استراتژی معاملاتی فارکس آرون بالا پایین بنی فارکس هانتر-فارکس تکنیکال

اگر فکر می‌کنید که اسکالپینگ بی اندازه سریع است، و معامله سوینگ برای سلیقه شما کمی کند است، پس معامله روزانه احتمالاً مناسب شماست. شما باید با آزمون و خطا و بررسی گذشته بازار و بک تست گرفتن از اندیکاتورها استراتژی معاملاتی خود را پیدا کنید. توجه کنید که به هیچ عنوان نباید به تنهایی به یک اندیکاتور اتکا کنید و ملاک اصلی در استراتژی معاملاتی شما باید نمودار قیمت باشد. گفتن این که پرایس اکشن به تنهایی یک استراتژی معاملاتی است خیلی درست به نظر نمی‌رسد.

  • اگر می خواهید با استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ آشنا شوید تا انتهای این مقاله از آموزش فارکس با ما همراه باشید در این مقاله این استراتژی را به شما آموزش خواهیم داد.
  • سودآورین استراتژی های فارکس بارها و بارها تست شده اند و در شرایط مختلف بازار امتحان خود را پس داده اند و شما مطمئن هستید که با یکی از دقیق ترین استراتژی های فارکس مشغول کار هستید و شانس بالایی برای موفقیت دارید.
  • وقتی صحبت از انتخاب بهترین و سودآورترین استراتژی معاملاتی فارکس می شود، واقعاً هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد.
  • استفاده از این استراتژی معاملاتی با استفاده از قیمت های ارائه شده در اندیکاتور های مختلف با توجه به سطوح فیبوناچی اصلاحی فرایند تعیین روند یا استفاده از کندل ها و کندل شناسی صورت می گیرد.
  • در استراتژی معاملات فارکس شما قادر خواهید بود نقاط حمایت و مقاومت را شناسایی کنید.

در واقع برای فعالیت در بازار های مالی نظیر فارکس، باید ساز و کاری شخصی داشته باشیم که در زمان نوسانات بازار از آن عبور نکرده و هیجانی عمل نکنیم. استراتژی معاملات روند می تواند با توجه به متغیرهای زیادی آن نیاز به کار بالایی داشته باشد. این لیست میتواند به شما در تشخیص اینکه آیا استراتژی معاملات روند برای شما مناسب است یا خیر کمک کند. معاملات موقعیتی یکی از پرسود ترین استراتژی فارکس است که در آن معامله گران موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کنند( از چند هفته تا چند ماه ). این رویکرد به عنوان یک استراتژی تجاری بلند مدت، معامله گران را ملزم می کند تا نگاهی کلان به بازار و نوسانات ارزی آن با توجه به موقعیت خود داشته باشند. تصمیم گیری در معاملات فارکس بر پایه احساسات زودگذر هیچ گاه ایده خوبی نیست.

استراتژی معاملات نوسان Forex Trend Spikes

شما می توانید از جوایز ارزنده و پاداش های (بونوس ها) جالب لایت فارکس استفاده کنید و برنده آخرین مدل از گجت های هوشمند، خودرو و خانه رویایی شوید! برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد از این لینک استفاده نمایید. به قسمت “متاتریدر” در پروفایل مشتری بروید، شما می توانید MT4 را از طریق لینک ارائه شده در آن صفحه، دانلود کنید (اسکرین شات پایین را مشاهده نمایید). می خواهم به طور خلاصه نحوه استفاده از این استراتژی را در معاملات واقعی توضیح دهم.

سوال متداول استراتژی فارکس :

شاخص قدرت نسبی یک شاخص تحلیل تکنیکال محبوب است که در بسیاری از استراتژی های معاملاتی استفاده می شود. RSI به معامله گران کمک می کند تا حرکت بازار و شرایط خرید یا فروش بیش از حد را شناسایی کنند. MACD یک اندیکاتور مومنتوم است که تفاوت بین دو اندیکاتور مجله خبری فارکس تکنیکال پیرو روند یا میانگین متحرک را ترسیم می کند. از آنجایی که دو میانگین متحرک همگرا و واگرا می شوند، این خطوط می توانند توسط معامله گران فارکس برای شناسایی، خرید و فروش سیگنال های ارزها – و همچنین بازارهای دیگر مانند کالاها و سهام – استفاده شوند.

