بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس-فارکس تکنیکال

همچنین برای راهنمای انتخاب بروکر مناسب با اسپرد کمتر می‌توانید به صفحه بررسی بروکر مراجعه کنید. برای این سبک از معامله شما نیاز دارید تا اسپرد های کوچکی داشته باشید و بروکر شما حساب هایی با اسپرد کمتر به شما ارائه دهد. اکثر پلتفرم‌هایی که چارت‌ها را به شما ارائه می‌دهند انواع اندیکاتورها را نیز در کنار چارت در اختیار شما قرار می‌دهند. پس به احتمال زیاد مقدار زیادی پول به مارکت وارد شده در نهایت بر همین اساس اقدام به خرید آن می‌کنند.

  • در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن مناسب برای استراتژی معاملاتی فارکس برای موبایل می‌پردازیم.
  • چگونه این اتفاق می افتد؟ وقتی حمایت از بین می رود و بازار به پایین ترین سطح می رسد، خریداران شروع به توقف می کنند.
  • البته این دو استراتژی کاملا شبیه هم نیستند و معاملات سوئینگ هم برای بازارهای ترند و هم برای بازارهای رنج قابل اجراست.
  • همچنین برای راهنمای انتخاب بروکر مناسب با اسپرد کمتر می‌توانید به صفحه بررسی بروکر مراجعه کنید.
  • الگوهای کلاسیک مثل مثلث، هد اند شولدر و مستطیل هم در واقع همین مفهوم را بررسی می کنند.

این استراتژی به هیچ وجه پیچیده نیست و آنقدر ساده آموزش داده ایم که حتی افراد کاملا مبتدی هم میتوانند متوجه بتن مبحث شوند و از آن نتیجه بگیرند. سولانا یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال… شما می توانید همراه با اندیکاتور برای تایید سیگنال ها از این استراتژی استفاده کنید. هدف از استراتژی کری این است که از تفاوت بین دو ارز خارجی یا «تفاوت در نرخ بهره» سود ببریم.

مزیت استراتژی فارکس بدون اندیکاتور

معامله‌گران دنباله فیبوناچی را روی نمودارهای قیمتی خود استفاده می‌کنند تا نرخ‌های بازاری محتمل در آینده را پیش‌بینی کنند. تازه کاران این استراتژی را خیلی دوست دارند زیرا فهم آن آسان بوده و سالهاست که از آن استفاده می‌شود. به بیان ساده مفهوم آن خروج از معامله پیش از بسته شدن بازی می‌باشد. معامله روزانه ریسک تأثیر گذاری حرکت‌های بزرگ احتمالی قیمت طی شب را حذف می‌کند. به منظور افزایش شانس سود خود، مهم است که درباره بازارها و استراتژی‌های معاملاتی پشت آنها تا جای ممکن اطلاع داشته باشید.

آموزش فارکس را از کجا شروع کنیم؟

نمودار 10 دقیقه EUR/USD در بالا، نمونه ای معمولی از استراتژی اسکالپینگ را نشان می دهد. روند بلندمدت توسط میانگین متحرک (قیمت بالای میانگین متحرک 200) تایید می شود. سپس از بازه زمانی کوچکتر برای هدف قرار دادن نقاط ورود و خروج استفاده می شود. زمان بندی نقاط ورود با مستطیل قرمز در جهت گیری معامله گر (طولانی) مشخص می شود. مانند بسیاری از استراتژی های تکنیکال، شناسایی روند مرحله اول است. بسیاری از اسکالپرها به غیر از پرایس اکشن از شاخص هایی مانند میانگین متحرک برای تأیید روند استفاده می کنند.

این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و … شما میتوانید قبل از تهیه هر محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بهترین استراتژی را انتخاب کنید. در این سری مجله خبری فارکس تکنیکال از مطالب ایران بورس می خواهیم درباره یکی از موضوعات مهم یعنی استراتژی فارکس صحبت کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. استراتژی بازگشتی شمیر ولگرد معامله بر اساس برگشت قیمت ، جایی که قیمت اصلاح می شود یا تغییر روند می دهد و به طرف دیگر خط EMA می رود.