پنج استراتژی برتر معاملات کریپتوکارنسی در سال 2021 مجله فارکس

این استراتژی یک استراتژی ریسک گریز است و طبق تجربه و شواهد می‌تواند در بلندمدت موثر باشد. باید از FOMO دوری کنند، در فروش ترس دارند و گاهی عجله می‌کنند، بیش از حد معامله می‌کنند، سرمایه‌گذاری یکباره و روی یک ارز. اگر یک ارزدیجیتال در سبد خود داشته باشید، نواسانات بازار را تجربه خواهید کرد. برای انتخاب عملکرد بهتر سبد ارزدیجیتال باید متعادل و متنوع باشد، منطقی باشید، استراتژی داشته باشید. روش‌های مختلفی برای تنوع بخشیدن به سبد ازرهای دیجیتال شما وجود دارد، که در اینجا رایج‌ترین استراتژی‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • برای تشخیص دقیق، ابتدا صعودی یا نزولی بودن روند را مشخص کنید.
  • در این جا ما نمی توانیم نامی از این اندیکاتورها ببریم یا آن ها را به شما معرفی کنیم، علت این موضوع نیز کاملا ساده و مشخص است.
  • در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید.
  • معامله گران در این روش روی سود های کوچک تمرکز دارن و با کم ترین سود از معامله خارج میشه.
  • از طرف دیگر، هر چه سرمایه بازار بزرگتر باشد، سود بیشتری خواهد داد.

کارگزاری روبوفارکس یکی از معدود کارگزاری هایی است که به مشتریان ایرانی هم خدمات ارائه می‌دهد. ورزشکاران حرفه‌ای می‌دانند که برای برتری بر حریف باید همیشه یک قدم از آنها جلوتر باشند و نمی‌توانند به موفقیت‌های گذشته خود تکیه کنند. یک فوتبالیت حرفه‌ای ساعت‌های زیادی را صرف تمرینات و حرکات اولیه فوتبال می‌کند. آنها قبل از اینکه شوت‌های از راه دور بزنند روی پاس‌های بقل‌پا کار می‌کنند.

استراتژی معاملاتی یا ترید چیست؟

کاهش میانگین با مفاهیمی مانند لنگر انداختن (توجه دائمی تریدرها به قیمت‌ها و تغییرات‌شان) ، اصل زیان‌گریزی و روش مارتینگل برای کسب سود گره خورده است. در روش مارتینگل سرمایه‌گذاران در یک معامله ضررده تلاش می‌کنند به‌واسطه دو برابر کردن سرمایه ازدست‌رفته شرایط را بهبود دهند تا در سود و زیان سربه‌سر شوند. اما یکی از معایب مهم و اصلی داشتن سبد متعادل و خوب، این است که زمان‌بر است. پیداکردن ارزهای دیجیتال مناسب، تصمیم‌گیری در مورد تخصیص دارایی و ایجاد تعادل مجدد در سبد سهام نیاز به زمان دارد.

مثلا فرض کنید می‌خواهید رمزارزی را حدود قیمت ۵۰ دلار بخرید. یک سوم از مبلغ موردنظرتان را در همان حدود قیمت ۵۰ دلار بخرید، یک سوم دیگر را زمانی که قیمت به ۴۰ دلار رسید و بخش سوم را در یک سطح قیمتی پایین‌تر بخرید. در این صورت میانگین قیمت خرید شما نزدیک یا حتی بهتر از قیمت اولیه مورد‌نظر شما می‌شود. در تمام معاملات یک سری سطوح برای ورود یا خروج تعیین می‌شوند. بهتر است در معاملاتی که ضررده هستند به‌سرعت در سطوحی که از قبل تعیین کرده‌اید، خارج شوید.

سیگنال ارز دیجیتال روی نمودار

این بدان معناست که اگرچه شما با پایین‌ترین قیمت ممکن خرید نکرده‌اید، با بالاترین قیمت هم معامله نکردید. به این صورت که وقتی وارد بازاری می‌شوید که روند صعودی برای بلند مدت ادامه دارد، شما عملکرد بهتری خواهید داشت تا کورکورانه اقدام به خرید کنید یا منتظر ریزش قیمت شوید. هر سرمایه‌گذاری که به صورت بلندمدت مثلاً بیت کوین یا هر نوع دارایی دیگر می‌خرد، شکل ساده‌ای از این استراتژی را استفاده می‌کند. استفاده از این استراتژی یک روش مطلوب برای سرمایه‌گذاری است، زیرا برای به‌دست‌آوردن سود نیازی نیست منتظر افزایش قیمت به قیمت اولین خرید بمانید. مثلا در سناریوی بالا در صورتی که قیمت بیت کوین به ۲۹٬۰۰۰ دلار برسد، شما سود می‌کنید. یکی از دغدغه‌های فعالان بازارهای سرمایه کاهش قیمت دارایی بعد از خرید است.

با این کار، شما می‌توانید از نوسانات بازار به میزان قابل توجهی سود ببرید. محاسبه میانگین هزینه دلاری Dollar Cost Averaging، فرآیندی است که سرمایه‌گذار طبق یک زمان‌بندی خاص، علیرغم پایین آمدن قیمت، مبلغ ثابتی را به خرید آن اختصاص می‌دهد. چرا که در قیمت‌های پایین‌تر، سرمایه‌گذار، تعداد زیادی از سهام را خریداری کرده‌است. اگر شما یک معامله‌گر تازه کار باشید، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه معامله‌گران می‌توانند شرایط بازار را درک کنند و راه‌های قابل اعتمادی برای کسب سود پیدا میکنند. حتی اگر در مورد الگوها کندل و شاخص‌های اساسی اطلاعاتی داشته باشید، این برای موفقیت شما کافی نیست.

قیمت بیت کوین از ابتدا؛ تاریخچه قیمت بیت کوین از سال ۲۰۰۹

نهنگ‌ها و مؤسساتی نظیر جی پی مورگان یا گلدمن ساکس بازار را دست‌کاری می‌کنند؛ قیمت‌ها پامپ و دامپ می‌شود. قطعاً شما هم به‌دنبال راهبردهایی هستید که بتوانید با استفاده از آن‌ها به بهترین نتیجه برسید؛ پس توصیه می‌کنیم یادداشت احسان یزدان پرست در وب‌سایت مدیوم را بخوانید. در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید.