آیا کارت های پوکمون سرمایه گذاری خوبی هستند؟


از آنجایی که جهان با کمبود ا،ر اقلام مواجه است، مردم مجبور به مق، با افزایش قیمت ها در سرگرمی ها و کل،یون های مورد علاقه آنها هستند. خواه سوئیچ های نینتندو که در زمان خاموش شدن کووید بسیار محبوب بودند یا قطعات رایانه شخصی که هنوز کمیاب هستند، کل،یون ها کمیاب تر و نادرتر می شوند.

همانطور که گفته شد، مشکلاتی در مورد برخی از مجموعه های فرهنگ پاپ وجود دارد، مانند چاپ بیش از حد پاپ های Funko که شروع به کاهش قیمت برای تعداد زیادی کرده است. برای ا،ریت بزرگ، قیمت ها به طور پیوسته افزایش یافته است، و دست ما را برای یک بسته جدید فسیل، جنگل، یا هر WOTC دشوار می کند.

ناگفته نماند بسته ها و مجموعه های جدیدتر با قیمت های گران تری ،ده فروشی می شوند. معامله چیست، آیا آنها به دلیل فروشندگان به افزایش قیمت ادامه می دهند یا با تبدیل شدن به مشکل چاپ و نگهداری، ارزش آنها کاهش می یابد؟

از آنجایی که بازی به ،وان یک صنعت به رشد خود ادامه می‌دهد و رسانه‌ها به شکلی از سرگرمی روزانه تبدیل می‌شوند، مشتریان بیشتری می‌خواهند نمایش‌ها یا بازی‌های مورد علاقه‌شان وقتشان را اشغال کند. جعبه‌گشایی‌های توییچ و یوتیوب محبوبیت زیادی دارند و باز ، کارت‌های Tiktok با ستاره‌هایی مانند PokeRev و Leonhart که توجه جریان اصلی را به کارت‌های پوکمون جلب می‌کنند مانند همیشه محبوب هستند.

با این حال، فشار قابل توجهی که این جنون را دوباره شروع کرد با لوگان پل آغاز شد. لوگان پل چکش روی بسته‌های کارت TCG باقی‌مانده مانند جعبه‌های بدون سایه و Neo-Genesis را پایین آورد. طرفداران این سریال از لوگان پل به دلیل ایجاد هجوم افزایش قیمت برای سریالی که بسیار دوست داشتند، صدا می زنند. با این حال، این فقط در Logan نبود، زیرا محصولات کل،یونی مانند بازی‌های ویدیویی در قیمت‌های هذی، کاهشی نداشته‌اند.

بیایید با انتشار اصلی این مجموعه کارت شروع کنیم، زیرا شوق پوکمون تا حدود سال 1999 اتفاق نیفتاد. با شروع مجموعه های اصلی مانند Wizards of The Coast یا Japanese Pocket Monsters، بسیاری از طرفداران در ابتدا جعبه های تقویت کننده خود را مهر و موم نگه داشتند. ست های پایه یا به طور کلی بسته های تقویت کننده از این سری اکنون با بیش از دویست دلار با افزایش شصت برابر قیمت اصلی به فروش می رسد.

اکنون، این فقط برای یک بسته تقویت کننده است، تصور کنید یک جعبه تقویت کننده نسخه اول دارید! بسته های تقویت کننده نسخه اول می توانند هر کدام حدود پانصد دلار به فروش برسند که ی،د و پنجاه و یک برابر قیمت اصلی افزایش می یابد. شما درست خواندید اگر به جعبه‌های تقویت‌کننده نسخه اول نگاه می‌کردیم، آن‌ها می‌توانند سنگین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشند، و تا شش رقمی بالاتر. کارت های پوکمون تا به امروز بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

هر نسل از پوکمون‌ها مجموعه جدیدی از شروع‌کننده‌ها و اضافه‌شده‌ها به نسل مذکور دریافت می‌کنند. در حال حاضر تا هشت نسل از مجموعه‌های پوکمون در جهان منتشر شده‌اند که برای هر نسل زیرمجموعه‌های مختلفی وجود دارد. به ،وان مثال، Crown Zenith مجموعه بعدی است که در دوره Sword & Shield منتشر می شود، با لوکاریو کاور پوکمون برای بیرون کشیدن از مجموعه.

قبل از آن، کارت بدنام Lugia Alt Art از طوفان نقره ای بود که می تواند پانصد دلار در شرایط عالی به دست آورد. به خاطر داشته باشید، مجموعه هایی از این دست در مورد اینکه چگونه به قیمت در آینده واکنش نشان می دهند، ناشناخته هستند. برخی ممکن است ارزش بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند، اما این بستگی به مجموعه کارت‌ها و پوستر پوکمون آنها دارد. پوکمون‌های کمیاب‌تر مانند Lugia، Charizard و افسانه‌های مختلف بیشتر از سایرین به دنبال آن هستند.

