نمونه طراحی داخلی هایپرمارکت، الهام بخش و متفاوت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم | elitarchgroup

نمونه طراحی داخلی هایپرمارکت، الهام بخش و متفاوت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم | elitarchgroup

تیم آرکو متشکل از بهترین طراحان روز ایران، با تجربه بالا در خدمت مشتریان و اهداف آنها قرار میگیرد تا در نهایت پروژه هم از لحاظ زیبایی و هم کارآمدی در بهترین بام شیبدار حالت خود باشد. باتوجه به وسعت فروشگاه های هاپرمارکتی نسبت به سوپرمارکت ها و سایر فروشگاه های محلی، طراحی هایپرمارکت نیاز به تجربه و مهارت بیشتری دارد! از اینرو لازم است قبل از هرگونه اقدام برای راه اندازی این گونه فضاها، نسبت به طراحی اصولی آن اقدام شود. پیروی از استانداردهای شهری، رعایت اصول طراحی و دکوراسیون داخلی، جانمایی درست تجهیزات و لوازم فروشگاهی و استفاده درست از این تجهیزات همگی از جمله نکات حائز اهمیت در این زمینه است.

  • انواع محصولات خوراکی روزانه و تنقلات، لوازم و ظروف پلاستیکی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها، فرش و بخشی از گروه‌های کالایی است که در هایپرمارکت‌ها برای خرید مشتریان در دسترس است.
  • طراحان ما با نظر گرفتن استاندارد های جهانی و آخرین تکنولوژی های موجود با طرحی خلاقانه، ضمن به دست آوردن سلیقه شما فروشگاهی منحصر به فرد را طراحی و تجهیز کنند.
  • نکته قابل ملاحظه در طراحی فضای یک هایپرمارکت توجه به ایجاد زیبایی بصری با استفاده از طراحی های مرتبط و رنگ های مناسب است.
  • خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات فروشگاهی شامل خدمات حمل و نصب، تعویض کامل محصول یا قطعه، عیب یابی و تعمیر و سایر مواردی از این دست است.

نوع تجهیزات به کار رفته، تأثیر قابل توجهی در هزینه‌های تجهیز هایپرمارکت و طراحی هایپر مارکت دارد. به عنوان مثال استفاده از قفسه‌های دیواری احتمالا در آینده منجر به عدم امکان استفاده مجدد از آنها به دلیل نیاز به تغییر فضا می‌شود و در نتیجه موجب افزایش قیمت خواهد بود. بنابراین توجه به نکاتی همچون مکانیزم باز و بست تجهیزات در این زمینه مهم است.

گروه صنعتی دی

بخشی از فعالیت گروه دینا تامین طیف وسیعی از لوازم فروشگاهی وتجهیزات فروشگاهی، با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد است که تمام اقسام فروشگاه های خرده فروشی از سوپرمارکت تا هایپرمارکت را در بر می گیرد. اگر می خواهید تجارت خود را به یک پله بالاتر ارتقاء دهید، اخبار دینا را دنبال کنید و با ما تماس بگیرید. گروه دینا در بخش انواع طراحی ها و تجهیزات فروشگاهی همراه شماست و از ابتدای راه تا مراحل بهره برداری شما را تنها نمی گذارد و خدمات مشاوره ای و مدیریتی خود را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن مدیریت نصب تجهیزات و اجرای دکوراسیون طراحی شده را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. برخی از انواع هایپرمارکت‌ها به دلیل نوع ساختمان، به‌صورت دو یا چند طبقه هستند که در طبقات مختلف گروه‌های مختلف کالایی در آن عرضه می‌شود. چیدمان درست در طراحی هایپر مارکت‌ها، تاثیر به‌سزایی در فروش بیشتر و رضایت مشتریان دارد.

نمونه طراحی داخلی هایپرمارکت، الهام بخش و متفاوت

همانطور که در این شوروم اشاره کردیم؛ طراحی دکوراسیون هایپر مارکت باید به گونه‌ای باشد که مشتری به خرید بیشتر ترغیب شود و همچنین برای خریدهای بعدی باز هم فروشگاه ما را ترجیح دهد. طراحی هایپر مارکت معمولا متناسب با اهداف مشتری و صاحبان آن چیده می‌شود. حقیقتا این اتفاق نخواهد افتاد تا زمانی که مشتری شما تنوع و کیفیت کالا را در کنار دکوراسیونی متفاوت و جذاب رصد کند. این مقاله نشان داد تا علاوه بر شناخت اصول طراحی هایپر مارکت، ویژگی‌های آن و ایده‌های متناسب با نیاز مشتری را در طراحی هایپر مارکت می‌توان دید. خدمات مشاوره،طراحی هایپرمارکت،طراحی فروشگاه،طراحی سوپرمارکت و تجهیزات فروشگاهی تا مرحله راه اندازی کامل فروشگاه. گروه دينا با هدف مشاوره تخصصي، طراحي، دکوراسیون داخلی و تجهيز فضاهاي تجاري و فروشگاهی مانند طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت ، با نگرشي متفاوت و نوين به صنعت خرده فروشي، در سال 1381 تاسيس گرديد.