۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

معامله گران فارکس می توانند از استراتژی کانال Keltner برای تعیین اینکه چه زمانی جفت ارز از میانگین متحرک فاصله گرفته است استفاده کنند. احساسات بازار با نگرش سرمایه گذاران نسبت به بازار مالی یا امنیت خاص تعریف می شود. اینکه مردم چه احساسی دارند و چگونه در بازار فارکس رفتار می کنند، مفهومی است که پشت استراتژی احساسات بازار وجود دارد. لازم به یادآوری است که بازار فارکس به شدت نقد است و از نظر حجم معاملات بزرگترین بازار جهان است.

  • استراتژی ایچیموکو فارکس یک استراتژی کاربردی فارکس است که بر اساس اندیکاتور ایچیموکو طراحی شده است.
  • بازه‌ی زمانی مناسب این استراتژی معاملاتی، معمولاً روزانه و هفتگی است.
  • شکست زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت بازار از محدوده ادغام یا معاملات خارج می‌شود – این معمولاً زمانی است که سطح حمایت یا مقاومت برآورده شده و از آن فراتر رفته است.
  • معامله روزانه برای استراتژی معاملاتی و کسانی مناسب است که در طول روز، زمان کافی برای تجزیه و تحلیل، اجرا و نظارت بر یک معامله در اختیار دارند.

جنبه‌ی منفی اهرم این است که شما همینطور ممکن است به مقدار بیشتری از حالت عادی ضرر کنید و در نتیجه به بروکر خود مبالغ بالایی را بدهکار شوید. اسکالپرها ممکن است یک معامله را به سرعت ببندند تا به سراغ معامله بعدی بروند و از مجموعه‌ای از معامله ‌های کوچک سود ببرند. زمانی که فهمیدید چه نوع استراتژی مناسب شماست، وقت آغاز کاوش در استراتژی‌هاست. معاملات دمو اعتماد به نفس شما را برای آغاز معاملات در دنیای واقعی می‌سازد، پس بهتر است تا با آسودگی خاطر ابتدا تا حد ممکن هر چه بیشتر به تمرین بپردازید.

امکان قرض کردن ارز تنها در یکی از استراتژی فارکس به نام استراتژی معامله انتقالی میسر است. در این استراتژی تریدر باید یک ارز با نرخ کم را قرض کند و آن را در ارزی با نرخ بالاتر معامله کند. مدت زمان انجام معامله در این استراتژی به شرایط معامله بستگی دارد و در بلند مدت و میان مدت قابل استفاده است.

آیا استراتژی های معاملات فارکس کار می کنند؟

به طور معمول از تحلیل فاندمنتال به ندرت در استراتژی های پرایس اکشن در فارکس استفاده می‌شود؛ اما شما می‌توانید با ادغام چند رویداد اقتصادی مختلف به عنوان یک فاکتور اثبات کننده استفاده کنید. بهترین معامله گران فارکس از نمودارهای روزانه در استراتژی های کوتاه مدت تر استفاده می کنند. در مقایسه با استراتژی معاملاتی ۱ ساعته فارکس یا حتی استراتژی‌هایی که بازه‌های زمانی کمتری دارند، در استراتژی نمودار روزانه فارکس نویز بازار کمتری وجود دارد. این روش در واقع دنبال کردن روند طولانی مدت، با هدف به حداکثر رساندن سود از تغییرات عمده در قیمت می باشد. بهترین استراتژی های معاملاتی پوزیشن تریدینگ نیازمند صبر و انضباط بسیار زیاد از سوی معامله گران است.

معامله فراکتال فارکس

چگونه این اتفاق می‌افتد؟ زمانی‌که حمایت شکسته میشود و کف قیمتی جدید ایجاد میشود، خریداران متوقف میشوند. این به این دلیل است که خریداران متوجه ایجاد قیمت های ارزان تر میشوند و منتظر رسیدن به کف قیمتی جدید هستند. در همان شرایط، تریدر هایی وجود دارند که به صورت وحشت زده اقدام به فروش میکنند، چون معتقدند که قیمت پایین‌تر میرود. اما واژه نوسان گیری به معنی قیمت یک سهام در کوتاه مدت است به افرادی که ارز دیجیتال را در قیمت پایین خریداری و در طول مدت زمان خیلی کم در قیمت بالاتر به فروش می‌رساند نوسان گیر گفته می شود این عملیات نوسان گیری نام دارد.

ما قبلا به حساب آموزشی اشاره کرده بودیم اما تکرار آن خالی از لطف نیست. شما می‌توانید در حساب آموزشی با آزمایش هرکدام از استراتژی‌های بالا بر ترفندهای معاملات مسلط شوید. آزمایش استراتژی‌ها بدون ریسک از دست دادن دارایی واقعی مزیتی بزرگ برای معامله‌گران نوپاست. با محبوبیت در معاملات طلا، این معامله‌ای است که به ارزش‌هایی که از قیمت آغازین خود سقوط دارند و سپس دوباره به همان قیمت باز شدن یا نزدیک آن جهش می‌یابند، نگاه می‌کند. معامله‌گرانی که از این استراتژی استفاده می‌کنند، درک خوبی از خطهای مقاومت و حمایت خواهند داشت. تریدرهای معاملات روند فقط باید درک کنند که در حال حاضر چه اتفاقی قرار است بیفتد.

توجه کنید که این فقط یک دیدگاه به شما می‌دهد و برای تحلیل دقیق تر پارامتر های بسیار زیادی را باید مدنظر داشته باشید. جهت آشنایی بیشتر با این سبک ها می‌توانید به بخش مدرسه فارکس در سایت ایران بروکر مراجعه کنید. برای تجزیه و تحلیل بازارها در ابتدای روز، وقت دارید و می‌توانید طی روز بازار را کنترل کنید.