استراتژی فارکس چیست؟ 5 استراتژی خوب فارکس ایتسکا-فارکس تکنیکال

تمپلیت را دانلود نمایید (برای یاد آوری، لینک مورد نظر را دوباره در این اینجا قرار می دهم. در بالا نحوه ی انجام تنظیمات استراتژی را به طور کامل توضیح داده ام). در قسمت مشتری، یک ترمینال آنلاین وجود دارد که به شما اجازه ی اضافه کردن هیچ تمپلیتی را نمی دهد. پس، استراتژی هایی همچون “Bali” یا “Profit Parabolic” فقط در MT4 اجرا خواهند شد. یک حساب دمو به صورت رایگان باز کنید، نیازی به واریز پول واقعی نخواهید داشت. این فرایند حدودا 15 دقیقه زمان می برد و نیازی به احراز هویت نخواهید داشت.

برعکس، استراتژی‌ای که دیگران آن را رد کرده‌اند ممکن است برای شما مناسب باشد. بنابراین، ممکن است برای کشف استراتژی های معاملاتی فارکس که مناسب شما هستند، آزمایش لازم باشد. این روش همچنین می تواند مواردی را که برای شما کار نمی کنند حذف نماید. یکی از جنبه های کلیدی که باید در نظر بگیرید، یک چارچوب زمانی یا تایم فریم برای سبک معاملاتی شما است.

با توجه به محبوبیت آن در بین معامله گران روزانه، فارکس حتی برای کسب سود سریع شهرت پیدا کرده است. برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و ساده ترین استراتژی فارکس مجله خبری فارکس تکنیکال سودده خود را خلق کنید. برای تجارت در فارکس روش های معاملاتی مختلفی وجود دارد، بنابراین مهم است که شما چه روشی را انتخاب می کنید که با سطح تجربه، زمینه و اهداف مورد نظر شما متناسب باشد.

  • پرایس اکشن می‌تواند به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه یا اندیکاتور استفاده شود.
  • با پرشین الیت دیگه نیاز نیست به دنبال تحلیل و سیگنال باشی ، ما شمارو در بهترین و قوی ترین کانال های تلگرامی ارز .دیجیتال خارجی عضو می کنیم و هر روزه بیشتر از 50 سیگنال درجه یک و حرفه ای دریافت می کنید .
  • بهتر است پیش از خرید استراتژی فارکس شرایط خود را بسنجید و نسبت به آن استراتژی مناسب را انتخاب کنید.
  • معامله‌گرانی که از این استراتژی استفاده می‌کنند، درک خوبی از خطهای مقاومت و حمایت خواهند داشت.
  • مشاوره برای آشنایی با روش های سرمایه گذاری در بازار بورس امریکا و هچنین شاخص های بین المللی از طریق تیم ما صورت میگیرد.
  • یک اسکالپر به دنبال این است که به سرعت پیشنهاد خرید را شکست دهد و قبل از خروج تنها به سود کوچکی اکتفا کند.

هدف اصلی یک استراتژی فارکس که از MACD استفاده می کند، شناسایی انتهای یک روند و کشف یک روند جدید است. استاپ ضرر برای یک موقعیت طولانی در پایین ترین نقطه قیمت کندل قبل از وقوع متقاطع قرار می گیرد، در حالی که توقف ضرر موقعیت کوتاه در بالاترین نقطه قیمت کندل قبل از متقاطع قرار می گیرد. یک معامله گر FX زمانی که EMA سریع از EMA آهسته از پایین عبور می کند، در موقعیت خرید قرار می گیرد و زمانی که EMA سریع از EMA آهسته از بالا عبور می کند، وارد موقعیت کوتاه می شود. در زیر لیستی از استراتژی های تجاری که برخی از بهترین استراتژی های تجاری فارکس محسوب می شوند و نحوه تجارت آن ها آورده شده است تا بتوانید استراتژی مناسب خود را پیدا کنید. همیشه با خودم می‌گویم اگر منبعی مثل وب سایت محمد فاموریان در گذشته برای خودم وجود داشت، چقدر در زندگی جلوتر بودم.

