یورو تا 1.0460 کاهش یافت


سهام ایالات متحده با افت 2.2 درصدی نزدک و 1.8 درصد کاهش S&P 500 همچنان به کاهش خود ادامه می دهند. این بخشی از بازنگری گسترده دور اخیر خوش بینی در مورد اقتصاد و بازارهای مالی است. با آن، تمرکز تازه‌ای بر ریسک‌های مربوط به تورم سرسخت یا فرود اقتصادی سخت می‌شود.

پیش بینی های آب و هوا همچنان یک دسامبر سرد را در اروپا نشان می دهد و این یک چالش بزرگ در بازار انرژی خواهد بود. مقداری ذخیره اضافی برای گاز اروپا در کشتی های فراساحلی وجود دارد، اما ما به سرعت متوجه خواهیم شد که مک،سم قیمت گذاری و قدرت چگونه کار می کند.

یورو دلار روزانه

علیرغم تقویت گسترده دلار امروز، یورو از پوند و دلار کانادا بهتر عمل می کند. همه نگاه ها به بانک مرکزی اروپا و نشست 15 دسامبر است. بازار با احتمال 90 درصد افزایش 50 واحدی در ث،ه با افزایش 75 واحدی در ث،ه قیمت گذاری می کند. نظرات امروز و دیروز کمتر تندروانه بوده و دیدگاه ها را در حدود 50 bps ثابت کرده است.

در خالص، این جفت با توجه به سمت دلار معا، و احساسات گسترده بازار هدایت می شود. من انتظار دارم چرخش ترش در بازارها ادامه یابد. به زودی بازار در هفته آینده بر CPI ایالات متحده و فدرال رزرو متمرکز خواهد شد و این امر به احتیاط منجر خواهد شد. بعلاوه، احتمالاً فروش زیان مالیاتی نیز وجود خواهد داشت.

تبلیغات – به خواندن زیر ادامه دهید


منبع: https://forexlive.com/news/euro-extends-decline-to-10460-20221206/