پنج استراتژی برتر معاملات کریپتوکارنسی در سال 2021 مجله فارکس

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم قانون موفقیت در هر کاری داشتن برنامه و مشخص کردن جزئیات آن هست. معاملات این بازار هم از این قانون پیروی می کنه و با داشتن استراتژی در معامله، احتمال موفقیت در آن هم بالاتر میره. استراتژی معامله باعث میشه مدیریت کل معامله در دست تریدر باشه و قبل از باز کردن معامله میزان سود و ضرر را مشخص کرده باشه تا با هر دامپ و پامپی، استرسی فرد تریدر را تهدید نکنه.

  • اگر در طول زمانی که این بیت کوین را در اختیار دارید قیمت آن کاهش پیدا کند و معتقد باشید که چشم‌انداز این ارز دیجیتال مثبت حواهد بود، می‌توانید از استراتژی میانگین کم کردن استفاده کنید.
  • اگر معامله شما با اهرم باشد، می توانید 100 دلار خود را به عنوان وثیقه قرار دهید و کارگزاری 900 دلار اضافی به شما ارائه می دهد.
  • به علت حجم عظیم نقدینگی موجود در صرافی های ارز دیجیتال خارجی، تمامی معاملات شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  • کارگزاری روبوفارکس یکی از معدود کارگزاری هایی است که به مشتریان ایرانی هم خدمات ارائه می‌دهد.
  • استراتژی میانگین‌گیری یا خرید پله‌ای را روی فلان ارز به‌صورت ماهانه و هفتگی اجرا می‌کنید.
  • ورزشکاران حرفه‌ای بسیار باانگیزه هستند و از این انگیزه بعنوان یکی از محرک‌های اصلی برای موفقیت و برتری بر دیگران استفاده می‌کنند.

با سلام طبق گفته استاد تمام جلسات رو با تکرار نکته برداری کردم و چندبار نگاه کردم و تمرین کردم و با اطمینان میتونم بگم که برای این دوره اصلا پشتیبانی یکماهه لازم نبود و من اصلا سوالی برام پیش نیومد که استفاده کنم! مطالب بسیار واضح و کامل توضیح داده شده بود و آپدیت ها فوق العاده بود. همچنین کانال پشتیبانی وی آی پی که تونست براحتی این دوره رو کامل کنه و تبدیل به یکی از بهترین دوره های دنیا بکنه. از زحمات شما استاد عزیز ممنونم که این دوره رو تبدیل به یک دوره خاص کردید که ارزش اون برای ما بالاتر از طلا باشه! سلام جناب آقای شهروان سپاس از همراهی شما شما برای شارژ کیف پول باید از طریق صرافی (در گوگل سرچ کنید) ریال را به تتر تبدیل کنید و به کیف پول انتقال دهید با پشتیبان پرسش و پاسخ خود در تلگرام در تماس باشید. سلام جناب آقای ابراهیمی سپاس از همراهی شما آموزش های ما مرتبا آپدیت میشود و سرفصل و مطالب جدید به دوره اضافه میشود که تمامی آپدیت ها و سرفصل ها بدون پرداخت هزینه مضاعف و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار دارد.

راه‌های مدیریت سبد ارزدیجیتال

مجددا تکرار میکنیم، برای موفقیت در معاملات به آموزش و ارزیابی مداوم نیاز است و هیچ ترفند سریعی برای موفقیت وجود ندارد. لازم است آهسته پیش بروید و مرتباً ارزیابی کنید که چه کاری انجام می‌دهید. اگر می خواهید تمرین کنید، برخی از کارگزاری‌ها حساب‌های “ساختگی” یا دمو ارائه می‌دهند که در آن می توانید رمزارزهای ساختگی را با داده‌های واقعی بازار معامله کنید. زیرا اگر معاملات کمی در آن نقطه اتفاق افتد، به نظر می‌رسد که این روند برای مدت کمتری ادامه پیدا کند و ممکن است قیمت دوباره به سطح قبلی باز گردد. وج‌ها یا کنج‌ها نیز به همین شکل هستند، اما در این مورد رنج قیمت محدودتر می‌شود نه موازی.

