چگونه در بازار ارزدیجیتال استراتژی معاملاتی خودتان را ایجاد کنید؟ ایران بروکر

هدف باید ایجاد یک سبد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال باشد که از ارزهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری تشکیل شده باشد تا ریسک‌ها را کاهش دهد. در دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال آکادمی آینده دو استراتژی مجزا و کاربردی برای بازارهای اسپات و فیوچرز آموزش داده شده که نرخ برد معاملات این استراتژی ها بالا 60 تا 70 درصد می‌باشد. تمامی معامله‌گران و تیم آموزشی آکادمی آینده از همین استراتژی ها در بازار استفاده می‌کنند.

  • باید از FOMO دوری کنند، در فروش ترس دارند و گاهی عجله می‌کنند، بیش از حد معامله می‌کنند، سرمایه‌گذاری یکباره و روی یک ارز.
  • در روش مارتینگل سرمایه‌گذاران در یک معامله ضررده تلاش می‌کنند به‌واسطه دو برابر کردن سرمایه ازدست‌رفته شرایط را بهبود دهند تا در سود و زیان سربه‌سر شوند.
  • روش‌های مختلفی برای تنوع بخشیدن به سبد ازرهای دیجیتال شما وجود دارد، که در اینجا رایج‌ترین استراتژی‌ها را مشاهده می‌کنید.
  • ارزهای پر نوسان می توانند در ثانیه ای شما را به زمین بزنند.
  • بیت کوین، که در سال 2008 راه اندازی شد، اولین ارز دیجیتال بود و هنوز هم بزرگترین، تأثیرگذارترین و شناخته شده ترین آن است.

ارزهای پر نوسان می توانند در ثانیه ای شما را به زمین بزنند. تحلیل تکنیکال استراتژی هایی را برای کاربران ارزدیجیتال به همراه داشته با نمایش الگو های تحلیل تکنیکال بر روی نمودار تحلیل هایی را ارائه میده. این فاکتور ها طراحی شدن تا جهت حرکت قیمت را بعد از شکست این الگو ها در زمان مشخص، قیمت و روند پیش بینی کرد.

تحلیل فیبوناچی نفت ۰۷جولای ۲۰۲۲ | افت نفت سبک به زیر سطح حمایت

استیبل‌کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که ارزش بازار آن‌ها بر اساس یک مرجع خارجی، مانند یک ارز، دلار آمریکا یا کالایی مانند طلا مشخص می‌شود. در یک زمان بازار می‌تواند سه حالت مشخص صعودی، نزولی یا رنج داشته باشد. گره معاملاتی استراحت ها یا واکنش های قیمت به سطوح حمایت و مقاومتی در بین یک روند صعودی یا نزولی است.

سبد خود را به بیتکوین، اتریوم و هر ارز دیگری تقسیم کنید

اگر روند یک طرفه باشد، این استراتژی معاملاتی تأثیر کم‌تری خواهد داشت و برای شروع کارایی ندارد. اگرچه در نظر گرفتن قیمت فعلی مهم است، ولی پیش از آغاز کار، بررسی گردش عرضه، سرمایه بازار و حجم معاملات نیز لازم است. اولین اقدام برای تهیه یک تحلیل فاندامنتال کاربردی این است که مشخص کنید چه نوع دارایی را در نظر دارید.

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم. برای یافتن نقاط ورود و خروج مناسب معاملات، از شاخص‌های مختلف مانند میانگین متحرک نمایی ، شاخص قدرت نسبی و میانگین متحرک همگرایی واگرایی کمک بگیرید. کارگزاری می‌داند که اگر همه چیز از کنترل خارج شود، شما دیگر نمی‌توانید ضرر را جبران کنید، بنابراین محدودیت هایی قرار می‎دهد. با وجود اینکه معاملات شرت ترسناک به نظر می‌رسند اما مجبور نیستید خود را در معرض خطر بی‌نهایت قرار دهید.