شاید استفاده از یک استراتژی ساده فارکس کلید موفقیت در این بازار باشد. اغلب تریدرهای موفق یک استراتژی ساده فارکس را به درستی و با دقت اجرا میکنند و سراغ استراتژی های پیچیده نمیروند. معامله گرانی که علاقه مند به استراتژی خبر فارکس هستند اخبارهای مهم و مرتبط با بازارهای بین المللی را بطور روزانه مورد تحلیل قرار می‌دهند و یک استراتژی زمان خبر در فارکس بر مبنای داده‌های فاندامنتال طراحی میکنند. نکته بعدی که باید به آن دقت داشته باشید مدیریت سرمایه است.مدیریت سرمایه باعث می شود شما معلات سودآور انجام دهید. شما نباید بیش از 2 یا 3 درصد در معاملات خود ریسک کنید.حدضرر و حدسود خود را تعیین کنید و احساسات خود را کنترل کنید.

با این حال، این استراتژی‌ها مطمئناً توانایی شما را برای انجام معاملات آگاهانه‌تر بهبود می‌بخشد که شانس شما را برای رسیدن به سود افزایش می‌دهد. مهم است که مطمئن شوید که استراتژی متناسب با نیازهای معاملاتی خود را تنظیم می کنید. اگر طرفدار استراتژی های فارکس پرایس اکشن هستید به صفحه آموزش کامل الگوهای پرایس اکشن مراجعه کنید. شما باید میزان تحمل ریسک خود را بدانید و بر اساس آن به تنظیم دستور های توقف ضرر و غیره بپردازید. به همین دلیل بسیاری از افراد در به بازار معاملاتی از طریق معاملات روزانه دسترسی پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند از حرکات نزولی و صعودی بازار در آن روز برای سودآوری بهره بگیرند.

این اپلیکیشن تمام ابزار های تکنیکالی مثل اندیکاتور ها، خط روند، فیبوناچی و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این استراتژی فارکس برای طلا، ما تغییرات قیمت در ماه های خاصی از سال را مورد توجه قرار می‌دهیم. سوئینگ تریدر ها و همچنین برخی از معامله‌گران روزانه علاقه به استراتژی هایی دارند که به دنبال روند است. این استراتژی فارکس در بین افرادی که شغل اصلی آن‌ها ترید نیست بسیار محبوب است.

خطوط MA در طی روند صعودی یک منطقه پشتیبانی خواهد بود و در طی روند نزولی نیز مناطق مقاومتی وجود خواهد داشت. در داخل و اطراف این منطقه است که می توان بهترین موقعیت ها را برای استراتژی معاملات روند پیدا کرد. تریدرهای معاملات روند فقط باید درک کنند که در حال حاضر چه اتفاقی قرار است بیفتد. با این حال، برای تجارت موثر، مهم است که جهت قدرت یک روند جدید را قبل از ورود به یک موقعیت تایید کنید. گرچه ممکن است شما اولین نفری باشید که وارد تجارت می شوید، اما صبور بودن در نهایت شما را از خطرات غیر ضرور محافظت می کند.

وضعیت بازاری که به بهترین وجه برای این نوع استراتژی مناسب می باشد، پایدار و بی ثبات است. این نوع محیط بازار، نوسانات قیمتی سالمی را ارائه می دهد که در محدوده ای در نظر گرفته می شوند. بهترین معامله گران فارکس از نمودارهای روزانه در استراتژی های کوتاه مدت تر استفاده می کنند. در مقایسه با استراتژی معاملاتی ۱ ساعته فارکس یا حتی استراتژی‌هایی که بازه‌های زمانی کمتری دارند، در استراتژی نمودار روزانه فارکس نویز بازار کمتری وجود دارد. این روش در واقع دنبال کردن روند طولانی مدت، با هدف به حداکثر رساندن سود از تغییرات عمده در قیمت می باشد. یک معامله گر بلندمدت معمولاً به نمودارهای پایانی روز نگاه می کند.