بیایید به سراغ یکی از با ارزش ترین کارت های پوکمون در تمام دوران ها برویم و احتمالاً محبوب ترین پوکمون در تاریخ بازی، کارت و تلویزیون است. مجموعه پایه PSA 10 Holo Shadowless Charizard. یک لقمه، اما بیشتر از یک پنی زیبا به قیمت برای ،، که به اندازه کافی خوش شانس هستند که یکی از آنها را داشته باشند یا یکی از آن ها را بکشند، می رسد.

این کارتی است که ا،ر بازیکنان و طرفداران پوکمون را به جمع آوری این کارت های کمیاب بازگرداند. Charizard های زیادی چاپ و تکرار شده اند تا این یکی را جایگزین کنند، اما هیچ کدام به محدودیت ها و نادر بودن کارتی نرسیده اند که این شوق را آغاز کرد. برای ،، که این کارت‌ها را کشیده‌اند، می‌تو،د شرط ببندید که در جعبه‌ها و مجموعه‌ها بسته شده‌اند و فقط با قیمت‌های من، فروخته می‌شوند.

قیمت من، یکی از اینها دقیقا چقدر است؟ بیایید بگوییم حدود چهارصد هزار دلار خواهد بود، و این یک سرقت برای ،ی است که در بازار فهرست شده است، زیرا با گذشت سالها ارزش آنها افزایش می یابد.

کارت مورد نظر، جایزه 400000 دلاری

برای روز مدرن، بهترین سرمایه گذاری که با مجموعه های جدید می بینم، بسته های پوکمون جشن 25 است. اگرچه ا،ر آنها بازچاپ هایی از مجموعه Wizards Of The Coast هستند، اما به نظر می رسد ارزش آنها از زمان انتشار اولیه تقریباً دو برابر شده است. ناگفته نماند که با باز شدن و فروش این مجموعه های اصلی پوکمون، تعداد کمتری از مجموعه ای که همه چیز را شروع کرده در دسترس خواهد بود.

به نظر ما، طرفداران بیشتری شروع به هجوم به بسته های 25th Cele،tion خواهند کرد. تعداد زیادی مجموعه مختلف وجود دارد که اگر هر دو را داشته باشید، می‌توانند ارزش قیمت و زمان را داشته باشند. هر چیزی Neo-Genesis از نسل دوم پوکمون محبوب است و به اندازه اینها بی‌ارزش است. بسته‌های تقویت‌کننده سیاه و سفید نیز در صورتی که برای قیمت‌های پایین‌تر به دست آمده باشند، می‌توانند انتخاب شوند.

از طرف دیگر، آیا هزینه‌ها یا نرخ‌های کل،یون‌های مورد علاقه ما برای آینده ضرر خواهد داشت؟ بچه‌ها دیگر شانس باز ، و لذت بردن از کارت‌های پوکمون مورد علاقه‌شان را به دلیل اسکالپرها و فروش مجدد ندارند، و لذت را از ،، که بازی می‌کنند یا جمع‌آوری می‌کنند، می‌گیرد. ناگفته نماند که بازی‌ها با افزایش هزینه‌های PS2، Gamecube و ک،یک Xbox افزایش یافته‌اند.

خوشبختانه، Game Freak در چاپ بسته‌های تقویت‌کننده Pokémon به‌خوبی عمل کرده است تا با مجموعه‌های ارزان‌تری مانند Fusion Strike و Darkness Ablaze، آن احساس قدیمی را به دست آورد. به نظر می‌رسد که کارت‌های پوکمون به صعود خود به بالای لیست خواسته‌های همه ادامه می‌دهند.

به طور کلی، من می گویم که به دنبال کارت های پوکمون با این ایده نباشید که ارزش قیمت Charizard بدون سایه را دارند. در زمان من،، همه این بسته‌های قدیمی و بسته‌های مدرن وقت خود را خواهند داشت، درست مانند هر چیز دیگری با رشد و گذر سال‌ها.

همانطور که بازی‌های پوکمون به پیشرفت و انتشار خود ادامه می‌دهند، مانند Scarlet and Violet یا Pokémon GO، طرفداران مایلند خود را به هر چیزی که با پوکمون مورد علاقه‌شان منتشر می‌شود متصل کنند. برای هرچی پوکمون گو می درخشد
که در بازی‌هایی مانند GO یافت می‌شوند، به راحتی می‌تو،د Eldorado.gg را برای آ،ین و بهترین معاملات بررسی کنید.

تبلیغات – به خواندن زیر ادامه دهید


منبع: https://www.forexlive.com/Education/are-pokmon-cards-a-good-investment-20221223/