چرا استراتژی معاملاتی شما بعد از چند معامله منفی، باز هم می تواند خوب باشد آکادمی ویو آموزش اصولی و هدفمند

این استراتژی خطهای دنباله فیبوناچی (یعنی 1، 3، 5، 8، 13 و …) را دنبال می‌کند. معامله‌گران دنباله فیبوناچی را روی نمودارهای قیمتی خود استفاده می‌کنند تا نرخ‌های بازاری محتمل در آینده را پیش‌بینی کنند. این استراتژی زمانی است که معامله‌گران از روند قیمت استفاده می‌کنند تا بهترین قیمت پرداختی را بدست آورند، که میان تازه کاران و همچنین معامله‌گران با تجربه محبوبیت دارد. به منظور افزایش شانس سود خود، مهم است که درباره بازارها و استراتژی‌های معاملاتی پشت آنها تا جای ممکن اطلاع داشته باشید.

  • آن ها همچنین تجزیه و تحلیل بنیادی را برای شناسایی شرایط اقتصادی خرد و‌ کلان انجام می دهند که ممکن است بر بازار و ارزش دارایی مورد نظر اثرگذار باشد.
  • می توان به جرات گفت که استراتژی فارکس نیکولا دلیک یکی از بهترین استراتژی ها می باشد که در این بازار بسیار کاربردی است.
  • در این استراتژی فارکس شما باید از نظر روانی ثبات و پتانسیل بسیار بالایی داشته باشید چراکه سبک اسکلپ از نظر بار روانی فشار بالایی دارد و باید با تمرین زیاد این استرس کاهش پیدا کند.
  • EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD و AUD/USD برای معامله با این استراتژی مناسب ترند.
  • هدف آن این است که با فراهم آوردن بستر حرفه ای، روزنه کوچکی به وجود بیاورد برای کمک به معامله گران و افرادی که در بازار های مالی فعالیت می کنند.

باید به این کار خود ادامه دهید تا زمانی که قیمت از محدوده‌ی مثلث خارج شده و سفارش شما فعال شود. سفارش محدوده‌ی فروش باید نسبت به آخرین «کف» تشکیل شده درون مثلث تعیین شود. اگر یک کف جدید ایجاد شد، دستور فروش باید به آن کف جدید انتقال پیدا کند. باید به این کار خود ادامه دهید تا زمانی که قیمت از محدوده‌ی مثلث خارج شده و سفارش شما را فعال کند.

ساده تر و آسان ترین استراتژی در میان استراتژی ها فارکس کدام است؟

ایتسکا به شما اطلاعات کاملی از نحوه حضور در بازار های مالی را ارائه میکند. انرژی بازار را نیز رصد می کنیم و متوجه می شویم که انرژی به شدت کاهش پیدا کرده است و تازه یک کندل نزولی با سایه بزرگ هم ایجاد شده است. همچنین دوره تخصصی کندل خوانی هم بصورت کاملا رایگان بهمراه پکیج برایتان ارسال میشود.

استراتژی‌های معاملات فارکس

استراتژی معاملاتی شکست خط روند بر اساس حرکت قیمت و معکوس شدن روند بعد از رسیدن آن به سطح خاصی بنا شده است. یک روند واضح پیدا کنید و خط روند را مطابق بر کف و سقف های موجود رسم کنید. اکنون فقط به یک سیگنال نیاز دارید تا نشان دهد خط شکسته شده است و در این صورت نشانه‌ی معکوس شدن روند خواهد بود.

استفاده از مطالب سایت آموزش باینری آپشن ، باینری آپشن کلاب با ذکر منبع بلامانع است. تمام مطالب اینجا همانطور که رایگان گردآوری شده ، رایگان هم در اختیار همه قرار گرفته است. استفاده از دو استاچستیک – یکی آرام و یکی سریع – ترکیبی برای تشخیص زمان پایان اصلاح قیمت و حرکت در جهت روند. استراتژی پیوت فیبوناچی ، ترکیب اصلاحی های فیبوناچی به علاوه ی اصلاحی های سطوح پیوت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه می باشد. تمرکز این مقاله بر روی پیوت روزانه قرار دارد ولی به سادگی زمان های بالاتر را هم می توانید درگیر کنید.