برای قرار گرفتن در بین 5% معامله‌گران برتر، کاری را انجام دهید که 95% پایینی نمی‌آموزد » تجارت در بازار را بیاموزید


کاری را انجام دهید که ا،ر معامله گران 95 در مقابل 5 انجام نمی دهندمن اخیراً با یکی از دوستان قدیمی خود صحبت می کردم و در مورد پول و ثروت و اینکه چرا برخی از مردم آن را بدست می آورند و برخی دیگر (بیشتر) نه، صحبت می کردیم. دوستم از من پرسید: “به نظر شما دلیل اصلی این که تنها درصد کمی از مردم در این دنیا ثروتمند می شوند چیست؟” در حالی که این یک سوال تا حدی پر بار است که ممکن است مدتی طول بکشد تا پاسخ داده شود، پاسخ اصلی به سادگی این است که ا،ر مردم از نظر ذهنی آماده نیستند تا آنچه را که برای ثروتمند شدن لازم است، به طور مداوم انجام دهند. و در معاملات نیز دقیقاً به همین صورت است.

بیشتر معامله‌گران در نهایت ضرر می‌کنند، درست مانند بسیاری از مردم که از نظر اقتصادی در طبقه متوسط ​​تا پایین باقی می‌مانند. دلایلی که چرا خیلی خیلی خیلی خیلی شبیه هم هستند. وقتی متغیرهایی را که واقعاً منصفانه نیستند حذف می‌کنید، مانند متولد شدن در بخشی از جهان از نظر اقتصادی افسرده یا متولد شدن با ناتو، جسمی یا ذهنی شدید، دلایل اصلی ش،ت 95 درصد مردم در اموری مانند تجارت، تجارت و ثروت است. ایجاد، تقریبا در سراسر هیئت مدیره ی،ان هستند.

بنابراین، 5 درصد معامله‌گران برتر چه کاری متفاوت از شما انجام می‌دهند؟

بیشتر در معاملات بم،د

به شما تضمین می‌دهم که 5 درصد معامله‌گران برتر، بسیار بیشتر از شما در معاملات می‌مانند. من بارها در مورد این موضوع نوشته‌ام، اما شاید مهم‌ترین درسی که می‌تو،د در مورد آن بخو،د، درسی است که نوشتم که چگونه زمان تنها جزء نادیده گرفته‌شده معاملاتی است.

از زمان به نفع خود در بازار استفاده کنید. برای بستن معاملات خیلی زود نگران نباشید. به آنها اجازه دهید سوار شوند و به خود فرصت دهید تا حرکت بزرگی را در بازار انجام دهید که برای شما سود جدی خواهد داشت. این تا حدی است که چگونه 5٪ از معامله گران برتر به جایی که هستند رسیده اند.

ایستگاه های خود را به درستی و هوشمندانه (نه حریصانه) قرار دهید

قرار دادن صحیح استاپ ضرر واقعاً یکی از عوامل کلیدی است که می تواند یا شما را به ،وان یک معامله گر ش،ت دهد. مطمئناً 5 درصد معامله‌گران برتر به هنر و مهارت استاپ ضرر تسلط دارند و شما نیز مجبور خواهید بود. شاید مفیدترین توصیه ای که می توانم در این مورد به شما بدهم این باشد که از حد ضرر بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید باید استفاده کنید. اغلب اوقات، معامله‌گران ایده درستی از جهت بازار دارند یا سیگنال ورودی خوبی را انتخاب می‌کنند، اما توقف آن‌ها خیلی تنگ است و فقط به دلیل نوسانات طبیعی قیمت روزانه که اتفاق می‌افتد، ضربه می‌خورد. کلید آنها این است که توقف خود را خارج از این محدوده قیمت روزانه و فراتر از سطوح کلیدی نزدیک قرار دهید.

با نمودارهای تمیز معامله کنید و روی داده های پایان روز تمرکز کنید

معامله گر، که در طی چندین سال (نه فقط چند ماه خوش شانس) در حال ،ب درآمد ثابت هستند، می دانند که برای مشاهده دقیق ترین دیدگاه از بازار، باید روی نمودارهای تمیز پایان روز تمرکز کنند. این بدان م،است که آنها بر روی نمودارهای بازه زم، بالاتر، عمدتاً بازه زم، روزانه، تمرکز می کنند و در درجه اول از داده های اقدام قیمت آن فریم زم، برای تصمیم گیری معاملات خود استفاده می کنند. برای یافتن معامله‌گران موفق بلندمدتی که صرفاً به بازه‌های زم، کوتاه نگاه می‌کنند و به آنها توجه می‌کنند، سخت تحت فشار خواهید بود. اسکالپینگ یا معاملات روزانه یک بازی ،انه است که نه تنها کل فرآیند را برای شما دشوارتر، وقت گیرتر و استرس زاتر می کند، بلکه شانس شما را برای موفقیت در معاملات طول، مدت پایدار کاهش می دهد.

