۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

از مزایای این استراتژی می‌توانیم زمانی کوتاه‌تر و نسبت به متوسط اشاره کنیم. اما معایب این استراتژی این است که ما می‌توانیم از این استراتژی صرفاً در بازار فارکس استفاده کنیم به همین دلیل فرصت های معاملاتی کمتری برای ما به وجود می آید. در این نوع معامله شما باید یک جفت ارز را با قیمت ارائه شده پایین خریداری کرده و آن را سرمایه گذاری کنید تا به قیمت بالاتر رسیده و بتوانیم روی قیمت خریداری شده آن ارز سود کنیم. در این استراتژی سهامداران و سرمایه‌گذاران از دو طریق سود می‌برند، یکی از بازارهای روندی و دیگری از بازارهای رنج؛ شما برای حضور در این بازار و استفاده این استراتژی باید سقف و کف قیمت یک جفت ارز را به خوبی بدانید. نکته قابل ذکر و حائز اهمیت در این استراتژی این است که پیش از بسته شدن بازارهای مالی تمامی معاملات شما در آن روز بسته خواهند شد. ما از اصول تحلیل فاندامنتال به ندرت در استفاده از استراتژی پرایس اکشن استفاده می‌کنیم.

معامله‌گران میان ‌مدت و بلند مدت معاملات خود را از چند روز تا چند هفته و ماه و حتی در برخی مواقع سالها باز نگه می‌دارند. تنظیمات و ابزار معاملاتی به عناصر گوناگونی مربوط می‌شود که در نهایت اگر انتخاب درستی داشته باشید، شما را به معاملاتی با احتمال سودآوری بالا راهنمایی می‌کند. بازار های نوسانی می‌توانند تاثیر سریع و سنگینی بر روی جفت ‌ارزهایی که جفت‌ ارزهای حامل محسوب می‌شوند، داشته باشند. برای مثال اگر پوند بریتانیا دارای نرخ بهره 5 درصد باشد و دلار آمریکا نرخ بهره دو درصدی داشته باشد و شما به خرید جفت‌ارز GBP/USD بپردازید، در واقع در حال انجام معامله حامل هستید. برای هر روزی که شما این معامله را حفظ می‌کنید، تا زمانی که در جهت مثبت از نظر بهره معامله می‌کنید، بروکرتان به شما اختلاف بهره بین دو ارز را پرداخت می‌کند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه ندارید معامله شما طولانی مدت باز باشد، ممکن است به این سبک علاقه‌مند شوید. برای آشنایی بیشتر با موضوع اسپرد می‌توانید به مقاله هر آنچه باید در مورد اسپرد در فارکس بدانید مراجعه کنید. تریدرهای اسکلپر معاملات خود را در حد چند دقیقه بیشتر باز نمی‌گذارند.

  • یک استراتژی معاملاتی فارکس نحوه ورود و خروج از معاملات را با استفاده از شاخص های فنی برای شناسایی سطوح کلیدی قیمت تعریف می کند.
  • در این نوع استراتژی، معامله گران کمتر نگران نوسان های کوتاه مدت در بازار معاملاتی هستند و در عوض تمرکز خود را بر روی حرکات قیمتی بلند مدت گذاشته‌اند.
  • اگر یک شغل تمام وقت دارید، به چگونگی مدیریت زمان خود بین کار و معاملاتتان توجه داشته باشید.
  • افرادی که می خواهند در این بازار معامله کنند، باید بدانند که در این بازار تصمیم گیری بر اساس احساسات، کار و هم چنین ایده خوبی برای فرد نمی باشد.
  • ما این استراتژی معاملاتی را می‌توانیم جز یکی از استراتژی های معاملاتی میان مدت در فارکس طبقه بندی کنیم.

در این باره باید بگوییم که ما در مقالات آینده آموزش کامل آن را برای علاقه مندان خواهیم گذاشت. علاوه بر آن افراد می توانند در اینترنت جستجو کنند، چرا که در اینترنت سایت هایی وجود دارند که آموزش آن را به طور کامل و دقیق در صفحه خود برای افراد و علاقه مندان قرار داده اند. همین حالا به بخش خدمات سایت ایران بورس بروید و از خدمات بهترین استراتژی فارکس در جهان بهره ببرید. گاهی اوقات یک بازار از محدوده خارج میشود و به زیر سطح حمایت یا بالاتر از مقاومت حرکت می‌کند.

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin

چنین نمودارهایی به دلیل بازه زمانی طولانی تر، می توانند بیش از 100 پیپ در روز به شما بدهند، که این امکان را دارد که بهترین معاملات فارکس را انجام دهد. پوزیشن تریدینگ رویکردی بلندمدت است که شما می‎توانید در آن برای هفته‌ها یا حتی ماه‌ها، پوزیشن خود را حفظ کنید. بازه‌ی زمانی مناسب این استراتژی معاملاتی، معمولاً روزانه و هفتگی است.

پیروی از استراتژی های مشخص و داشتن نظم در معاملات میتواند بازدهی شما را افزایش دهد. در این مقاله، بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس را پوشش داده‌ایم که میتوانید از همین امروز شروع به پیاده سازی آنها کنید. اما باید این را در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در این بازارها زمانی پرسود است، که ما به تمام بازارهای معاملاتی ارزی آشنا باشیم و اطلاعات زیادی در این باره داشته باشیم.

سوینگ تریدینگ

درک این استراتژی ها آسان است و به شما اطمینان می دهد که به موجب آن می توانید تجارت آنلاین فارکس را با تردید کمتر و قدرت بیشتر شروع کنید. استراتژی های معاملات هفتگی فارکس بر اساس اندازه موقعیت های پایین تر و اجتناب از ریسک های بیش از حد است. استراتژی های فارکس یک بحث پیچیده و هم چنین جذاب برای هر معامله گر در این بازار است.

البته باید در نظر داشته باشید که باید مدیریت ریسک خود را نیز تقویت کنید تا به سوددهی در این بازار برسید. اگر مدت زمان استراتژی تریدینگ برای شما حائز اهمیت است باید بگویم که این استراتژی فارکس مدت زمان طولانی انجام می‌شود ممکن است که برای سرمایه گذاری شما از هفته ها تا سالها به طول بیانجامد. لازمه‌ی پیدا کردن یک استراتژی فارکس نیازمند این است که شما چندین عامل مختلف را در کنار هم قرار داده و برآیند آنها یک استراتژی خوب را به شما تحویل دهد. همانطور که قبلاً گفتیم استراتژی‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها در معاملات خود بهره ببرید. اما مهم است که شما ساده‌ترین و کارآمدترین و در عین حال قابل فهم‌ترین استراتژی را برای معاملات خود انتخاب کنید.