۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

این تئوری می گوید که با ترسیم نوارها در فاصله معینی از میانگین قیمت بازار، یک معامله گر می تواند حرکت بازار قابل توجهی را مشخص کند. اگر بازار از طریق نوارهای مرزی حرکت کند، به احتمال زیاد قیمت بازار در آن جهت به روند خود ادامه خواهد داد. مانند نشانگر باند بولینگر، کانال کلتنر از دو باند مرزی – ساخته شده از دو میانگین متحرک ده روزه – در دو طرف میانگین متحرک نمایی استفاده می کند.

  • ممکن است شنیده باشید که حفظ نظم و انضباط یکی از جنبه های کلیدی تجارت محسوب می شود.
  • این استراتژی با توجه به پیچیدگی، سیگنال‌هایی با دقت بالا ارائه می‌دهد.
  • معامله‌گران می‌توانند از کانال‌ها استفاده کنند تا با مقایسه رابطه قیمت با هر طرف کانال، تعیین کنند که آیا ارز بیش از حد فروخته شده یا بیش از حد خرید شده است.
  • میانگین های متحرک یا همان موینگ اوریج ها، ابزارهای کاربردی هستند که یکی از کاربردهایشان همین است که در یافتن مناطق PRZ کمک زیادی به معامله گران می کنند.

اگر علم تابلو خوانی و بازار خوانی خوبی دارید می‌توانید نوسان گیری کنید سرمایه خود را در مدت زمانی کرد چند برابر کنید. استفاده از این استراتژی فارکس معاملاتی زمانی کار آمد است که روند مشخص و همچنین نوسانات مهمی در بازار وجود داشته باشد. در استفاده از این استراتژی تحلیل تکنیکال می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. این‌ها مشکلات متداولی هستند که بسیاری از معامله‌گران در فارکس با آن‌ها مواجه می‌شوند. بسیار مهم است به این درک برسید که احتمال وقوع معاملات متوالی منفی چقدر است و همینطور اینکه آمار و ارقام و احتمالات در حرفه معامله‌گری چطور کار می‌کند. در این مقاله به توضیح مفاهیم اساسی و مهمی در این زمینه می‌پردازیم و همچنین نکات عملی و مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا مرتکب اشتباهات زیان‌بار و سنگینی در فعالیت‌های معاملاتی خود نشوید.

استراتژی معاملات نوسان Forex Zoro Signals

و بعد معامله‌ای با بالاترین حجم میکنم که نصف یا همه حسابم رو خالی می‌کنه. یک راه موثر این است که قبل از خارج شدن کنترل وضعیت از دستتان، یک مقدار یا درصد ضرر را تعیین کنید که در صورت وقوع آن، باید عقب ‌نشینی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید. اگر شما یک معامله با یک مینی لات (10 هزار دلار آمریکا) باز کنید و تنها 250 دلار مارجین واقعی برای باز کردن معامله داشته باشید، بر اساس 10 هزار دلار بهره دریافت خواهید کرد، نه 250 دلار. بنابراین برای هر روزی این معامله باز است، بروکر به شما تفاوت نرخ بهره پوند بریتانیا و دلار آمریکا را به شما پرداخت می‌کند که در این مثال 3 درصد محسوب می‌شود.

نکاتی برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق پارت اول

با این حال، برای تجارت موثر، مهم است که جهت قدرت یک روند جدید را قبل از ورود به یک موقعیت تایید کنید. گرچه ممکن است شما اولین نفری باشید که وارد تجارت می شوید، اما صبور بودن در نهایت شما را از خطرات غیر ضرور محافظت می کند. سوینگ تریدینگ یک استراتژی میان‌مدت است که در آن می‌توان معاملات خود را از چند روز تا چند هفته نگاه داشت. بازه‌ی زمانی مورد استفاده‌ی معامله‌گر در این استراتژی، یک‌ ساعته و چهار ساعته است. مسئله‌ی مهم برای معامله‌گر سوینگ، شناسایی و گرفتن یک حرکت متقل یا سوینگ در بازار است، از این رو، بسیار مهم است که مفاهیم تکنیکال، مانند پشتیبانی و مقاومت، الگوهای کندل استیک و مووینگ اوریج‌ها را بلد باشد.

یا مثلاً وقتی سکه‌ای پرتاب می‌کنند و چهار مرتبه خط ظاهر می‌شوند، فکر می‌کنند الان دیگر احتمال اینکه شیر ظاهر شود، بیشتر است. یا وقتی در لاتاری شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر خودشان یک عدد را انتخاب کنند، شانس برنده شدن بیشتری دارند. وقتی می‌بینید که یک بازیکن بسکتبال پشت سر هم ۵ یا ۶ مرتبه توپ را داخل سبد می‌اندازد و امتیاز می‌گیرد، مردم معمولا می‌گویند این بازیکن روی دور خوش‌شانسی افتاده و به نظر می‌رسد چیزی جلودار او نیست. یعنی شما هر بازیکنی را که برای مدتی زیر نظر بگیرید، می‌بینید که آن‌ها هم همین خوش‌دستی و گرفتن امتیازهای متوالی را تجربه کرده‌اند. در این قسمت چند استراتژی بسیار عالی از بین تعداد زیادی استراتژی انتخاب شده و در اختیار شما قرار گرفته. بنابراین باید برای خود قوانینی تعیین کنید که در این مواقع بتوانید احساسات خود را مدیریت کنید.