از یک آرسنال شفاف از استراتژی های معاملاتی استفاده کنید

معامله گران حرفه ای دقیقا می دانند که در بازار به دنبال چه هستند. آن‌ها مجموعه‌ای از راه‌اندازی‌ها، استراتژی‌های معاملاتی تعریف‌شده‌ای دارند، و صبورانه منتظر می‌مانند تا چیزها درست در یک راستا قرار گیرند تا سیگنال ورودشان شکل بگیرد. برای موفقیت باید زرادخانه ای واضح از استراتژی های معاملاتی داشته باشید، نمی تو،د فقط “آن را بال بزنید” و فکر کنید “آن را کشف خواهید کرد”. تنها چیزی که «می‌فهمید» این است که اشتباه کردید و پول را از دست دادید.

شما باید یک برنامه معاملاتی تهیه کنید که شامل پرینت بهترین تنظیماتی باشد که به دنبال آن هستید. بنابراین، اگر در حال معامله با استراتژی‌های اکشن قیمت من هستید، یک چاپ از سیگنال نوار پین و تغییرات آن، به ،وان مثال، در میان سایر سیگنال‌های اقدام قیمت، خواهید داشت. شما می خواهید یک چک لیست داشته باشید که هر روز قبل از تجزیه و تحلیل نمودارها و قبل از انجام معامله، آن را مرور می کنید.

به ازای هر معامله ریسک / پاداش صدا را اعمال کنید

5 درصد از معامله گران به این موقعیت رسیدند زیرا پاداش ریسک را درک می ،د. آنها ریاضیات پشت پاداش ریسک و همچنین چگونگی عملی ، آن را با قرار دادن ایستگاه ها و اه، خود به درستی درک می کنند.

بخشی از ریسک / پاداش در واقع درک ریسک / پاداش است و شما این کار را با اجازه دادن به معاملات انجام می دهید بدون اینکه مدام با آنها تداخل داشته باشید (مانند 95٪ پایین). هنگامی که یاد می گیرید معاملات خود را تنظیم کرده و فراموش کنید، شاهد بهبود عملکرد معاملاتی خود به آرامی اما مطمئن خواهید شد.

به دنبال تلاقی باشید

هر زمان که چندین عامل تلاقی در یک معامله داشته باشید، “وزن” یا “اقتدار” را به تنظیم معامله اضافه می کند، به این م،ی که حداقل باید شانس کمی بالاتری داشته باشد تا به نفع شما عمل کند. معامله‌گران حرفه‌ای می‌دانند که باید شانس‌ها را به نفع خود تغییر دهند و یکی از راه‌های انجام این کار این است که بدانند چه تکه‌هایی از “شواهد” در نمودارها “تلاقی” را تشکیل می‌دهند و سپس منتظر بمانند تا آن چیزها با هم جمع شوند تا احتمال بالایی را تشکیل دهند. ورود اساساً، شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است شواهد فنی بیشتری برای پشتیبان‌گیری از معامله پیدا کنید.

درست فکر ، و عمل ، در بازار

نحوه فکر و عمل شما در بازار دو چیز اساسی است که تعیین می کند آیا در بلندمدت به درآمد خواهید رسید یا خیر.

شما نمی تو،د در مورد معاملات خود بیش از حد احساساتی شوید و همچنین نمی تو،د به خود اجازه دهید بیش از حد تحت تأثیر نتایج جدیدترین معاملات خود قرار بگیرید (سوگیری اخیر). بخشی از تفکر و عمل درست در بازار، اعتماد به خود و حفظ خونسردی، آرامش و اعتماد به نفس حتی در مواجهه با وسوسه و ناملایمات دائمی است که تجارت IS دارد. 5 درصد از معامله گران برای مدت طول، در بازارها به درستی فکر و عمل کرده اند، به طوری که نوعی “حس ششم” را در رابطه با شهود معاملاتی و “احساس درونی” در بازار ایجاد کرده اند. که حاصل سالها تفکر درست در مورد بازارها و عمل درست در درون آنهاست.

خلاصه ای از بازار روزانه/هفتگی بنویسید یا معاملات آنها را در رو،مه بنویسید

برای تبدیل شدن به یکی از 5 درصد معامله‌گران برتر، باید با بازارها «هماهنگ» شوید تا احساس کنید چه اتفاقی افتاده است، چه اتفاقی می‌افتد و چه اتفاقی می‌افتد. من از این به ،وان “خواندن بازار مانند یک کتاب” یاد می کنم. هنگامی که شروع به نوشتن خلاصه روزانه از نمودارهای مورد علاقه خود کردید، نمودارها برای شما بسیار م،ادار خواهند شد، شما رد پای پول را دنبال خواهید کرد. برای دریافت ایده از نحوه انجام این کار، می تو،د نظرات بازار روزانه اعضای من را بررسی کنید. شروع این گزارش روزانه / تفسیر بازارها، تجارت شما را به سطح کاملاً جدیدی می برد.

