چگونه در بازار ارزدیجیتال استراتژی معاملاتی خودتان را ایجاد کنید؟ ایران بروکر

چهارمین استراتژی برتر در معاملات کریپتوکارنسی مبتنی بر شکست خط روند است. انجام معاملات کریپتو با شکست خط روند بر مبنای سطوح حمایت، مقاومت و کانال‎ها انجام می‌شود. معیارهای مختلف می‌توانند مناطق حمایت و مقاومت را مشخص کنند. این سطوح به عنوان مکان‌هایی عمل می‌کنند که قیمت برای مدتی در آنجا متوقف می‌شود. برای تشخیص دقیق، ابتدا صعودی یا نزولی بودن روند را مشخص کنید.

  • اما باید توجه داشت که بازدهی و سودآوری شما ارتباط مستقیمی با علم و آگاهی شما در این بازار دارد ، تا بتوانید از تمامی فرصت های بی نظیر آن استفاده کنید.
  • در حقیقت خرید یا معامله سهام زمانی که قیمت در حال کاهش است، می‌تواند استراتژی موثری باشد.
  • بنابراین اگر قیمت بیت کوین 10 درصد افزایش یابد، بیت کوین 100 دلاری شما فقط 110 دلار ارزش دارد، اما معامله با اهرم 10 برابر با ارزش 1000 دلار اکنون 1100 دلار است.
  • مثال زیر نشان می دهد که چگونه بازار از یک ناحیه رنج به یک ناحیه با ترند صعودی وارد می شود.

مزیت این استراتژی این است که به معامله گران این فرصت را می دهد تا نقطه ورود بهتری در سهام یا ارز با روند صعودی را حفظ کنند. این استراتژی را می توان در جایی که نرمافزار نمودار سازی اجازه می دهد ، به اسکن تبدیل کرد. MACD به عنوان یک ابزار ترید همه کاره که می تواند حرکت قیمت را نشان دهد ، در شناسایی روند و جهت قیمت نیز مفید است. اندیکاتور MACD قدرت کافی برای ایستادن به تنهایی را دارد ، اما عملکرد پیش بینی کننده آن مطلق نیست. با استفاده از یک شاخص دیگر ، MACD میتواند مزیت معامله گر را افزایش دهد. با به کارگیری استراتژی فارکس و ارز دیجیتال، ضرر و زیان در تریدهای خود را به حداقل برسانید.

حتی اگر یک معامله‌گر روزانه نیستید، این اخطارها و اقدامات خودکار کمک می‌کند که با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنید. احتمالاً شنیده‌اید بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که بیت کوین بخرید و هرگز نفروشید. ما آن را بیشتر به‌عنوان یک دارایی ارزشمند می‌بینیم و امیدواریم در دوران بازنشستگی بتوانیم روی آن حساب کنیم. بعد کاشف به عمل می‌آید که این خبر جعلی بوده است و مردم دوباره شروع به خرید می‌کنند. برای مثال، شما قصد دارید 1000 دلار بیت کوین بخرید زیرا فکر می‌کنید بازار در آستانه صعود است، اما در واقع فقط 100 دلار موجودی دارید. اگر معامله شما با اهرم باشد، می توانید 100 دلار خود را به عنوان وثیقه قرار دهید و کارگزاری 900 دلار اضافی به شما ارائه می دهد.

اساتید دوره معامله‎‌گر حرفه‌ ای ارز دیجیتال در تهران

پیشنهاد ما افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر و پیشرفته اشت. N ای‌پی ثابت تهیه کنید و در یک صرافی معتبر مانند بایننس، کوکوین، OKEx و… حساب کاربری بسازید و با رعایت نکات امنیتی درصد مشخص از سرمایه خود را وارد بازار کنید. خوشبحتانه با فعالیت و اجراز هویت در صرافی خارجی می‌تواند از پیشرفته ترین ابزار سفارش‌گذاری و عرضه اولیه های بازار رمز ارزها دیحیتال شرکت کنید و دیگر نگران خرید یا فروش ارز دیجیتال و داری خود نباشید. به علت حجم عظیم نقدینگی موجود در صرافی های ارز دیجیتال خارجی، تمامی معاملات شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. بسیاری از ارزهای دیجیتال قوانین مخصوض به خود را دارند؛ مثال تعداد کل بیت کوینی که قرار است در آینده وارد بازار ارزهای دیجیتال شود حدود 21 میلیون بیتکوین می باشد که تا کنون 18 میلیون و 600 ارزدیجیتال تا کنون استخراج شده!

استراتژی افزایش میانگین (Averaging Up)

بیت کوین، که در سال 2008 راه اندازی شد، اولین ارز دیجیتال بود و هنوز هم بزرگترین، تأثیرگذارترین و شناخته شده ترین آن است. در یک دهه پس از آن، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم به عنوان جایگزین های دیجیتالی برای پولهای منتشر شده از سوی دولت ها رشد کرده اند. از معروف ترین ارزهای دیجتال میتوان بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، EOS، ریپل و ارز دوج کوین را نام برد. برخی از ارزهای دیجیتال از جهاتی شبیه بیت کوین هستند و برخی دیگر مبتنی بر فناوری های مختلف بوده یا دارای ویژگی های جدیدی هستند که به آنها اجازه می دهد تا کاربردی بیش از انتقال، ارزش داشته باشند. از این رو وبسایت برخی صرافی‌ها قابلیتی به نام «کپی تریدینگ» را برای کاربران خود ارایه می‌دهند. کاربران با دسترسی به تاریخچه معاملات و استراتژی تریدرهای حرفه‌ای، پس از آنکه از اعتبار و تخصص یک معامله‌گر مطمئن شدند، می‌توانند بخشی از سرمایه خود را به حساب کاربری او پیوند دهند.

ورزشکاران حرفه‌ای از شکست‌های خود برای عملکرد بهتر در رقابت‌های بعدی استفاده می‌کنند و اجازه نمی‌دهند شکست یا موفقیت گذشته بر عملکرد آنها در آینده تاثیر منفی بگذارد. این نیروی محرکه به تریدرها نیز کمک می‌کند تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش بیشتری کنند. برای اینکه یک تریدر موفق باشید باید چیزی را پیدا کنید که بتوانید با آن خودتان را از بقیه تریدرها متمایز کنید. NPS مخفف Net Promoter Score است که آن را در فارسی به شاخص خالص ترویج کنندگان ترجمه کرده‌اند.

تا اینجا با مفهوم ارز دیجیتال و بازارهای مالی آشنا و متوجه شدین که این بازار سودهای زیادی داره ولی پر ریسک هست با این حال برای معامله در این بازار باید آموزش دیده باشین و بتونین با تحلیل های معاملاتی کسب سود کنین. برای اینکه بتونین بهترین نتیجه رو از معاملات خودتون بگیرین باید استراتژی های معاملاتی داشته باشین. در ادامه این مقاله با با ویژگی های یک استراتژی معاملاتی بیشتر آشنا می شیم. ردیاب سبد ارزدیجیتال یک پلتفرم دیجیتالی مانند یک اپلیکیشن یا سایت است که برای سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که ارزش دائمی در حال تغییر ارزهای مختلف خود را پیگیری کنند و به درستی مدیریت کنند. ردیاب ها می‌توانند به کیف پول‌ها متصل شوند تا بتوان ارزهای دیجیتال را بهتر کنترل کرد. شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است.