۴ استراتژی ساده برای سرمایه‌گذاری؛ چیز‌هایی که می‌دانیم و از یاد می‌بریم ارزدیجیتال

با مشاهده این فایل می‌توانید تصمیم درست‌تری نسبت به ورود و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و ثبت نام در دوره آموزش جامع ارز دیجیتال آکادمی آینده بگیرید. در این چنین حالت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری می تواند ارزهای با ثبات و بالای جدول مانند بیت کوین و اتریوم باشد. این چنین ارزهایی گرچه نوسان کمی دارند اما به هر حال می توانند درصد ریسک معقولانه تری نسبت به سایر ارزها داشته باشد. اما باید در کل این مسئله را در نظر داشته باشید که اساسا بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان محسوب می شود. استراتژی معاملاتی به شما نشون میده که در چه زمانی باید چه حرکتی داشته باشیم.

  • اگر احساس می‌کنید که یک پروژه دارای پتانسیل بالایی‌ست، اما سرمایه بازار آن هنوز کم است، احتمالاً چیزی را که به دنبالش بودید را پیدا کرده‌اید.
  • ارزهای دیجیتال جام جهانی قطر که از بنیاد (فاندامنتال) خوبی برخودارند، فرصت جذابی برای کسب…
  • به این نکته توجه داشته باشید که تعداد معاملات زیاد می‌توانند ساعات زیادی از زمان شما را به خود اختصاص دهند.
  • با این حال اغلب مواقع، خرید در چنین شرایطی، به سودآورترین سرمایه‌گذاری‌ها تبدیل می‌شود.

سلام خدمت جناب محرابی، لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم تراست ولت رو نصب و ازش استفاده کنم . ترید اختیاری به این معناست که از داوری و شهود خودتان به عنوان بخشی از فرآیند معامله استفاده کنید. این به آن معنا نیست که فرآیندهای دیگر بد هستند، بلکه شاید فرآیندهای دیگر برای مبتدیان ایده‌آل نباشند چون بسیاری از آن فرآیندها مستلزم مهارت‌های دیگر (مثل مهارت‌های کدنویسی، آماری و ریاضی) و زمان بیشتری برای یادگیری و کسب مهارت هستند. فرآیندی که پیشنهاد می‌کنم الگویی است که می‌توانید از آن برای طراحی فرآیند معاملاتی‌تان استفاده کنید.

معایب میانگین کم کردن

اگر فکر می کنید نمی توانید با این هیجان کنار بیایید و یا تحمل این هیجان برای شما سخت است، سراغ نوسان گیری ارزهای دیجیتال نروید. شناخت شما از خودتان می تواند عملا رابطه ای خوب و متقابل با بازار برای شما ایجاد کند. شناخت شما از خودتان و شناخت شما از بازار هرچقدر قوی تر، عمیق تر و طولانی تر باشد، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر و بیشتر می شود.

بیت کوین طی سال‌های گذشته به‌طور متوسط ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است. هر روز خبر جدیدی از کوین‌هایی با ۱۰ یا ۱۰۰ برابر بازدهی می‌شنویم. استراتژی؛ کلمه‌ای که تفاوتی ندارد معامله‌گر باشید یا دانشجو، کارگر باشید یا کارمند، مطمئناً آن را بارها و بارها شنیده‌اید. با این حال، در بحث معامله‌گری و سرمایه‌گذاری، استراتژی نقشی پررنگ‌تر دارد؛ چراکه پای پول شما در میان است و تصمیم اشتباه مساوی با ضرر است. اصولا کوین‌های با ارزش بازار کم، نوسانات بالایی را تجربه می‌کنند.