با تجارت مانند یک تجارت رفتار کنید

معامله گران حرفه ای با حرفه تجاری خود مانند یک تجارت رفتار می کنند. دارای هزینه/هزینه (زیان، تج،ات کامپیوتری، داده های اینترنتی و غیره) و درآمد (معاملات برنده) است. درست مانند هر ،ب و کاری، زم، که درآمد شما بیشتر از هزینه های شما باشد، سود ،ب می کنید. متأسفانه، برای ا،ر 95 درصد معامله‌گران پایین، هزینه‌های آنها به دلیل از دست دادن پول بیش از حد از ریسک ،، تجارت بیش از حد و/یا ندانستن کاری که انجام می‌دهند، بسیار زیاد است.

شما باید با انجام تمام کارهایی که در این درس مورد بحث قرار گرفت و «انگار» رفتار کنید که در حال حاضر یک معامله گر بسیار موفق هستید، با تجارت خود مانند یک تجارت رفتار کنید. به یاد داشته باشید، حتی اگر هنوز مدیر صندوق سرمایه گذاری نیستید، مانند یک مدیر صندوق ریسک معامله کنید.

ش،ت بخورید و درست پشتیبان بگیرید (اعتماد به نفس و انعطاف پذیری)

اگر می خواهید یک معامله گر موفق باشید، به شما پیشنهاد می کنم که به تماشای فیلم های راکی ​​بروید، زیرا روشی که او کتک خورد و فقط بلند شد و برای مبارزه بیشتر برمی گشت، دقیقاً همان کاری است که شما باید در بازار انجام دهید.

ضررهایی خواهید داشت شما برنده‌هایی خواهید داشت که اگر به آنها اجازه می‌دادید مدت طول،‌تری دویدن داشته باشند، برندگان بزرگی خواهید بود. شما معاملاتی خواهید داشت که به سختی هدف شما را از دست می دهند و برمی گردند و شما را متوقف می کنند. شما به ،وان یک معامله گر “نزدیک از دست دادن” و “زیان” زیادی خواهید داشت، اما اگر اجازه دهید آن ها به سراغ شما بیایند و در مورد آنها احساساتی شوید، محکوم به فنا هستید. شما باید بتو،د بلافاصله سوار ، شوید و خونسرد و آرام بم،د. اگر احساس می‌کنید نمی‌تو،د این کار را انجام دهید، کمی از نمودارها فاصله بگیرید تا آرام شوید. شما نمی تو،د فقط به این دلیل که یک معامله را از دست داده اید بترسید، عصب، یا غمگین شوید، باید بتو،د زمین بخورید و بلافاصله بلند شوید، بدون آسیب (از نظر ذهنی) و آماده حرکت باشید.

نتیجه

شاید بالاتر از هر چیز دیگری، 5 درصد معامله‌گران برتر بدانند که تسلط بر خود راهی برای تسلط بر بازارها است. از قضا، بازار چیزی نیست که هر ،ی بتواند بر آن مسلط شود، تنها کاری که می تو،د انجام دهید این است که به خودتان مسلط شوید و سپس شاهد بهبود معاملات خود خواهید بود.

می‌پرسید چگونه «به خودتان مسلط می‌شوید»؟ با پذیرش اینکه شما کامل نیستید شروع کنید، شما هم مانند بقیه افراد در این دنیا عیب هایی دارید، و این عیب ها به این م،ی است که شما انسان هستید و انسان ها فقط به دلیل سیم کشی ما، کارهای بسیار بسیار ،انه ای را در بازار انجام می دهند. با این حال، از طریق آموزش مداوم معاملاتی، داشتن ذهنی باز و عدم پذیرش ش،ت به ،وان یک گزینه، شانس واقعی برای صعود از 95٪ پایین معامله گران به گروه 5٪ آرزو خواهید داشت. به یاد داشته باشید، برای موفقیت در تجارت هیچ “هولی-گریل” وجود ندارد، فقط تسلط بر خود، پایبندی به برنامه و هدف و انجام هر کاری که برای رسیدن به آن لازم است وجود دارد.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

ویژه کریسمس: 75% تخفیف در دوره تجارت حرفه ای Nial Fuller و پشتیب، ایمیل VIP (پایان می یابد 31 دسامبر) – در اینجا بیشتر بد،د
دوره بازرگ، حرفه ای نیل فو،
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/5-vs-95-percent-traders