هشدار بانک های وال استریت درباره رکود اقتصادی


  • بانک های پیشرو ایالات متحده در حال آماده شدن برای رو به وخامت اقتصاد در سال آینده هستند.
  • واردات و صادرات کانادا در ماه اکتبر افزایش یافت.
  • سرمایه گذاران منتظر تصمیم بانک مرکزی کانادا برای نرخ هستند.

پیش‌بینی USD/CAD امروز صعودی است. برخی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده در مورد رکود اقتصادی در روز چهارشنبه هشدار دادند که تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر را کاهش می‌دهد و دلار را بالاتر می‌برد.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ،ید توکن های NFT هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

بانکداران برجسته JPM، Chase & Co.، Bank of America و Goldman Sachs در آ، هفته اظهار داشتند که بانک‌ها خود را برای رو به وخامت اقتصاد در سال آینده آماده می‌کنند زیرا تورم و نرخ‌های بهره بالا تقاضای مصرف‌کننده را کاهش می‌دهند.

بر اساس ارقام روز سه شنبه، واردات و صادرات کانادا در ماه اکتبر با افزایش واردات ناشی از کاهش دلار کانادا افزایش یافت.

آمار کانادا گزارش داد که مازاد تجاری این کشور با سایر نقاط جهان در ماه اکتبر به 1.21 میلیارد دلار کانادا رسید که کمی بیشتر از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر بیش از 1.20 میلیارد دلار کانادا بود.

طبق آمار Statscan، افزایش صادرات دارو، شمش طلا و سکه به ایالات متحده صادرات را 1.5 درصد افزایش داد. صادرات 0.1 درصد افزایش یافت.

از آنجایی که بخش قابل توجهی از تجارت کانادا به دلار آمریکا انجام می شود، ارزش های تبدیل شده زم، افزایش می یابد که ارزش دلار کانادا نسبت به دلار آمریکا کاهش یابد. طبق آمار Statscan، واردات کانادا 2.2 درصد و صادرات در اکتبر 1.3 درصد کاهش یافته است.

به گفته استفان براون، اقتصاددان ارشد کانادا در کپیتال ا،ومی،، سطح تقریبا ثابت حجم صادرات در ماه اکتبر، علیرغم افزایش قابل توجه صادرات کشاورزی بیشتر، نشان می دهد که صنعت شروع به مبارزه با کاهش تقاضای خارجی کرده است.

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

سرمایه گذاران به جلسه تصمیم گیری نرخ بانک مرکزی کانادا در اوا، امروز توجه خواهند کرد. ا،ریت اندکی از اقتصاددانان انتظار دارند در این نشست نرخ بهره 50 واحد در ث،ه افزایش یابد.

پیش بینی فنی USD/CAD: رالی ، نر بالای 1.3600 ادامه دارد

پیش بینی USD/CAD

نمودار بالا قیمت را در یک روند صعودی قوی بسیار بالاتر از 30-SMA نشان می دهد. RSI همچنین از قدرت صعودی حمایت می‌کند زیرا در منطقه بیش از حد ،ید معامله می‌شود. بو، زم، که قیمت به بالای سطح 30-SMA و 1.3500 رسید، کنترل را در دست گرفت و تا رسیدن به سطح مقاومت بعدی در 1.3600 متوقف نشد.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی پلتفرم تجارت بریت،ا هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قبل از ش،تن قیمت در سطح 1.3600، توقف کوتاهی در سطح 1.3600 وجود داشت. در حال حاضر قیمت در سطح 1.3675 متوقف شده است. ،س‌ها ممکن است در این مرحله برای یک اصلاح حرکت کنند زیرا قیمت قبل از ادامه روند صعودی بیش از حد ،ید شده است.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی USD/CAD من

منطقه تقاضای تست قیمت EUR/USD در میان ریسک گریزی

بانک های پیشرو ایالات متحده در حال آماده شدن برای رو به وخامت اقتصاد در سال آینده هستند. واردات و صادرات کانادا در ماه اکتبر افزایش یافت. سرمایه گذاران منتظر تصمیم بانک مرکزی کانادا برای نرخ هستند. پیش‌بینی USD/CAD امروز صعودی است. برخی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده در مورد رکود اقتصادی در روز چهارشنبه هشدار دادند که تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر را کاهش می‌دهد و دلار را بالاتر می‌برد. -آیا علاقه دارید در مورد ،ید توکن های NFT اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – بانکداران برجسته JPM، Chase & Co.، Bank of America و Goldman Sachs در آ، هفته اظهار داشتند که بانک ها در حال آماده شدن برای رو به وخامت اقتصاد در سال آینده به دلیل تورم و بهره بالا هستند.


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-forecast-wallstreet-banks-warn-of-a-recession/