دج به لایت‌کوین کمک می‌کند تا به بالاترین حد خود برسد و قیمت LTC ا

دلیل اینکه بهترین‌ها، بهترین هستند تلاش دائمی آنها برای بهترشدن است. اگر او سرسخت نبود و تحت تاثیر فشارهای روحی و روانی مبارزات قرار می گرفت احتمالا نمی توانست بر حریفش قلبه کند. ورزشکاران حرفه‌ای بسیار باانگیزه هستند و از این انگیزه بعنوان یکی از محرک‌های اصلی برای موفقیت و برتری بر دیگران استفاده می‌کنند. ورزشکاران حرفه‌ای به شدت اهل رقابت هستند و با این طرزفکر به دنبال برتری در مقابل رقبایشان هستند.

میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین، رمزارز بیت کوین و دیگر رمزارزها است. مجموعه میهن بلاکچین به‌طور پیوسته هدف گسترش تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در ایران و در سطح جهانی را دنبال می‌کند. قطعا برای استفاده از استراتژی کاهش میانگین باید مقداری ارز دیجیتال داشته باشید. فرض کنیم قبلا ۱ واحد بیت کوین را به قیمت ۳۰٬۰۰۰ دلار خریده‌اید؛ بنابراین فعلا میانگین قیمت خرید شما ۳۰٬۰۰۰ دلار است.

اصلآ مهم نیست که شما با چه سیستم و استراتژی به ترید می پردارید. درک مبانی پرایس اکشن می تواند از شما یک تریدر بهتری بسارد. پس از آنکه تمام اندیکاتور ها و متغییر های غیر ضروری را از روی چارت خود پاک کردید، میتوانید شروع به ترسیم سطوح کلیدی نموده و سپس در به دنبال یافتن الگوهای پرایس اکشن در نمودار خود بگردید.

از این رو می توان گفت ارزهای میانی بازار مانند میم کوین و … می تواند گزینه مناسب خوبی برای نوسان گیری باشد. تلاقی Stochastic و MACD به معامله گر اجازه می دهد تغییراتی را انجام دهد ، و نقاط ورودی بهینه و سازگار را پیدا کند. از این طریق می توان آن را برای نیازهای معامله گران فعال و سرمایه گذاران تنظیم کرد. سرانجام ، ترید سهام یا ارز بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه ایمن تر است ، اما این یک ضرورت مطلق نیست. اگر شما نیر مانند من سادگی را دوست دارید و می خواهید یک تریدری باشید که صرفآ با پرایس اکشن ترید می کند، پس در قدم اول تمام متغییر های غیر ضروری را را از روی چارت خود پاک کنید.

خصوصا اگر سرمایه خود را در چند بخش دارایی، صرافی و کیف پول تقسیم کنید دنبال کردن آن‌ها کاری دشوار است. استفاده از برنامه‌های مدیریت سبد کریپتو به شما کمک می‌کند تا از سرمایه‌گذاری‌های خود آگاه باشید و در صورت نیاز تغییری ایجاد کنید. نکته دوم این است که شما باید امکان از دست دادن کل سرمایه خود را به حداقل برسانید. برای این کار با سرمایه‌گذاری بخش بزرگی از سبد خود را به ارزهایی با ارزش بازار بالا مانند بیتکوین اختصاص می‌دهید. اگرچه بیتکوین در مقایسه با برخی ارزهای کوچکتر سود بسیار کمتری خواهد داشت، اما وقنی بازار کریپتو منفی می‌شود ارزش خود را بسیار کمتر از دست می‌دهد. در دوره صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال در تهران، روش افتتاح حساب و فعالیت در معتبرترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در داخل و خارج کشور را بیان می‌کنیم.

بنابراین شما به عنوان یک معامله‌گر قبل از آشنایی با انواع استراتژ‌ی معاملاتی ارز دیجیتال، باید بتوانید ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهید. سومین توصیه از نکات طلایی سرمایه گذاری ارزدیجیتال این است که تحت هر شرایطی اطلاعات خود را بالا ببرید! در این قسمت از مقاله ویژگی های یک استراتژی معاملاتی خوب چیست؟ میخواهیم در مورد اهمیت استراتژی معاملاتی توضیحاتی به شما ارائه بدیم. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارین متوجه شدین که این بازار نوسان های زیادی داره و همین موضوع باعث شده ریسک بالایی داشته باشه. برای اینکه در این بازار سود کسب کنین باید میزان ریسک خودتون رو کنترل کرده و مدیریت کنین برای این کار باید استراتژی معاملاتی برای خودتون مشخص کنین. استراتژی معاملاتی باعث میشه در هنگام نوسانات بالای بازار با خونسردی تمام به به معامله بپردازین و هیچ ترسی برای از دست دادن سرمایه نداشته باشین.