ویژگی های یک استراتژی معاملاتی خوب چیست؟-اینانس

از آنجائیکه نمودار قیمت بازتابی از تمام متغیرهای تاثیر گذار بر حرکت قیمت در پریود زمانی داده شده می باشد، استفاده از اندیکاتور های تاخیری مانند استوکاستیک، مکدی،آر اس آی و … فقط از دست دادن زمان خواهد بود. سپاس از لطف شما همت شما هم ستودنیست اقای حاتمی عزیز تیم اموزشی علیرضا محرابی برای شما برکت و سلامتی ارزو می کنه. سلام خانم طهماسبی عزیز سپاس از مهر بیکران شما تیم اموزشی علیرضا محرابی برای شما برکت و سلامتی ارزو می کنه. سلام کانال پشتیبانی همراه با دوره اموزشی ارائه میشه که براساس شرایط بازار سیگنالها داخل کانال گذاشته میشه. استاد، خودت عالی، سبک آموزشت عالی، خلاصه ش رو بگم خسته نباشی بابت همه ی زحمت های خودت و تیم آموزشی.‌.

  • حریص‌بودن و خرید در کف، ارتباطی با خریدوفروش شت کوین‌ها ندارد.
  • در صورتی که قیمت بیت کوین به ۲۵٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند، ارزش دارایی شما هم کمتر می‌شود.
  • این گونه درصد ریسک شما کم می شود و احتمال از دست دادن سرمایه به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.
  • از طرفی افرادی که هیجانی و بدون دانش وارد معاملات می‌شوند، همان کسانی هستند که انگار تمام بازار دست به دست هم داده تا پول آنها را بالا بکشد!!

یکی از استراتژی های معاملاتی در خصوص سرمایه گذاری اینه که اصل سرمایه تون رو حفظ کنین. سلام جناب آقای محمدی سپاس از همراهی شما با توجه به اینکه هدف استاد آپدیت سرفصل ها و اضافه کردن مباحث جدید میباشد مبحث پرایس اکشن هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ارزهای دیجیتال دارایی‌های سفته‌بازی هستند که می‌توانند زیان زیادی را به همراه داشته باشند. درست مانند بازارهای سنتی، به کریپتو هم همان مقدار دارایی را اختصاص دهید که طاقت از دست دادنش را دارید! اگر نمی‌توانید در مقابل از دست دادن سرمایه‌ خود مقاومت کنید، به این معناست که نمی‌توانید ریسک سرمایه‌گذاری مبلغ مورد نظرتان را بپذیرید.

پاسخ به این سوال کمی سخت است و اساسا به استراتژی نوسان گیری شما وابسته است. به طور منطقی نوسان گیری نوعی استراتژی معاملاتی پر ریسک محسوب می شود. اما در این بین این که شما بخواهید چه میزان ریسک را تحمل کنید می تواند در انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای شما موثر باشد. اساسا ارزهایی با عرضه و تقاضای بالا مانند بیت کوین یا اتریوم دارای یک ثبات قیمتی نسبتا مناسب هستند. از این رو نمی توان چندان این ارزها را به عنوان محل مناسبی برای نوسان گیری حرفه ای دانست.

سوالات متداول در مورد مدیریت سبد ارزدیجیتال

از این رو پیشنهاد می کنیم همیشه یک یا دو درصد کمتر از سقف اقدام به خروج از سهم کنید، همچنین منتظر باشید که کف حمایتی به طور کامل حمایت خودش را انجام دهد. زمانی که این کف بتواند مانند رفتار های گذشته خود حمایت درستی از خودش نشان دهد می توان آن را یک سیگنال نوسان گیری ارز دیجیتال خوب در نظر بگیریم. در این روش شما با استفاده از اطلاعات ارزشمند و مهمی می توانید دست به نوسان گیری بزنید. این روش بیشتر زمانی کارایی خودش را نشان می دهد که چارت نمودار در حالت رنج زدن یا افقی باشد. در این حالت چارت قیمتی در قفسی از قیمت ها گیر می افتد و چارت میان یک رنج مشخص نوسان می کند.

۳- در کف خرید کنید

برای نشان دادن تفاوت بین چارت ساده پرایس اکشنی و چارتی که تعدادی از محبوب ترین اندیکاتور ها بر روی آن قرار دارد، دو چارت زیر بعنوان مثال در نظر بگیرید. در چارت اولی هیچ اندیکاتوری وجود ندارد و پرایس اکشن خالص است. و در چارت پائینی اندیکاتور های استوکاستیک، MACD، ADX و بالینگر باند قرار دارد. پرایس اکشن Price Action Trading یا مختصر شده PAT عبارتست از اینکه تریدر تمام تصمیمات خود در مورد ترید را فقط بر اساس نمودار قیمت (بدون هیچ اندیکاتور، اکسپرت و …) اخذ می نماید. سلام سپاس از همراهی شما برای اضافه شدن آپدیت ها و سرفصل های جدید نیازی به پرداخت هزینه اضافه ای نیست و آموزش ها با آپدیت های جدید بدون محدودیت زمانی تا همیشه در اختیار شما میباشد. سلام جناب آقای فلک ناز سپاس از همراهی شما حتما پیشنهاد شما انتقال داده میشود.

%K و %D که %K خط اصلی است که تعداد دوره های زمانی را نشان می دهد و٪ D میانگین متحرک است. به طور جداگانه ، این دو شاخص در مکان های مختلف تکنیکال و به تنهایی کار می کنند. در مقایسه با Stochastic ، که جهش های بازار را نادیده می گیرد ، MACD گزینه معتبرتری به عنوان تنها شاخص ترید است. در نمودار زیر به وضوح یک سطح حمایت و ریتریس فیبوناچی ۵۰% و پین بار در جفت ارز USDJPY ، در یک نقطه با یکدیگر متلاقی شده اند. این تلاقی سه گانه باعث شده تا قیمت به مقدار زیادی به سمت بالا صعود کند.