معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس امیرتریدر ثبت نام در بروکرها-فارکس تکنیکال

اگر بخواهیم بطور خلاصه پرایس اکشن را توضیح بدهیم باید بگوییم پرایس اکشن یک استراتژی معاملاتی هست که بر اساس رفتار قیمت در نواحی عرضه و تقاضا تصمیم به خرید یا فروش می‌گیرد. نمودار 10 دقیقه‌ای بالا نمونه‌ای ساده از این استراتژی را نشان می‌دهد. روند بلندمدت توسط میانگین متحرک (قیمت بالای 200 MA) تایید می شود. سپس از بازه زمانی کوچکتر برای هدف قرار دادن نقاط ورود/خروج استفاده می‌شود. تریدرها همچنین پوزیشن‌های خرید را با استفاده از اندیکاتور متحرک واگرایی و هم‌گرایی می‌بندند.

  • معامله‌ گرانی که بر بازه ‌های زمانی کوتاه تمرکز دارند (باز و بسته شدن معامله در همان روز) شامل اسکالپر ها و معامله ‌گران روزانه می‌شوند.
  • این اندیکاتورهایی که سعی می کنند جهت پیش بینی قیمت را پیش بینی کنند، اغلب بازسازی (در اینجا منظور ریپینت است) می شوند.
  • از دیگر مزایای سیستم های معاملاتی داخل پکیج میتوان به این مورد اشاره کرد که در تمامی تایم فریم ها بازدهی دارد و شما میتوانید با هر تایم کندلی که موفقیت بیشتری برای تحلیل دارید سیگنال مورد نظر را دریافت نمایید .
  • دقت کنید گاها بعضی افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود می گردند.

سپس به صورت یک خط، معمولاً در نمودار جداگانه زیر نمودار قیمت اصلی نمایش داده می شود. سطوح حمایت و مقاومت قوانین آهنینی را ارائه نمی دهند، آنها صرفاً یک پیامد معمول رفتار طبیعی فعالان بازار هستند. اینها فقط نمونه هایی از سیگنال هایی هستند که شما می توانید به موقع از اسیلاتورها بگیرید تا به شما کمک کنند در درک بهتر اینکه آیا بازار انرژی لازم برای ادامه دادن به روند خودش را دارد یا از همین ایستگاه برخواهد گشت. البته هم زمان با اندازه گیری انرژی بازار باید اعتبار منطقه مقاومتی پیش رو را هم در ذهن داشته باشید.

دوره جامع فارکس

ستراتژی تجارت حمل و نقل مربوط به تفاوت در نرخ بهره بین دو کشور جفت ارز مورد نظر است. ماهیت استراتژی تجارت حمل و نقل شامل وام گرفتن از کشور با نرخ بهره پایین تر است تا هزینه های شما برای خرید ارز کشور با نرخ بهره بالاتر را پوشش دهد. اگر به دنبال بهبود تجارت فارکس خود هستید، این مقاله شما را برای دستیابی به آن راهنمایی می کند.

ترید در نقاط حمایت و مقاومت

هنگام سرمایه گذاری در جهت یک روند قوی، یک معامله گر باید آماده باشد تا در برابر ضررهای ناچیز مقاومت کند با این آگاهی که سود آن ها در نهایت تا زمانی که روند فراگیر تداوم داشته باشد از زیان ها فراتر می رود. افرادی که خواهان معامله در فارکس و کسب سود بالا در آن هستند باید دارای یک استراتژی مختص به خود باشند. جدای از بحث مزایای استراتژی فارکس بدون اندیکاتور هیچ معامله گری بدون داشتن یک استراتژی نمی تواند موفق شود. هر معامله گری باید نهایت وقت و انرژی خود را به کار بگیرد تا استراتژی مخصوص به خود را به دست بیاورد.

ترید بر اساس هم پوشانی خطوط فیبوناچی مورد علاقه بعضی از تریدرهاییست که من می شناسم. اگر به تنهایی استفاده شوند ، زیاد قابل اعتماد نیستند ولی اگر به وسیله دیگر اندیکاتورها فیلتر شوند ، بسیار معتبر هستد. چنانچه استراتژی های خوبی هم در اختیار دارید برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی در اختیار سایر افراد قرار گیرد. یک راه موثر این است که قبل از خارج شدن کنترل وضعیت از دستتان، مجله خبری فارکس تکنیکال یک مقدار یا درصد ضرر را تعیین کنید که در صورت وقوع آن، باید عقب ‌نشینی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید. معامله‌گران میان ‌مدت و بلند مدت معاملات خود را از چند روز تا چند هفته و ماه و حتی در برخی مواقع سالها باز نگه می‌دارند. معامله‌ گرانی که بر بازه ‌های زمانی کوتاه تمرکز دارند (باز و بسته شدن معامله در همان روز) شامل اسکالپر ها و معامله ‌گران روزانه می‌شوند.

ایتسکا به شما اطلاعات کاملی از نحوه حضور در بازار های مالی را ارائه میکند. اول پرداخت این افتخار را دارد که با بیش از ده ها طرح و ایده نو پیشتاز در عرصه پرداخت های بین المللی باشد و از طرفی یک محیط ایمن و قابل اعتماد را برای کاربر ایجاد کند. تیم مدیریت اول پرداخت با سابقه کاری طولانی مدت در عرصه پرداخت های آنلاین توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران حوزه وب آنلاین را کسب کند. نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم. پیشنهاد می کنم که با یک کارگزار (بروکر) مطمئن معامله کنید اینجا. سیستم این امکان را به شما می دهد که یا خودتان به معامله بپردازید یا معامله ی معامله کنندگان موفق از سرتاسر دنیا را کپی کنید.