۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

همانند قطاری که وقتی از یک ایستگاه رد می شود تا ایستگاه بعدی حرکت می کند. و وظیفه ما تریدرها پیدا کردن این ایستگاه ها ( سطوح مهم و کلیدی) روی هر نمودار است. برای این کار از چندین ابزار می توانیم استفاده کنیم و منطقه PRZ مهمی که دنبالش هستیم در واقع جایی هست که تعداد زیادی از این ابزارها هم پوشانی پیدا می کنند. از الیوت نیز استفاده می کنیم تا بفهمیم کجای موج هستیم و روند غالب ما کدام سمت است.

  • نمودار بالا یک نوار حمایت و مقاومت واضح را نشان می دهد که معامله گران از آن به عنوان نقاط ورود/خروج استفاده می کنند.
  • کسانی هم که هنوز نمیدانند متاتریدر چه چیزی هست باید عرض کنیم که یک نرم افزار تحلیلی کمکی میباشد که دارای ده ها اندیکاتور و ابزارهای مختلف است و قابلیت نصب انوع تمپلت ها و اندیکاتور های سفارشی را نیز دارا است.
  • این استراتژی زمانی است که معامله‌گران از روند قیمت استفاده می‌کنند تا بهترین قیمت پرداختی را بدست آورند، که میان تازه کاران و همچنین معامله‌گران با تجربه محبوبیت دارد.
  • چندین روش برای این کار برای امتحان استراتژی های فارکس گفته شده است که بعدا ذکر خواهد شد.

اگر به تنهایی استفاده شوند ، زیاد قابل اعتماد نیستند ولی اگر به وسیله دیگر اندیکاتورها فیلتر شوند ، بسیار معتبر هستد. توجه داشته باشید تمامی محصولات این سایت از سایت های بروز خارجی تهیه و ترجمه شده است و هیچکدام از محصولات مورد تایید و یا رد صاحبان این سایت نمی باشد. لذا حتما قبل از حصول اطمینان از کیفیت ربات ها و محصولات حتما آنها را در حسابهای دمو و یا حسابهای با ریسک کم مانند حسابهای سنت و میکرو بارها و بارها تست کنید.

بهترین و سود آور ترین استراتژی فارکس و ارزهای دیجیتال ⭐️💵

این ده مورد از محبوب ترین استراتژی های مورد استفاده برای تجارت جفت ارز است. به همین دلیل است که ما راهنمای خود را طوری تنظیم کرده‌ایم که بهترین استراتژی معاملات فارکس را برای تعدادی از فعالیت‌های مختلف معاملاتی شامل شود. مهم است که برای یافتن یک استراتژی که با علایق فارکس و اهداف تجاری شما همسو باشد، وقت بگذارید.

بهترین استراتژی فارکس | استراتژی فارکس به چه معناست ؟

ماهیت و موفقیت اسکالپینگ در باز کردن موقعیت‌های کوتاه‌مدت مختلف و اجرای معاملات زمانی است که سود مرتبط در اوج است. یک موقعیت معمولاً برای مدت زمان بسیار کوتاهی – حدود 30 دقیقه – نگه داشته می شود. مهم است که از جفت ارزهایی استفاده کنید که بسیار روان هستند و اسپردهای کوچکتری برای شما فراهم می کنند. به منظور حفظ یک استراتژی سودآور در این زمینه، از شما خواسته می شود که موقعیت های زیادی را باز کنید و تغییرات قیمت دارایی پایه (جفت ارز یا ارز) را پیگیری کنید. برعکس، استراتژی‌ای که دیگران آن را رد کرده‌اند ممکن است برای شما مناسب باشد. بنابراین، ممکن است برای کشف استراتژی های معاملاتی فارکس که مناسب شما هستند، آزمایش لازم باشد.

استراتژی فارکس چگونه به بهبود معاملات کمک می کنند؟

الگوهای کلاسیک مانند مثلث، هد اند شولدر و مستطیل هم در حقیقت همین امر را ارزیابی می کنند. به عنوان مثال در الگوی مثلث افزایشی شما یک منطقه مقاومتی دارید که بازار بارها زیر آن نوسان می کند تا در نهایت می تواند خط بالای مثلث را بشکند و روند صعودی جدیدی را آغاز کند. برای مثال اگر شاخص USD در حال نزول بود و شاخص CAD روند صعودی داشت، روی جفت ارز USDCAD پوزیشن خرید جواب نمی دهد. از دیگر مزایای سیستم های معاملاتی داخل پکیج میتوان به این مورد اشاره کرد که در تمامی تایم فریم ها بازدهی دارد و شما میتوانید با هر تایم کندلی که موفقیت بیشتری برای تحلیل دارید سیگنال مورد نظر را دریافت نمایید .