فارکس حرفه ای همه چیز در مورد استراتژی فارکس استراتژی Forex-فارکس تکنیکال

این به این دلیل است که به دلیل الگوهای عمل قیمت ممکن است در بازه های زمانی مختلف معاملاتی وجود داشته باشد. بنابراین، این استراتژی توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب می کند و افراد زیادی مایل به استفاده از آن هستند. دوره ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین استراتژی باینری آپشن و فارکس بحساب می آید. که میتوان به جرئت گفت فراتر از یک استراتژیست چرا که از پکیج بصورت کلی شامل دو استراتژی با تمپلت و اندیکاتور های سفارشی و چند صد دلاری میباشد و براحتی نیاز شما را برای تحلیل ساده تر بازار های مالی فراهم میسازد. مدت زمان این استراتژی معاملاتی می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت باشد.

  • از خط روند استفاده کنید که بهتر است از حداقل 3 نقطه برای دقت بیشتر استفاده شود دقت کنید که این خط روند باید با شیب مخالف باشد.
  • می خواهم به طور خلاصه نحوه استفاده از این استراتژی را در معاملات واقعی توضیح دهم.
  • معامله‌گران سوئیگ می‌توانند در زمان کمتری، تقریبا همان سودآوری معامله‌ گران روزانه را به دست بیاورند.

در این مثال، سقوط شاخص DAX 30 آلمان طبق برنامه ریزی تکنیکال و فاندامنتال انجام شد. اصلاحات فیبوناچی برای شناسایی مناطق حمایت و مقاومت، با استفاده از خطوط افقی برای نشان دادن این سطوح کلیدی استفاده می شود. مدیریت احساسات و روانشناسی بخش بزرگی از معامله هستند که باید حتما به آنها مسلط شوید وگرنه اگر بخواهید احساساتی معامله کنید یا بی نظم معامله کنید، نهایتا مرتکب ضرر بزرگی می شوید. برای نقطه ورود دقیق می توانیم به یک تایم فریم پایین تر نیز برویم تا جزئیات بیشتری را ببینیم.

استراتژی موقعیت در فارکس

از الیوت نیز استفاده می کنیم تا بفهمیم کجای موج هستیم و روند غالب ما کدام سمت است. به عنوان مثال اگر در موج 3 صعودی هستیم، خیالمان راحت است که یک حرکت پرفشار صعودی داریم. اما اگر در انتهای موج 5 هستیم، متوجه می شویم که الان دیگر وقت خرید نیست و بعد از این بازار قرار است استراحت بکند. دقت کنید گاها بعضی افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود می گردند.

این برای تریدر های این استراتژِ معاملاتی بدین معناست که علارقم فروش زیاد در این ناحیه، قیمت تمایلی به حرکت به سمت پایین را ندارد. پس بهتر است یا استراتژی معاملاتی خود و یا روش تمرین خود را تغییر بدهید. این سایت در زمینه آموزش سرمایه گذاری در بورس و بازار آتی کالا فعالیت می کند. شما همچنین می توانید از استراتژی هایی استفاده کنید که بر اساس مبانی بازار معامله می کنند زیرا در این سبک ها نیاز کمتری به تجزیه و تحلیل نمودار دارید و عمدتاً بر اساس اخبار معامله می کنید.

آشکار سازی استراتژی‌های معاملات فارکس

یکی از استراتژی‌های بالقوه سودآور معاملات فارکس، استراتژی پیرو روند ۴ ساعته است که می‌تواند به عنوان یک استراتژی معاملاتی سوئینگ نیز استفاده شود. این استراتژی از یک نمودار پایه ۴ ساعته برای غربالگری مکان های سیگنال تجاری بالقوه استفاده مجله خبری فارکس تکنیکال می کند. همچنین یک نمودار ۱ ساعته به عنوان نمودار سیگنال برای تعیین موقعیت های واقعی استفاده می شود. برای این استراتژی، معامله گران می توانند از متداول ترین الگوهای معاملاتی پرایس اکشن مانند نمودار کندل، هرامی و چکش استفاده کنند.

در همان زمان ، بازرگانانی وجود خواهند داشت که وحشت زده به فروش می پردازند یا اینکه به راحتی مجبور به بیرون رفتن از موقعیت خود شده و یا ایجاد موقعیت کوتاه می شوند زیرا معتقدند که این می تواند پایین تر شود. جدا از بحث زمان معاملات که شامل سه دسته‌بندی بالا می‌شد، میتوان دسته بندی های دیگری نیز برای انواع استراتژی معاملاتی فارکس معرفی کرد. پلتفرم‌هایی که به صورت معمول برای ترید با استراتژی معاملاتی پرایس اکشن به کار می‌روند نمی‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای ترید با سبک ولیوم را به شما بدهند. اگر شما هم علاقه‌مند به بازار فارکس باشید باید بدانید که یکی از عوامل مهمی که شما را به سوددهی مناسب می‌رساند داشتن استراتژی معاملاتی درست است. اگر در یک بروکر فارکس ثبت نام کرده اید، به احتمال زیاد ابزار متاتریدر را در اختیار شما قرار می دهند.