پنج استراتژی برتر معاملات کریپتوکارنسی در سال 2021 مجله فارکس

حجم معاملات به خوبی نشان می‌دهد چه مقدار ارز دیجیتال خرید و فروش شده و علاقه کلی به آن ارز چقدر است. اغلب معامله‌گران برای ورود به معاملات خرید یا فروش خود از سطوح قیمتی کمی خارج از کانال معین استفاده می‌کنند. معاملات لانگ عموماً به معاملات خریدی اطلاق می‌شود که خریدار امیدوار است بتواند دارایی را با قیمت بیشتری بفروشد. دنیای معاملات کریپتوکارنسی ها در ابتدا ممکن است پیچیده و عجیب و غریب به نظر برسد، اما بعد از فهمیدن استراتژی های مختلف و ابزار در دسترس متوجه خواهید شد آنقدر ها هم سخت نیست. فقط همیشه به یاد داشته باشید که هیچ یک از استراتژی‌های معاملاتی کریپو همیشه برنده نیست.

ورود و خروج از بازار، خرید و فروش دارایی، تغییر سبد سرمایه گذاری، تغییر میزان نقدینگی از جمله اقداماتی هستن که در استراتژی معاملاتی دخالت دارن. بنابراین شما می تونین با داشتن استراتژی معاملاتی، عملکردهای درست و به جایی در شرایط و موقعیت مختلف از خودتون نشون بدین. با توجه به موارد گفته شده اگر یک تریدر با استفاده از استراتژی معامله کنه بهترین نتیجه رو در این بازار می گیره و کمترین ضرر را می کنه.

  • قطعا با به کارگیری استراتژی معاملاتی، بیش از 80% مواقع در تریدهای خود موفق خواهید بود.
  • اگر٪ K به زیر 100 رسید و به سمت پایین حرکت کرد ، سهام یا ارز باید قبل از آنکه به زیر 80 برسد ، فروخته شود.
  • از آنجایی که ارز دیجیتال یک دارایی نوظهور است، هنوز گمانه‌زنی و هیاهوی زیادی پیرامون این طبقه دارایی وجود دارد که می‌تواند به افزایش نوسانات آن دامن بزند.
  • هم از طریق واتس اپ، هم تلگرام و هم وب سایت در خدمتتون هستیم.
  • سلام کانال پشتیبانی همراه با دوره اموزشی ارائه میشه که براساس شرایط بازار سیگنالها داخل کانال گذاشته میشه.

از آنجا که صف آرایی در بهترین موقعیت خرید به مدت زمان طولانی تری نیاز دارد، معاملات واقعی سهام یا ارز با دفعات کمتری انجام می شود ، بنابراین ممکن است به یک سبد سهام بزرگتر برای تماشا نیاز داشته باشید. یکی از پر استفاده ترین استراتژی های ترید روزانه، اسکالپینگ است. در این روش ترید، برخلاف ترید روزانه از تایم فریم های بسیار کوتاه در حد چند دقیقه برای معامله ها استفاده می کنند. معامله گران در این روش روی سود های کوچک تمرکز دارن و با کم ترین سود از معامله خارج میشه. استفاده از این روش برای افراد مبتدی توصیه نمیشه و ریسک بالایی داره.

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری – نوسان ارزشما برای هر سهم و برای هر موقعیت از بازار باید از اندیکاتورهای مناسبی استفاده کنید. این که کدام اندیکاتور برای کدام ارز دیجیتال مناسب است نکته ای است که بیشتر باید به آن از دید تجربه نگاه کرد. این نیز دلیل دیگری است که نشان می دهد نوسان گیری ارزهای دیجیتال بدون تجربه عملا یک نوع شرط بندی محسوب می شود. همانطور که گفتیم این بازار نوسانات زیادی داشته و همه این نوسانات فرصتی برای دریافت سود هستن. تریدر های ارزدیجیتال به صورت روزانه با تحلیل و تکنیکال موقیعت های ورود و خروج را مشخص کرده و از این نوسانات سود کسب می کنن. ترید های روزانه در طول یک روز انجام میشه و ریسک پایین تری نسبت به سایر ترید ها داره که از تایم فریم پایین تری استفاده می کنند.

