استراتژی فارکس بدون اندیکاتور چیست؟ 2 نکته کلیدی و کاربردی-فارکس تکنیکال

به این ترتیب که با توجه به مقدار زمان ، مقدار سرمایه و دانشی که از بازار دارید بایستی استراتژی که برای شما بهترین است را خلق کنید. ساختن استراتژی بستگی دارد به اینکه به تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن بیشتر مسلط هستید یا تحلیل فاندامنتال. ساده ترین راه ساختن استراتژی؛ گلچین کردن سبک هایی است که به آن مسلط هستید و علاقه دارید سپس آن را بصورت یک مجموعه و روش یادداشت کنید و بر روی حساب دمو تمرین کنید تا آزمون و خطای استراتژی شما مشخص شود. در این روش از خط روند استاتیک و خط روند داینامیک برای گرفتن سیگنال ورود و خروج استفاده میشود.این روش به استراتژی عرضه و تقاضا فارکس معروف است که پایه و اساس آن تحلیل به سبک پرایس اکشن است. همچنین معامله گران در نمودارهای روزانه سیگنال های معتبرتری دریافت خواهند کرد که با اطمینان بیشتری می توانند با توجه به آها وارد معامله شوند. یک استراتژی معامله در فارکس که بالقوه مفید و سودآور است ، استراتژی 4 ساعته دنبال کردن است که می تواند به عنوان یک استراتژی معاملات نوسان نیز استفاده شود.

  • همچنین باید این را در نظر گرفت که ممکن است یک استراتژی معاملاتی درست باشد اما شما حتی با تمرین نیز نتوانید بر آن تسلط پیدا کنید.
  • دراین مقاله لیستی از برترین استراتژی های معامله در فارکس ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است تا بتوانید راه حل مناسب خود را بیابید.
  • برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و ساده ترین استراتژی فارکس سودده خود را خلق کنید.
  • وقتی هیستوگرام MACD از خط صفر فراتر رود، می توانید یک موقعیت طولانی را وارد کنید.

ممکن است تعجب کنید که چگونه استراتژی های فارکس می توانند به ما در بهبود تجارت و کسب سود کمک کنند. تیم باینری آپشن جاب در سال 88 به وجود آمد که شامل کارکشته ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا مجله خبری فارکس تکنیکال تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد .

ما با استراتژی های معاملاتی زیادی روبرو هستیم که می توانیم از آنها برای سرمایه گذاری و معامله در این بازار استفاده کنیم. یکی از این راهبردها استفاده از تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی است. در حالی که راهنماهای استراتژی معاملاتی زیادی برای معامله گران حرفه ای FX وجود دارد، بهترین استراتژی فارکس برای سود ثابت و ایجاد موفق ترین استراتژی های معاملاتی تنها از طریق تمرین گسترده قابل دستیابی است. بیایید لیست استراتژی های معاملاتی را ادامه دهیم و یکی دیگر از بهترین استراتژی های معاملاتی را بررسی کنیم. یکی از آخرین استراتژی‌های معاملاتی فارکس که استفاده می‌شود، استراتژی روزانه ۵۰ پیپ فارکس است که از حرکت اولیه بازار برخی از جفت ارزهای دارای نقدشوندگی بالا استفاده می‌کند.

انواع استراتژی‌های معاملاتی فارکس و سبک انجام آنها

برای آشنایی مفصل با استراتژی‌های مختلف فارکس و اینکه چگونه استراتژی فارکس بسازیم، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید. همچنین در اپلیکیشن تریدینگ ویو نیز می توانید از نظرات و تحلیل های دیگران استفاده کرده و بازخورد دریافت کنید. به طور کلی می توان از تحلیل تایم فریم و اقدام قیمت در این استراتژی استفاده کرد. _ افراد کاملا مبتدی هم براحتی میتوانند از این استراتژی به کسب درآمد برسند چرا که به زبانی کاملا ساده آموزش ها داده شده اند.

💰 آموزش گام به گام ساخت یک استراتژی و سیستم معاملاتی 📈💵

به عنوان مثال، یک بازار با ثبات و آرام ممکن است روند رو به رشدی داشته باشد، در حالی که ثابت بماند، اما با پیشرفت روند بی ثبات شود. شما باید به دنبال شواهدی از وضعیت فعلی باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا متناسب با سبک تجارت شما است یا خیر. پیپسینگ در فارکس – چطور می توان به کمک استراتژی های پیپسینگ درآمد داشت. سعی کنید طبق دستور العمل های استراتژی “Bali” و “Profit Parabolic” وارد معاملات شوید. شما نیاز دارید تا با نماد های موجود در پلتفرم آشنا شده و بدانید که به چه شکل معامله خواهید کرد.

بهترین استراتژی معاملاتی فارکس چیست؟

توجه کنید که تمام مارکت برای شما نیست و فقط کافی است تا بخش کوچکی از مارکت را برای خود در نظر بگیرید. در این بخش از مقاله ما شما را به طور خلاصه با چند روش معامله طلا آشنا می‌کنیم. تریدرهای اسکلپر معاملات خود را در حد چند دقیقه بیشتر باز نمی‌گذارند. 5-ژورنال نویسی کنید؛ یعنی از معاملات خود یادداشت تهیه کنید و در پایان روز یا هفته آن‌هارا بررسی کنید.