بروزرسانی رایگان

موفق‌ترین تریدرها ارزش تمرین و سخت‌کوشی را می‌دانند و با بررسی عملکرد گذشته، خود را برای آینده آماده می‌کنند. آنها استراتژی‌های جدید را آزمایش می‌کنند و همواره در حال یادگیری و مطالعه شرایط بازار هستند. روش میانگین کم کردن می‌تواند روشی کارا باشد، در صورتی که نکات زیر مد نظر قرار گرفته شوند. آن‌ها برای در امان ماندن از کاهش قیمت یک سهم، با استفاده از سطوح حد ضرر میانگین کم می‌کنند. زمانی میانگین کم کردن موثر است که روند قیمتی در نهایت بازگردد؛ چراکه بر بزرگنمایی سود تاثیر دارد.

کاهش ریسک سرمایه‌گذاری با انتخاب استراتژی صحیح

بنا براین با این کار شما در سود و زیان یک تریدر دیگر شریک خواهید شد. به عنوان مثال اگر از نگاه حامیان بیت کوین به ماجرا نگاه کنیم، هولد کردن ارز دیجیتال، یک استراتژی برای غلبه بر ترس عدم قطعیت و تردید است. آنها معتقدند پادشاه ارزهای دیجیتال سرانجام اقتصاد دنیا را دگرگون می‌کند. بنابراین خرید و نگهداری آن، به شرط صبر کافی، در هر زمانی سودده خواهد بود. حالا که با روش‌های مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری آشنا شدیم، وقت آن رسیده تا انواع استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال را برای کاربران مبتدی معرفی کنیم. موقعیتی را در نظر بگیرید که قیمت بیت کوین با همان مقدار 10 درصد کاهش می‌یابد.

کنترل ذهن و هیجانات به خصوص در بازار رمزارزها، به دلیل نوسانات بسیار زیاد و وابستگی شدید به اخبار منتشر شده پیرامون این بازار، نقش مهم و کلیدی در موفقیت در این بازارها خواهد داشت. در این جلسه راهکارهای کلیدی و عملیاتی به جهت فاصله گرفتن از خطاهای رایج ذهنی معامله گری در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و به شما خواهیم آموخت که چطور معاملات خود را برای رسیدن به موفقیت بیشتر و سودآوری مستمر، کنترل و آنالیز کنید. اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، شما برای این که بتوانید یک نوسان گیر خوب و ماهر شوید، ابتدا باید خودتان را بشناسید، سپس از بازار و ارز های مورد نظر شناخت خوبی به دست بیاورید. کار با اندیکاتورها و انواع ابزارهای دیگر برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال اتفاقی است که می توانید آن ها را سریع و ساده یاد بگیرید. شما قرار است در مدت زمان کوتاه نوسان گیری ارزهای دیجیتال خودتان را انجام دهید. همانطور که گفتیم این زمان کوتاه می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت باشد.

شما یا یاد می‌گیرید که سریع تصمیم بگیرید و عمل کنید یا از قافله عقب خواهید افتاد. بازار ارزهای دیجیتال به بازارهای دیگری که پیش از این دیده‌اید، شباهتی ندارد. نوسانات، در رمزارزهای با ارزش بازار کم در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بیشتر بوده و این ارزها عموماً مورد استقبال تریدرها هستند.

اگر درس‌های خود را خوب یاد بگیرید همواره شانس بیشتری برای کسب سود وجود خواهد داشت. اگر کوین‌هایتان افزایشِ قیمتِ شدیدی را تجربه کردند، در پی کسب سود باشید. پس از ۳ ماه ایلان ماسک درباره این میم کوین توییتی ارسال می‌کند. در این لحظه بهتر است ۱,۵۰۰ دلار از دارایی‌تان را نقد کنید. به این ترتیب شما سرمایه اولیه خود را خارج کرده‌اید، مقداری سود کرده‌اید و البته همچنان می‌توانید عضوی از جامعه دوج کوین باقی بمانید (البته اگر این موضوع مهمی باشد). مزیت اصلی میانگین کم کردن این است که سرمایه‌گذار می‌تواند میانگین قیمت هولد کردن رمز ارز خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.