طلا مسیری را که کمتر سفر کرده است دنبال می کند. پیش بینی تا 23.12.2022


2022-12-23 2022-12-23
طلا مسیری را که کمتر سفر کرده است دنبال می کند. پیش بینی تا 23.12.2022

طلا مسیری را که کمتر سفر کرده است دنبال می کند.  پیش بینی در تاریخ 23.12.2022 |  لایت فاینانس

دیمیتری دمیدنکو

لوگو

طلا به اندازه ارزها به سیاست پولی فدرال رزرو وابسته است. نسبت به دلار و پویایی اوراق قرضه ایالات متحده بسیار حساس است. رفتار آن دارایی ها چگونه بر خدا در سال 2023 تأثیر خواهد گذاشت؟ بیایید در مورد آن بحث کنیم و یک برنامه تجاری ایجاد کنیم.

پیش بینی بنیادی هفتگی طلا

طلا همچنان به سیاست پولی وابسته است، حتی اگر به دلیل همه‌گیری و جنگ در اوکراین، دو بار در سه سال گذشته به بالای سطح مهم رو، 2000 دلار در هر اونس صعود کرده باشد. در سال 2020، HAUUSD این رشد به دلیل محرک‌های بزرگ فدرال رزرو بود که باعث سقوط دلار شد. امسال، آغاز یک درگیری نظامی در شرق اروپا منجر به کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا و پایه‌ای برای افزایش قیمت طلا شد.

می‌توان تحولات سیاسی یا ژئوپلیتیکی را از منشور واکنش بانک‌های مرکزی به آنها بررسی کرد. سیاست های پولی بر وضعیت بازار تاثیر می گذارد. در این میان، طلا نسبت به نرخ دلار و بازدهی واقعی ،انه بسیار حساس است.

بسیاری از بانک‌های مهم بر این باورند که دلار آمریکا روزهای پرشکوه خود را سپری کرده است، اما برخی انتظار دارند که به مبارزه ادامه دهد. به گفته ING، نظر بازار این است که تورم به کندی ادامه خواهد داد در حالی که فدرال رزرو هر کاری را برای اطمینان از فرود نرم برای اقتصاد ایالات متحده انجام خواهد داد. متأسفانه، واقعیت ممکن است متفاوت باشد. بدتر از پیش بینی ها این ممکن است تقاضا برای دلار آمریکا را در 3 تا 6 ماه اول سال 2023 بازگرداند.

و، فارگو از این نظر حمایت می کند و ادعا می کند که فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال را بیش از حد انتظار افزایش خواهد داد. این امر باعث تثبیت دلار آمریکا و تضعیف دارایی های دلاری، به ویژه طلا می شود.

نمودار طلا و دلار

منبع: اقتصاد بازرگ،

بازار اوراق قرضه آمریکا احساسات متفاوتی را برمی انگیزد. بر اساس پیش‌بینی اجماع بلومبرگ، بازده اوراق قرضه 10 ساله تا پایان سال 2023 از 3.7 درصد به 3.82 درصد افزایش خواهد یافت. در بحبوحه کاهش احتمالی تورم، این رشد مملو از افزایش نرخ‌های واقعی است که تأثیر منفی روی را HAUUSD. از سوی دیگر، باید درک کنیم که نرخ ها دقیقاً چگونه تغییر خواهند کرد.

آنها احتمالاً به دلیل چرخه محدودیت پولی فدرال رزرو در سه ماهه اول یا حتی نیمه سال 2023 افزایش خواهند یافت. این برای طلا خوب نیست. فقط فکر کنید که فدرال رزرو در پایان سال 2021 برنامه ریزی کرده بود که نرخ بهره را 75 تا 100 واحد در سال 2022 افزایش دهد، اما در نهایت آن را 425 واحد پایه افزایش داد. جای تعجب نیست که این ف، گرانبها تا اوایل نوامبر در وضعیت بدی قرار داشت.

طلا و بازده جسورانه تکامل

منبع: اقتصاد بازرگ،

م،ی که احتمالاً فدرال رزرو در ماه آوریل یا می در بحبوحه رکود اقتصادی آتی انجام خواهد داد، به بانک کمک خواهد کرد. HAUUSD ، نر از لحاظ تاریخی، زم، که انتظار رکود اقتصادی وجود دارد، طلا تحت فشار است. اما هنگامی که در نهایت ظاهر می شود، ف، گرانبها احساس امنیت می کند.

برنامه هفتگی معاملات طلا

هنوز برای ،ید طلا دیر نیست. در سه ماهه اول به دلیل رشد بازدهی دلار و اوراق قرضه خطر تضعیف آن وجود دارد. آن وقت است که می تو،م طول، باشیم. تا آن زمان، اگر طلا به زیر 1782 دلار در هر اونس رسید، آن را بفروشید.

نمودار قیمت XAUUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منع، کننده نظر نویسنده است و ،وماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به ،وان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اه، دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{مقدار}} ( {{count}} {{،le}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/،ysts-opinions/gold-follows-the-road-less-traveled-forecast-as-of-23122022/