خجالت خریداران در میان بدبینی ناشی از کووید


  • EUR/USD در بحبوحه شیوع کووید در چین، اندکی عقب نشینی می کند.
  • CPI بالاتر منطقه یورو ممکن است درخواست اقدامات قوی برای مق، با تورم داشته باشد.
  • از نظر فنی، پتانسیل صعودی در یک بازار ،اد دست نخورده باقی می ماند.

پیش‌بینی EUR/USD کمی کاهش یافته است زیرا بدبینی ناشی از شیوع کووید در چین باعث بدتر شدن احساسات شده است.

آیا شما علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال های فار، هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

پس از صعود به 1.0637 در تجارت آسیایی، EUR/USD گرما را احساس کرد در نتیجه گزارش های منفی Covid-19 برای با ورود از چین، جفت اصلی اندکی در حدود 1.0620 کاهش یافت. از آنجایی که چین بزرگترین شریک تجاری جهان است، انتظار می رود که در زنجیره تامین اختلال ایجاد شود.

به دنبال بالاترین سطح چهار روزه نزدیک به 104.56 در معاملات اولیه، شاخص دلار آمریکا بین 104.26 و 104.40 کاهش یافت. از سوی دیگر، معاملات آتی S&P 500 پس از فروش دو روزه متحرک نبودند که نشان می‌دهد فعالان بازار از موضوع ریسک‌گریزی حمایت می‌کنند. بازدهی ،انه داری ده ساله تحت فشار به تقریباً 3.86 درصد کاهش یافته است.

با توجه به سرعتی که اقتصاد چین در حال باز شدن است، عفونت ها افزایش یافته است و هدف کاهش اختلالات زنجیره تامین را ش،ت داده است. در ماه ژانویه، همه مسافر، که از چین می آیند باید قبل از پرواز به ایالات متحده، آزمایش کووید را منفی کنند.

بر اساس گزارش‌های مقامات ایتالیایی، 50 درصد از پروازهای چینی نتایج آزمایش مثبت خود را در میلان گزارش کرده‌اند که باعث شده ایتالیا تمام پروازهایی را که از چین وارد می‌شوند برای ابتلا به کووید آزمایش کند. با وجود نگر، های جدید، شاخص دلار آمریکا احتمالا قوی باقی خواهد ماند وضعیت کووید در چین.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) بالا خواهد بود اروپا را مجبور کنید سیاست گذاران بانک مرکزی (ECB) به دنبال راه هایی برای آرام ، تورم در منطقه یورو در طول سال مالی 2022 باشند. کلااس نات، فرماندار هلند، این هفته در پنج نشست سیاست پولی هشدار داد که سخت گیری بیشتر برای جلوگیری از تورم پایدار ضروری است. وی افزود: “خطر این که ما خیلی کم انجام دهیم همچنان یک ریسک بزرگ است.”

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فار، کم پراکنده هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

پیش‌بینی فنی قیمت یورو/دلار آمریکا: هیچ سوگیری واضحی وجود ندارد

پیش بینی یورو/دلار آمریکا

نمودار 4 ساعته جفت EUR/USD در حال حاضر هیچ سوگیری واضحی را نشان نمی دهد. قیمت در محدوده‌ای محدود حول میانگین‌های متحرک کلیدی در حال نوسان است. با این حال، SMA های 100 دوره ای و 200 دوره ای بالاتر هستند. این نشان دهنده پتانسیل یک ، نر، شاید بعد از تعطیلات است. حمایت فوری برای این جفت در منطقه 1.0600 ظاهر می شود.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

چشم انداز پیش بینی تحلیل قیمت EUR/USD من

چشم انداز GBP/USD: با افزایش ریسک گریزی، 1.20 را هدف قرار می دهد

EUR/USD در بحبوحه شیوع کووید در چین، اندکی عقب نشینی می کند. CPI بالاتر منطقه یورو ممکن است درخواست اقدامات قوی برای مق، با تورم داشته باشد. از نظر فنی، پتانسیل صعودی در یک بازار ،اد دست نخورده باقی می ماند. پیش‌بینی EUR/USD کمی کاهش یافته است زیرا بدبینی ناشی از شیوع کووید در چین باعث بدتر شدن احساسات شده است. -آیا علاقه مند هستید در مورد سیگنال های فار، بیشتر بد،د؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید- پس از صعود به 1.0637 در تجارت آسیایی، EUR/USD گرما را احساس کرد. در نتیجه گزارش های منفی Covid-19 برای ورود از چین، جفت اصلی در حدود 1.0620 اندکی کاهش یافت. از آنجایی که چین در جهان…


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-forecast-buyers-shying-amid-covid-led-pessimism/