فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم آب و فاضلاب

فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم آب و فاضلاب

بخاطر داشته باشید که بعد از پایان کار حتماً باید مقداری آب داخل لوله بریزید تا گرفتگی های باز شده به کمک آب از لوله خارج شده و به چاه وارد لوله بازکنی ارزان شود. به عنوان مثال برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی هیچ گاه نمی توان از فنر لوله بازکن استفاده کرد. برای این گرفتگی باید از محلول لوله بازکنی کمک گرفت و در غیر این صورت لازم است اتصالات لوله فاضلاب ظرفشویی باز شود. همچنین با استفاده از محلول های لوله بازکن نمی توان گرفتگی های ایجاد شده در چاه توالت را رفع کرد.

  • در سایت فنی کارا (fanikara.com)، این امکان وجود داره که محصولات مرتبط با خدمات لوله بازکنی (ابزارها) به لوله بازکن ها معرفی بشه و فروخته بشه.
  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
  • قبل از آنکه دستگاه لوله بازکنی ساخته شود شرکتهای لوله بازکنی و دیگر افراد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکنی به همراه دریل استفاده می‌کردند.

گروه صنعتی میلاد ژنراتور ازسال1370 کارطراحی و نمونه سازی اولین دستگاه لوله بازکنی را شروع نموده و به تدریج با تنوع دستگاه ها وپیشرفت درنوع عملکرد آن ها تا سال 1378 سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص داد . و همچنین میلاد ژنراتور در سال 87 موفق به اخذ تاییدیه سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران گردید . دستگاه لوله باز کنی مناسب ترین وسیله برای باز کردن لوله های گرفته شده می باشد. این دستگاه با با ساختار مناسب خود این کار را بسیار ساده کرده است. موتور نیرو محرکه مورد نیاز را ایجاد می کند و فنر با نیروی گرفته شده از موتور لوله های گرفته شده را باز می کند. از مزایای مهم فنر استفاده شده در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری آن می باشد.

این ویژگی چنته بسیار مفید است و گرفتگی ها را به آسانی باز می کند. به این جهت که هر دو خاصیت اسیدی شیمیایی دارند و علاوه بر رفع گرفتگی باعث ایجاد پوسیدگی در لوله نیز می شوند. شرکت مهندسی خدماتی مجریان امین راهبر فعال در زمینه خدمات فنی مهندسی…

خرید دستگاه لوله بازکن دستی کیت لوله فاضلاب باز کنی Hero

یکی از ویژگی های اصلی دستگاه لوله بازکن دریلی این است که وزن بسیار مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. کیفیت ساخت بالا و همینطور قدرت موتور فوق العاده دستگاه های لوله باز کن دریلی نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید که در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای رفع گرفتگی های ایجاد شده در لوله فاضلاب ظرفشویی می توانید از سیخ نیز استفاده کنید. سیخ بلندی را وارد لوله کنید و آن را تکان دهید تا با جابجا کردن آشغال های داخل لوله مسیر آب را باز کند.

از این دستگاه برای مصارفی چون فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توات و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و… فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. دستگاه های غیر قابل حمل وزن بالاتری دارند و بیشتر در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای خرید دستگاه لوله بازکن

به جای استفاده از محلول های شیمیایی روش دیگری وجود دارد که در ادامه آن را بیان خواهیم کرد. همانطور که ذکر شد انواع مختلفی گرفتگی وجود دارد که برای رفع آنها روشهای مختلفی وجود دارد که از بیان همه آنها صرف نظر می شود. اما در این مطلب قصد داریم در مورد پودر لوله بازکن کمی توضیح دهیم. معمولا گرفتگی ایجاد شده در سینک ظرفشویی ناشی از ورود مواد غذایی و چربی ها می باشد که این نوع گرفتگی ها به راحتی می توانند باز شوند. ابزار دات‌کام فروشگاه ابزار و يراق آلات و لوازم ايمنی می‌باشد که در حوزه فروش انواع ابزار آلات صنعتی فعاليت می‌کند. اين فروشگاه فعاليت خود را از سال 1362 آغاز کرد و از سال 1398 فروش اینترنتی خود را آغاز نموده است.

فنر دستگاه لوله بازکن ‏مدل 1010

کلیه ی دستگاهها و ملحقات لوله بازکنی شرکت میلاد ژنراتوردارای یکسال گارانتی قطعات مکانیکی می باشد. نحوه از بین بردن گرفتگی با استفاده از این وسیله به این صورت است که ابتدا سر فنر فولادی دستگاه وارد چاه یا لوله بسته شده، می شود و از طریق پمپ تکان دهنده با سرعت زیادی به گردش در می آید تا دیگر هیچ گرفتگی و موادی در مسیر راه لوله و یا چاه بافی نماند. کارگاه تولیدی سهند با مدیریت حسینی سازنده دستگاه های ژنراتور لوله بازکنی با 30سال سابقه کار دستگاهای تولیدی در دو سایز کوچک و بزرگ هستند دستگاه کوچک داری دینام نیم اسب و سه نظام قابل تنظیم برا استفاده فنر های 14میل قطر تا 20میل… دستگاه سایز بزرگ با دینام یک اسب و سه نظام قابل تنظیم جهت فنرهای 18میل قطر تا 28میل قطر…

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

لذا در مصرف آنها باید اعتدال را رعایت کرد و در صورت لزوم این نوع لوله بازکن ها را بکار گرفت. نکته مهم این است که استفاده از چنته و محلول های لوله بازکنی هر دو برای گرفتگی های ساده ناشی از آشغال می باشد. گرفتگی های سخت ناشی از سنگ و خاک و گرفتگی توالت را نمی توان با استفاده از چنته یا پودر های لوله بازکنی رفع کرد.