازار فارکس به پلتفرم های معاملاتی اطلاق می‌شود که شما می‌توانید نمودار قیمت تمام جفت ارزها را در آن‌ها مشاهده کنید. متاتریدر یک نرم افزار در قالب سیستم عامل ویندوز، لینوکس یا سیستم عامل های موبایلی مانند اندروید و آیفون است. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Metaquote توسعه پیداکرده و بروکرها نیز با تهیه لاگین اختصاصی اقدام به ارائه خدمات خود از طریق آن می‌نمایند.

در ادامه صرفاً برای آشنایی با این اصطلاح به توضیح مختصری درباره آن می‌پردازیم. زمانی که معامله‌گر قرارداد اختیار معامله‌ای را بفروشد، متعهد می‌شود که در زمان تاریخ سررسید، دارایی مالی اشاره‌شده در قرارداد را باقیمت تعیین‌شده بخرد. اختیار معامله به قراردادی اشاره دارد که به‌موجب آن معامله‌گر اختیار دارد (اما تعهدی برای انجام آن ندارد) دارایی خاصی را باقیمت مشخصی و در زمان معینی که در تاریخ سررسید ذکرشده است، خریدوفروش کند. یکی از علت‌هایی که باعث ایجاد معاملات CFD شد، وجود تاریخ سررسید در معاملات آتی بود.

از همین رو یک استراتژی خوب از فردی تا فرد دیگر می تواند متفاوت باشد اما بهتر است استراتژی ای را انتخاب کنید که درک و اجرای آن برای شما مناسب تر باشد. با این وجود پیشنهاد ما استراتژی جامع معاملاتی است مجله خبری فارکس تکنیکال که در واقع به دلیل ترکیب شدن با سایر استراتژی ها، سبب شده تا نقص های هر کدام پوشش داده شده و موفقیت بالاتری را به همراه داشته باشد. توصیه می کنیم توضیحات بیشتر را در صفحه مربوطه مشاهده بفرمایید.