چرا استراتژی معاملاتی شما بعد از چند معامله منفی، باز هم می تواند خوب باشد آکادمی ویو آموزش اصولی و هدفمند

سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده علاوه بر پرسود بودن، بسیار پرریسک نیز خواهد بود. در عین حال که ممکن است، سود بسیار زیادی طی چند روز داشته باشید؛ احتمال این که سرمایه خود را طی مدت زمان کمی از دست دهید، بسیار زیاد میباشد. در نتیجه حضور در بازار رمز ارز دیجیتال، مانند حضور در هر بازار سرمایه گذاری مستلزم تجربه و تخصص میباشد.

  • همانند قطاری که وقتی از یک ایستگاه رد می شود تا ایستگاه بعدی حرکت می کند.
  • در صورت شکسته شدن روند نزولی، روند به صورت صعودی دنبال خواهد شد و در این صورت شما می‌توانید با یک سفارش خرید وارد بازار شوید.
  • این پایگاه سعی دارد اطلاعات جامعی در مورد اندیکاتورها و استراتژی های این بازارهای مالی گردآوری کند.
  • چنین معاملاتی با استفاده از این استراتژی دارای ریسک های قابل توجهی هستند.
  • در زمینه استراتژی های مختلف در فارکس، منابع زیادی وجود دارد که شما می توانید آن را به شکل پی دی اف، ویدیو و یا کتاب تهیه کنید.

امروز در این مقاله به شما یک استراتژی فارکس سودده و موفق را معرفی می کنیم به نام استراتژی CTS که مخفف Comprehensive Trading Strategy یا به فارسی “استراتژی جامع معاملاتی” است. نسخه اولیه این استراتژی فارکس را آقای مقراضی 6 سال پیش پایه نهادند و طی سالها با اضافه و کم کردن یک سری ویژگی ها به آن توانستند نرخ موفقیت و سودآوری آن را به شدت افزایش دهند. ما امروز قصد داریم راجع به آخرین ورژن یکی از دقیق ترین استراتژی های فارکس و کریپتو صحبت کنیم.

معمولا از اندیکاتور MACD برای این استراتژی استفاده میشود که در متاتریدر 4 و 5 وجود دارد. در این استراتژی، نیازی نیست نگران اخبار فاندامنتال باشید، چرا که اخبار روی نمودارهای روزانه تاثیری ندارند. استراتژی هایی که دیگران آن را رد می‌کنند، ممکن است برای شما مناسب باشد. از معایب استفاده از این استراتژی می‌توانیم به مدت زمان طولانی که برای رسیدن به سود کنیم و همچنین قدرت بالا در انجام تحلیل تحلیل تکنیکال است. ترید بر اساس هم پوشانی خطوط فیبوناچی مورد علاقه بعضی از تریدرهاییست که من می شناسم.

سبک فارکس سوئینگ تریدینگ مناسب استراتژی معاملاتی و افرادی است که اولا سرمایه های نسبتا بزرگی دارند و دوما زمان این که تمام روز در حال مانیتور کردن بازار باشند را ندارند. معامله گران این استراتژی فارکس معاملات خود را در همان روزی که باز کرده‌اند، می‌بندند و کار به روز بعد نمی‌کشد. به این نکته توجه داشته باشید که افراد همواره به دنبال استراتژی‌های بهتر می‌گردند اما مساله اصلی این است که یک استراتژی معاملاتی در صورتی که صحیح باشد نیازمند تمرین است. هر معامله‌گر سودده در بازار فارکس دارای استراتژی معاملاتی ثابتی است که همواره از آن پیروی می‌کند. قدرت ارزها به ما می گوید که به عنوان مثال EUR در حال ضعیف شدن و CAD در حال قوی شدن است پس اگر این دو را کنار هم بگذاریم ، یک EURCAD نزولی خوب خواهیم داشت.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در سمت مدیریت ریسک، به مهارهای محکم نیاز است. این استراتژی های معاملاتی فارکس به حفظ سطح حمایت و مقاومت متکی هستند. وضعیت بازاری که به بهترین وجه برای این نوع استراتژی مناسب می باشد، پایدار و بی ثبات است. این نوع محیط بازار، نوسانات قیمتی سالمی را ارائه می دهد که در محدوده ای در نظر گرفته می شوند.