شت کوین چیست و چطور شت کوین‌ها را تشخیص بدهیم؟

این گونه پرسش ها تنها افراد سود جویی را خوش حال می کند که بر اساس نیاز شما اقدام به کلاهبرداری می کنند. یک عنوان ” بهترین ارز برای نوسان گیری روزانه ” یا” بهترین نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال ” که به نظر پاسخ سوال شما را در بردارد می تواند به سادگی سرمایه مادی و زمانی شما را از بین ببرد. به طور کلی شما باید هدف سرمایه گذاری و نوسان گیری خودتان را مشخص کنید. به بیان ساده تر اگر شما بخواهید سود زیاد در معاملات کم داشته باشید باید سراغ ارزهایی بروید که نوسان های بالایی تجربه می کنند. در واقع ممکن است شما با یک نوسان منفی نه تنها تمامی سود خود را از دست بدهید بلکه ممکن است تمامی سرمایه خودتان را در این بازی ببازید. فومو یا ترس از دست دادن باعث میشه برخی کاربران بدون بررسی و تحقیق در مورد یک ارزدیجیتال یا پروژه به صورت هیجانی خرید کنن.

آشنایی با بازار ارز دیجیتال

استاد عزیزم تقریبا نزدیک دو ساله پیج شما رو دنبال میکنم ودوره ی ارز دیجیتال رو خریدم ؛ برای شما بهتریتها رو آرزومندم و به قول خودتون “همیشه موفق و پر سود باشید” که چقدر این جمله ی شما رو دوست دارموتقدیم میکنم به خود شما. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه خواهند داد. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. خرید ارز دیجیتال و هولد کردن آن ساده‌ترین و امن‌ترین روش برای افراد کم‌تجربه جهت ورود به دنیای کریپتو کارنسی است.

پرایس اکشن Secret (SCRT)

کاربران با دسترسی به تاریخچه معاملات و استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال تریدرهای باتجربه (پس از آنکه از اعتبار و تخصص معامله‌گر مطمئن شدند) می‌توانند بخشی از سرمایه خود را به حساب کاربری او پیوند دهند. با این کار پس از هر ترید معامله‌گر منتخب، سیستم به طور خودکار آن معامله را برای کاربر هم ثبت می‌کند. بنابراین با این انتخاب شما در سود و زیان یک تریدر دیگر شریک خواهید شد. از آنجایی که ارز دیجیتال یک دارایی نوظهور است، هنوز گمانه‌زنی و هیاهوی زیادی پیرامون این طبقه دارایی وجود دارد که می‌تواند به افزایش نوسانات آن دامن بزند. در حالی که حرکات بزرگ قیمت معمولاً به عنوان یک ریسک تلقی می‌شود، اما نوسانات روزانه رمزارزها امری طبیعی و سالم است و فرصتی مناسب برای کسب سود بشمار می‌رود.

این نوع معامله، معامله‌ای است که اکثر معامله‌گران با آن فعالیت خود را آغاز می‌کنند که کمی ساده و واضح است. این روش یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های معاملات بیت کوین است که هنوز هم در به خوبی جواب می‌دهد. زیرا می تواند به معامله‌گران کمک کند نقاط مناسبی را برای ورود یا خروج معامله در نزدیکی افت یا خیز شناسایی کنند. دومین استراتژی برتر در معاملات کریپتوکارنسی، استراتژی بنیادی است . تحلیل‌های فاندامنتال یا بنیادی بطور سنتی به منظور درک ارزش واقعی شرکتی که پشت سهام است استفاده می‌شوند که به شما برای تخمین قیمت فعلی و آینده سهام کمک می‎کنند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید تصمیم به خرید یا فروش بگیرید.

در صورتی که قیمت بیت کوین به ۲۵٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند، ارزش دارایی شما هم کمتر می‌شود. حالا اگر یک واحد بیت کوین دیگر را با قیمت ۲۵٬۰۰۰ دلار بخرید، میانگین قیمت خرید دو واحد بیت کوین شما به ۲۷٬۵۰۰ دلار می‌رسد. DCA (میانگین سازی هزینه دلار) یک استراتژی سرمایه‌گذاری است که با آن می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاری دوره ای تقسیم کنید تا تاثیر نوسانات را در سبد ارزدیجیتال خود محدود کنید. این روش یک راه‌حل سرمایه‌گذاری بلند مدت، برای بدست آوردن رشد پایدار در طول زمان است.