انتخاب بهترین استراتژی فارکس برای شما

این استراتژی از یک نمودار پایه 4 ساعته برای نمایش مکان های بالقوه سیگنال معاملات استفاده می کند. نمودار 1 ساعته به عنوان نمودار سیگنال استفاده می شود تا تعیین شود که موقعیت های واقعی در کجا قرار می گیرند. گاهی اوقات یک بازار از محدوده خارج می شود ، برای شروع روند به زیر حمایت یا بالاتر از مقاومت می رود. چگونه این اتفاق می افتد؟ وقتی حمایت از بین می رود و بازار به پایین ترین سطح می رسد، خریداران شروع به توقف می کنند. این به این دلیل است که خریداران دائماً متوجه کاهش قیمت های ارزان تر می شوند و می خواهند منتظر رسیدن به پایین باشند.

مهم است که برای یافتن یک استراتژی که با علایق فارکس و اهداف تجاری شما همسو باشد، وقت بگذارید. بدون این، شما برای اعمال یک استراتژی معاملاتی فارکس که واقعاً برای شما مفید است، مبارزه خواهید کرد. اگر می خواهید به تازگی از این استراتژی استفاده کنید بهتر است ابتدا این استراتژی را در یک حساب آزمایشی امتحان کنید تا ببینید مناسب سبک معاملاتی شما می باشد و کار با آن را یاد بگیرید و سپس وارد معامله واقعی شوید. معامله گران در بازارهای مالی نمی توانند بدون داشتن یک استراتژی معاملاتی معاملات موفقیت آمیز و سودآوری انجام دهند آنها همواره در معاملات خود به یک استراتژی مناسب نیازمند هستند و باید از آنها پیروی کنند. بنابراین همه معامله گران در بازارهای مالی باید استراتژی های مختلف را آزمایش کنند تا در نهایت خود را با یک یا چند استراتژی که برای سبک معاملاتی آنها مناسب است وقف دهند و از آن در معاملات خود استفاده کنند.

استراتژی حرکت

نقاط ورود و خروج را می‌توان با استفاده از تحلیل تکنیکال مطابق با سایر استراتژی‌ها پیدا کرد. وقتی یک روند قوی در بازار مشاهده شود، معامله باید در جهت آن روند انجام گیرد. برای مثال روند صعودی قوی در جفت ارز EUR/USD در نمودار بالا مشخص است. در استفاده از شاخص کانال کالا ، هر بار که CCI به زیر ۱۰۰- کاهش باید (با رنگ آبی مشخص شده)، قیمت‌ها با افزایش قیمت واکنش نشان می‌دهند. البته همه معاملات از این موضوع پیروی نمی‌کنند؛ اما از آنجایی که این روند توسط تریدرهای زیای دنبال می‌شود، هر افت باعث ورود خریداران بیشتری به بازار شده و قیمت‌ها را بالاتر می‌برد. استراتژی Bladerunner بر اساس عمل قیمت خالص، ترکیب کندل‌ها، نقاط محوری و سطوح حمایت و مقاومت برای یافتن فرصت‌های جدید است.

چرا باید یک استراتژی معاملاتی موفق داشته باشیم؟

موقعیت های ورودی با رنگ آبی با سطوح توقف در شکست قیمت قبلی مشخص شده اند. اگر ویدئوی آموزش کامل تحلیل تکنیکال ما را تماشا کرده باشید، حتما میتوانید روندها را بخوبی شناسایی کنید. در مثال ساده بالا نیز، نمودار EUR/USD یک روند صعودی را نشان می دهد که توسط اوج های بالاتر و پایین های بالاتر تایید شده است. قبلا نیز بطور خلاصه در پست ” انواع مدل ترید کردن چیست و چه مدلی از معاملات مناسب شما است ؟ ” درباره این استراتژی ها صحبت کرده ایم. اما در اینجا بطور تفصیلی و با مثال و ویدیو به 8 استراتژی معاملات فارکس میپردازیم. دوستداران تجزیه و تحلیل تکنیکال بر این باورند که قیمت هر چیزی را که در بازار اتفاق می افتد نشان می دهد.