استراتژی معاملاتی روند محور

بنابراین، سیستم پیروی از روند، بهترین استراتژی معاملاتی برای بازارهای فارکس است که آرام و پرطرفدار هستند. در ابتدا باید بگوییم که فارکس یکی از بزرگترین بازار مالی در سرتاسر دنیا می باشد که روزانه میلیارد ها دلار پول در آن بازار به وسیله معامله گران جابه جا می شود و افراد زیادی به موفقیت های زیادی از این طریق رسیده اند. افرادی که می خواهند در این بازار معامله کنند، باید بدانند که در این بازار تصمیم گیری بر اساس احساسات، کار و هم چنین ایده خوبی برای فرد نمی باشد. در این بازار افراد باید با منطق خود و ارزیابی تمام جوانب تصمیم گیری انجام بدهند تا بتوانند در این بازار سود خوبی کنند. نتایج نشان داده است که افرادی که منطقی و از روی اصول تصمیم گیری نکرده اند، نتایج خوبی برای آن ها رقم نخورده است. به نوع عملکردی که در این بازار به کار می گیریم تا سودی ببریم، استراتژی گفته می شود و هر کسی می تواند استراتژی منحصر بفرد خود را داشته باشد.

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید و هیچ پیشنهاد مالی در خصوص معامله ارائه نمی‌دهد. بازارهای مالی به دلیل ریسک بسیار بالایی که دارند برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. معامله‌گران این سبک معمولا از پرایس اکشن استفاده می کنند و حرکات قیمت در روز های گذشته را بررسی می‌کنند. معامله روزانه برای استراتژی معاملاتی و کسانی مناسب است که در طول روز، زمان کافی برای تجزیه و تحلیل، اجرا و نظارت بر یک معامله در اختیار دارند.

استراتژی فارکس

شما باید به دنبال شواهدی از وضعیت فعلی باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا با سبک معاملاتی شما مطابقت دارد یا نه و باید یکی از استراتژی‌های فارکس باشد که باید از آن استفاده کنید. وقتی صحبت از الگوهای قیمتی می شود، مهمترین مفاهیم شامل حمایت و مقاومت است. به بیان ساده، این عبارات نشان دهنده تمایل یک بازار به عقب نشینی از سطوح پایین و بالای قبلی است. شما میتوانید قبل از تهیه هر محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بهترین استراتژی را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع فروش استراتژی فارکس و حتی خرید آن می توانید در اینترنت جستجو، چرا که اینترنت سایت های زیادی در این باره به شما نمایش می دهد.

همچنین جهت دریافت سیگنال فارکس رایگان پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را بخوانید. نکته جالب که در مورد این بازار بهتر است که بدانید این است که فارکس بازار برابری ارز ها می باشد. ارز های مختلف و متعددی در این بازار نسبت بهم سنجیده خواهند شد و نرخ برابری ارز ها به این گونه بدست می آید. سیگنال های استراتژی روزانه قابل اعتمادتر از بازه زمانی های کوتاه تر هستند و پتانسیل سوددهی بیشتری دارند. می‌تواند بسته به شرایطی که در بازار فارکس دارد می‌تواند میان مدت (چند روز تا چند هفته) تا طولانی مدت باشد. یعنی اندیکاتور مورد استقاده در استراتژی بعد از صدور سیگنال ریپینت یا اصلاح ندارد و نقطه ی صدورسیگنال را تغییر نمیدهد.

سرمایه‌گذاری در بازار فارکس نیازمند یادگیری اصطلاحات، قوانین و استراتژی های معاملاتی فارکس است. همانطور که در دوره استراتژی معاملاتی گفته شد(علاقه مندان می‌تونند جهت خرید استراتژی فارکس به لینک مذکور مراجعه کنند) یکی از دقیق ترین استراتژی های معاملاتی در بازارهای مالی استراتژی معامله گری روزانه است. به کمک این روش، معامله‌گران می‌توانند در روز چندین معامله را باز کنند. توجه داشته باشید که این استراتژی در واقع یک استراتژی ترید کوتاه مدت است و تمامی پوزیشن‌های آن در آخر روز بسته خواهند شد.